Vahelduva paastumise kaalulangus kuu jooksul. Lihasmassi kasvatamine

Teadlased jagasid osalejat kolme gruppi. Nende sümptomite ilmnemisel vajate rohkem puhkust ja vähem füüsilist koormust.. See on protsess, mille käigus rakud lagunevad ja taaskasutavad oma komponente, et pakkuda täiendavat energiaallikat. See tähendab, nagu enamik toitumisi, on see tõhus ainult siis, kui on aktiivne jõupingutus selle säilitamiseks. Vahelduv paast: mida teadus ütleb Vahelduval paastumisel on palju eeliseid, kuid need kaovad sageli inimestel, kes keskenduvad ainult kaalulangetamise aspektile.

Ma armastan süüa. Kuid hiljuti oli mu poti kõht veidi kontrolli alt väljas ja ma pidin sellega midagi ette võtma. Ma ei kuulu dieedile, seega otsustasin proovida, mis hoiab Terry Crewsi tipptasemel: katkendlik paast. Mis on vahelduv paastumine? Tõenäoliselt olete vahelduvast paastumisest varem kuulnud.

Intermittent Fasting - Paljas Porgand

Mitmed uuringud leidnud sellele märkimisväärset kasu. Vastavalt Tervise liinnende eeliste hulka kuuluvad: madalam insuliinitase, kehakaalu langus, väiksem diabeedirisk, madalam oksüdatiivne stress ja põletikparanenud südame tervisuute neuronite suurenenud kasv ajus ja see võib aidata vältida Alzheimeri tõbe.

Ma pole teadlane, kuid need eelised kõlavad peaaegu liiga hästi, et olla tõsi!

  • Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha.
  • Kuidas teha vahelduvat paastumist? Tüübid, eelised, kõrvaltoimed - Nahahooldus -
  • Kaalulanguse klubid online tasuta

Niisiis, kuidas harjutate vahelduvat paastu? Kõige populaarsem viis on mitte süüa iga päev 12—18 tundi päevas. See tähendab, et viimane söögikord võiks olla kell 19 ja esimene söömine kell Kella 12—19 on lubatud süüa nii palju kui soovite. Selle tehnika valisin.

vahelduva paastumise kaalulangus kuu jooksul

Muud meetodid hõlmavad ühe või kahe päeva möödumist ilma 2 korda nädalas söömata. Siin juhtus see, kui proovisin kuu aega vahelduvat paastu 1 Nii hilja söömise rütmi sattumine oli raske, kuid nädala pärast peaksite sellega harjuma. Ma ei hakka valetama, ma nägin esimestel päevadel vaeva. Kui vaatame keha koostist lähemalt, siis avaneb hoopis teistsugune pilt vt joonist. Isegi kui kahekordistame paastudes kaotatud rasvakilod, on seda kokkuvõttes vähem, kui kaotaksime lihtsalt kaloreid piirates.

Paastuga terveks? Mis on ohutu? Nüüd võib sul tekkida õigustatud küsimus, et kuidas siis eespool mainitud uuringutes rasvunud inimesed paastuga terveks said ja normaalkaalu jõudsid. Tõsi, peale kolmandat nädalat paastumist hakkab rasvunud inimestel rasvapõletus ületama lihaskadu, kuid kas see on ikka turvaline viis üleliigsest rasvast vabaneda?

vahelduva paastumise kaalulangus kuu jooksul

Pikema paastumise eestkõnelejad kiidavad paastumisega kaasnevaid puhastusprotsesse, samas tuleb tõdeda, et selle puhastuse käigus kaotab keha ka vajalikke vitamiine ja mineraale.

Nagu nägime, võivad piisavalt rasvunud inimesed paastuda kuni päeva, kuid keegi ei suuda nii kaua ilma vitamiinideta olla. Näiteks võib skorbuut olla diagnoositav juba peale nelja nädalat ilma C vitamiinita.

vahelduva paastumise kaalulangus kuu jooksul

Või siis beriberi, vana haigus, mis tekkib B1 vitamiini puudusest ja võib paastu ajal tekkida veel lühema ajaga, kui skorbuut. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadegamis võib olla pöördumatu.

Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatusekooma või surmaga.

Madala kalorsusega toidud vahelduva paastumise dieedi hõlbustamiseks

Kuid toitaine puudus pole ainus paastumisega kaasnev oht. Nagu juba mainitud, kaasneb paastumisega kehas veetaseme langus. On esinenud juhtumeid, kus diureetikume tarvitanud paastuja suri südamerikke tagajärjel. Pikema paastumise ajal saab kannatada lihaskude.

