Kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse

Milline peaks olema rasvade põletamise optimaalne pulss, et treenimine annaks maksimaalset efekti? Keha maksimaalsetel võimetel treenides suureneb keha väsimus lihastes hapniku ja toitainete puuduse tõttu kiiremini - südamesüsteem töötab piirini, mis on halb mitte ainult selle jaoks. Kiirendades hakkame proportsionaalselt vähem rasva ja rohkem süsivesikuid põletama. Spetsiaalse rasvapõletustsooni olemasolu - pulssi kiirus, mille puhul rasva tarbitakse energiaallikana - on üks kõige levinumatest ja vanimatest müütidest sobivuse maailmas. Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega müüt, et väiksema intensiivsusega aeroobne treening kulutab rohkem rasvamassi kui intensiivsem anaeroobne treening. Saate intensiivsust sellele tasemele tõsta kõrge intensiivsusega intervalltreeningute ajal, kus lühikesed maksimaalsed ja taastamiskoormused vahelduvad.

Madal intensiivsus

Hoiatus Rasvapõletustsoon on määratletud kui protsess, mille käigus keha muundab rasva energiaks. Kui teie treeningu eesmärk on kaalust alla võtta, määratlege rasvapõletustsoon ja hoidke selles piirkonnas treenimist, et maksimeerida põletamiseks vajaliku rasva kogus. Kuid see võib olla kasulik, kui otsite võimalusi treeningu intensiivsuse reguleerimiseks vastavalt oma pulsile.

  • Hoiatus Rasvapõletustsoon on määratletud kui protsess, mille käigus keha muundab rasva energiaks.
  • Mao rasva kadu
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia
  • See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut.
  • Rapid kaalulangus 14 paeva jooksul
  • Kodu Meditsiini- Kuidas nahaalust rasva põletada Kuidas nahaalust rasva põletada Keha ialdab kahte tüüpi rava - viteraalet ja nahaalut.
  • Kuidas põletada rohkem rasvu? - Toit ja trenn - Tervis
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.

Sammud 1. Seal on suhteliselt lihtne valem, mis aitab teil kindlaks teha, kus teie rasvapõletuspiirkond asub.

Optimaalne pulss rasvapõletuseks - kalkulaator Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Mõlemaid kasutatakse adenosiintrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energiaaine.

Kõigepealt määrake oma maksimaalne pulss MHR. Selleks lahutage oma vanus st, kui olete mees; Kui olete naine, lahutage oma vanus st.

Näiteks aastase mehe maksimaalne pulss on ja tema rasvapõletustsoon kõigub vahemikus — lööki minutis.

kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse sleimming genius plus hind

Osta või kasuta pulsikella. Pulsimõõtureid on mitut tüüpi - kellad või randmepaelad, rihmad ja need kinnituvad isegi mõne pulsimasina pihuarvutite külge. Südame löögisageduse monitor aitab teil täpselt teada saada, milline on teie pulss ning teie vanuse, pikkuse ja kaalu põhjal saab see määrata ka teie rasvapõletuse piirkonna.

kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse kohv ja kookospahklioli rasva kadu

Pulsikella abil saate täpsemalt teada oma rasvapõletuspiirkonnast. Kuna pulsikell arvutab treenimise ajal teie pulsisageduse ja kasutab tegelikku pulsiteavet rasva põletamise piirkonna arvutamiseks. Paljud inimesed, kes esimest korda pulsikella kasutavad, leiavad, et nad pole nii palju trenni teinud kui arvavad.

Pöörake tähelepanelikult tähelepanu ja proovige ennast ohutult.

kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse parimate kaalulanguse valjakutse nimed

Käevõru pulsikell on täpsem kui kell või rihm. Kuid need on ka kallimad. Kontrollige maksimaalset hapniku kogust. Maksimaalse hapniku maht ühe aja jooksul, hapniku kogus ja maks testimisel registreeritakse täpselt, kui hästi teie keha aurustub, ja kasutage seda treeningu ajal.

  1. Südame löögisagedus rasva põletava südame puhul: pulsi arvutamine naistele ja meestele - Leukeemia
  2. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Emboolia
  3. KUIDAS NAHAALUST RASVA PõLETADA - MEDITSIINI- -
  4. Услышав шаги, она повернулась и сразу же обнаружила, что Элвина рядом с Хедроном .

Selle testi jaoks peavad osalejad kõndima jooksulindil või kasutama jalgratast ja hingama maski, et mõõta pulsi tõustes hapniku ja süsiniku kogust.

Selle teabe abil saab kindlaks teha, kui kaugel on teie pulss, kui põletate rasvapõletustsoonis kõige rohkem rasva ja kaloreid.

Parandab kolesterooli vereprofiili. Vähendab rasvkoe kogust kõhul ja toetab lihasmassi. HIIT-programmi väljatöötamisel on vaja kindlaks määrata intensiivse koormuse intervallide kestus, intensiivsus ja sagedus ning taastumisintervallide kestus.