Mis siis, kui soovite lihaseid kasvatada ja mitte ainult rasva kaotada? Kas saate vahelduvat paastumist järgides lihaseid üles ehitada?

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik - Mahlad May

Leidke oma vastus allpool. Kas saate vahelduva paastu ajal lihaseid üles ehitada? Jah, vahelduva paastumise ajal saate lihaseid kasvatada. Vahelduv paast aitab vabaneda lisakilodest.

Vahelduv paastumine ei ole parem kui tavaline dieediga kaalulangus, uus uuring leiab

Lihaste kasvatamiseks peate oma rutiini kaasama jõutreeningu. Võite jõusaali lüüa hommikul tühja kõhuga või õhtul enne õhtusööki. Raskuste tõstmisel või jõutreeningul on palju eeliseid, mida saate lõigata, kas soovite lihaseid kasvatada või mitte. Muud kui kaalulangus, on vahelduval tühja kõhuga ka muid eeliseid tervisele.

Siin on nimekiri. Muud vahelduva paastu tervisega seotud eelised Vahelduv paastumine on lihtsam kui dieediga toitumine Vahelduv paastumine on lihtsam kui piiravale dieedile minek. Vahelduv paast rikub monotoonsuse, kui tarbitakse samu toite samades kogustes, ning muudab dieedi pidamise lõbusaks ja huvitavaks.

Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök. See annab mulle energiat hommikul ja paneb mind eelolevaks päevaks valmis. Isegi kui olen hommikusöögi lõpetanud, ootan lõunasööki.

Abi kaalulangus Vahelduv paast on üks tõhusamaid viise kaalu langetamiseks ja kehakaalu langetamiseks Vahelduv madala kalorsusega ja kõrge kalorsusega toidu tarbimine hoiab teie rakke hästi toimimas, mis omakorda suurendab ainevahetust. Kaitseb südame tervist Vahelduv paast on suurepärane võimalus rasva eraldamiseks ja sellest tulenevalt aitab parandada teie südame tervist. Ameerika teadlased leidsid, et alternatiivse päeva paastu praktiseerimisega suutsid rasvunud patsiendid kaalust alla võtta ja vähendada südame isheemiatõve riski Parandab insuliinitundlikkust Vahelduv paast võib samuti aidata parandada insuliinitundlikkust Kuna kõrged ghreliini kontsentratsioonid on seotud näljasega, vähendavad selle madalamad kontsentratsioonid pärast vähese kalorsusega dieeti söögiisu ja võivad aidata inimestel, kellel on lühiajaline kaalulangus.

Kuid see uuring ei suutnud näidata samu tervise parandusi nagu insuliinitundlikkusmida eelmised loomkatsed näitasid. Need uuringud kasutasid pikemaid ja raskemaid kalorite piiramise meetodeid sageli tühja kõhugamida 5: 2 dieet tavaliselt ei sisalda.

Kuidas teha vahelduvat paastu, mida süüa ja sellest kasu

Loe edasi: Siin on kõhn, mis on kaalulangus - 5: 2 dieet Kuid üks inimlik uuring leidis, et pärast 5: 2 dieeti kolme kuu jooksul paranes insuliini tundlikkus päevaste kalorite piiramise dieediga, kui kaks väga madala kalorsusega päeva toimusid järjest. See viitab sellele, et katkendlik paastumine võib anda lisahüvesid, kui kalorite piirangut pikendatakse. Kas vaheajaga paastumine võib olla edukas üle 50 nädala, ei ole veel teada. Ja kuigi väljalangevus oli madal, näitas uuring siiski, et vahelduv tühja kõhuga ei ole immuunne teiste dieetidega seotud kleepumise järkjärgulise vähenemise suhtes.

Ülejäänud aeg - vesi ning erandjuhtudel köögivilja- ja puuviljamahlad. Päev või nädal on jagatud kaheks ajaintervalliks. Saate süüa kõike ühe intervalliga. Teises pole lubatud midagi muud kui juua. Sõltuvalt nende ajaintervallide suhtest jaguneb vahelduv paast mitut tüüpi. On ka radikaalsem variant: igapäevane paast söögikordade vahel.

Madala Kalorsusega Toidud Vahelduva Paastumise Dieedi Hõlbustamiseks | Kaalukaotus

Vahelduva paastu kõige ilmsem mõju on kaalulangus vähem kaloreid tarbides. Lisaks suureneb organismi tundlikkus insuliini suhtes, mis põhjustab selle hormooni taseme langust veres. See omakorda sunnib keha muutma rasvhapete energiaks. On uuringuid, mis kinnitavad uute närvirakkude kasvu organismis, see tähendab, et sellise dieedi tagajärjel aju funktsioon paraneb.