Maksimaalse hapniku test on vaieldamatult üks usaldusväärsemaid ja täpsemaid kardiotreeningu testimise meetodeid. Saate oma maksimaalset hapnikutaset testida spordisaalides, mõnes laboris ja erakliinikutes. Kasutage rääkimistesti. See on üks kõige vähem tehnilisi võimalusi rasva põletamise piirkonna määramiseks.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Rääkimistest nõuab kogu harjutuse vältel rääkimist ja hinge põhjal, milles viibite, saate kindlaks teha, kas harjutuse intensiivsust suurendada või vähendada. Näiteks kui teil on rääkimise ajal õhupuudus, peate võib-olla uuesti treeningu intensiivsust vähendama.

Kui saate mugavalt rääkida, siis ei harjutata piisavalt. Võite öelda lühikese lause ilma probleemideta.

Siis tuleb lai vanuserühm 10—50 aastat - pulsisageduseks loetakse 60—80 lööki minutis. Vanematel inimestel on pulss veidi kõrgem - 75 kuni 90 lööki minutis.

Parimate tulemuste saavutamiseks valige südame löögisagedust suurendavad harjutused kõrge intensiivsusega, kuid mõõduka kombinatsiooniga. See on tõsi ainult siis, kui teie eesmärk on kaalust alla võtta. Kombineerige mõõdukalt intensiivsete tegevuste tegemist ja langege umbes pooleks tunniks oma rasvapõletustsooni.

Mis pulss põletab rasva

Tegevused võivad hõlmata järgmist: aeglane kõndimine, jalgrattasõit või ujumine. See erineb aga inimeseti.

kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse keha slim ajanvaraus

Pealegi valige mõni tegevus, mis suurendab südame löögisagedust suure intensiivsusega. Kuigi see pole rasvapõletustsoonis, võite põletada rohkem kaloreid ja suurendada oma südame löögisagedust suurendavat treenimistaset. Põletatud kalorite koguarv sõltub aga ka treeningu pikkusest ja kui treenida väikese intensiivsusega, tuleb treenida pikemat aega. Lisaks peate saavutama vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega treeningut nädalas. Lisage tervisekoolituse harjutused. Oluline on jõutreeningu või vastupanutreeningu lisamine iganädalasesse treeningkavasse.

Mis on pulss

See aitab lisaks ainevahetusele ka tugevate lihaste ülesehitamisel ja ülesehitamisel. Kaalu kontroll on üleliigse rasva vähendamiseks hädavajalik. See on üsna oluline lihaste hoidmiseks ja kasvatamiseks, vähendades samal ajal liigset rasva.

kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse tervislik kaalukaotus 7 kuu jooksul

Kaasa liikumine vähemalt 2 päeva nädalas vähemalt 20 minutit. Fitnessitegevuste hulka kuuluvad: tõstmine, terapeutiline võimlemine tõuked või kangid ja kombineeritud harjutused.

Kohtuge personaaltreeneri või treeneriga.

  • Kui tõhus selline treening tegelikult on, selgitab teadliktreening.
  • Kaalulangus edmonds
  • Optimaalne pulss rasvapõletuseks - kalkulaator - Aneurüsm
  • Milline peaks olema pulss Füüsilise vormisoleku säilitamiseks, keha tervise parandamiseks, rasvapõletuseks peate järgima regulaarset ja õiget treeningutempot.
  • Ohutu rasvapoletid
  • Хилвар терпеливо складывал по кусочку мозаику этой невероятной истории, и Олвин совсем потерял ощущение времени.
  • Rasvapõletuspiirkonna määramine: 7 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Бесконечная череда этих колонн так заворожила их, что, когда ей наступил конец, они оказались уже во многих милях от этой последовательности, Только тогда Хилвар закричал и заставил Олвина, который ничего не заметил, повернуть .

Kui hoolid oma rasvapõletustsoonist ja sellest, kuidas saaksid teabest parimat saada, siis võib kohtumine personaaltreeneriga olla hea valik. Need võivad aidata teil leida oma rasvapõletuse läve ja kujundada selle teabe põhjal õige harjutuse.

Rasvapõletusega pulsisageduse kalkulaator

Rääkige treeneriga oma eesmärkidest. Eesmärk on kaalust alla võtta? Või kasvatada lihaseid?

kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse 5 slimming foods

See aitab neil kohandada oma programmi teie vajadustele vastavaks. Samuti küsige, kuidas saaksite rasvapõletusalasid kõige tõhusamalt kasutada.

Viimased Artiklid

Pange tähele, et kui rasvapõletustsoonis põletatakse rasvast rohkem kaloreid, võib põletatud kalorite koguarv olla väiksem, kuna intensiivsemad tegevused põletavad rohkem kaloreid. Kaaluge pulsikella ostmist. See mitte ainult ei kuidas teada saada oma rasva poletamine sudame loogisageduse teil reguleerida rasvapõletuspiirkonda, vaid annab ka tööriistad ja andmed, mis aitavad teil jõuda mis tahes treeningul kindlale alale.

Pöörduge personaaltreeneri poole, et kujundada harjutus, mis aitab teil saavutada kaalulangus 1kg 1 paeva jooksul tõhusamaid eesmärke, olenemata sellest, kas soovite kaalust alla võtta, lihaseid kasvatada või pulssi tõstvaid harjutusi suurendada.

Hoiatus Enne treeningprogrammi alustamist pidage alati nõu oma arstiga. Pidage meeles, et kui teil on veidi uimane, iiveldus või valu, lõpetage kohe treenimine.