Intermittent Fasting

Vaatamata vahelduva paastu tohutule hulgale tüüpidele toob suurima tulemuse ainult nn "kuiv" paast, st keeldumine mitte ainult toidust, vaid ka vedelikust.

See omakorda käivitab dieedi esmase tervendava toime: autofaagia. Autofaagia on loomulik protsess, mis toimub inimese kehas rakutasandil. See vähendab teatud haiguste riski ja pikendab eluiga. See on protsess, mille käigus rakud lagunevad ja taaskasutavad oma komponente, et pakkuda täiendavat energiaallikat.

Nii vabanevad nad kahjustatud valkudest ja võitlevad vananemise negatiivsete mõjudega. Kuivpaastu pädev käitumine võimaldab: - parandada immuunsust ja stressitaluvust; - aeglustada rakkude vananemist. Positiivse efekti saavutamiseks on vaja toitumist kooskõlastada ja paastu täpset aega arvestada. Vastasel juhul võite saada vastupidise efekti.

Enne kui hakkate dieeti muutma ja teatud tüüpi paastu kasutama, peate igal juhul vastunäidustuste välistamiseks nõu pidama arstiga.

Dieediriskid Muidugi tuleb arvestada ka riskidega. Nii näiteks avaldas Suurbritannia riiklik tervishoiuteenistus oma uuringud selle lisakilodest vabanemise võimaluse kohta. Selle eksperdid on kindlad, et see meetod ei sobi lastele, rasedatele ja imetavatele naistele, söömishäiretega inimestele, neile, kellel on sapikivitõbi jne. Briti arstide sõnul algab toidupuuduse tõttu maohappe tootmise talitlushäire: seda jääb vähemaks. Ja see on vajalik mitte ainult toidu seedimiseks, vaid ka bakterite hävitamiseks.

Lisaks on ka vastupidine olukord, kui mõtted toidust toovad kaasa happe sekretsiooni suurenemise, mis tulevikus võib põhjustada gastriidi ja haavandite arengut.

Dehüdratsiooni taustal võivad tekkida peavalud, energiakaotus ja vähenenud kontsentratsioon. Seetõttu on ohutusmeetmete õigeaegseks rakendamiseks ülimalt oluline viia läbi selline dieet arsti järelevalve all.

vahelduva paastumise kaalulangus kuu jooksul

Kõik paastumise kohta Üldine informatsioon Paljudel inimestel on mingi paastukogemus. Keegi pidi ravi ajal teatud aja jooksul toidust loobuma, keegi harjutas kehakaalu langetamiseks lühiajalist paastu.

Kuid kõik need, kes püüavad teatud eesmärgi saavutamiseks teatud aja jooksul toidust loobuda, peavad teadma, kuidas seda õigesti teha, et kehale kasu tuua ja negatiivseid kõrvalmõjusid mitte saada.

Mina järgin isiklikult just seda rutiini. Paastumine leiab aset suuremal osal päevast, mille jooksul võib soovi korral tarbida vähesel hulgal tooreid köögivilju, puuvilju, värskelt pressitud mahla ja mõne portsjoni valku nagu pähkleid, muna, valgusheiki. Peamine söögikord langeb aga õhtule, mil süüakse esmalt köögivilju ning seejärel valku ja rasva. Tegemist on väga piirava rutiiniga ning võib enamusele põhjustada rohkem peavalu ja stressi kui asi väärt on. Lisaks võib see tekitada suuri isusid rämpstoidu vastu ja põhjusta ülesöömishooge.

Kui toiduvalikud muutuvad kehvemaks ja ebatervislikuks, võib tekkida toitainetepuudus, mil ei saada ühest suurest toidukorrast kätte kõiki vajalikke vitamiine ja mineraale.

15 Intermittent Fasting Mistakes That Make You Gain Weight

Muidugi on sellel ka positiivne efekt nagu kõrgenenud energiatase, toidule ei pea mõtlema peaaegu üldse, rahasäästlik ja väga efektne rasva põletamiseks. Rakendades kõiki viise vaheldumisi … ehk hübriidmeetod on loodud, et ühendada kõikide paastumisrutiinide tugevused minimaliseerides nende nõrki külgi.

Lisaks on rutiini toodud ka cheat daymillele järgneb tunnine paast. See on hea uudis kõikidele bodybuilderitele, kes armastavad oma cheat day-d.

Kiire Kiire On selge, et katkendlik paast ei takista teid aja jooksul söömast seda, mida soovite. Aga mis siis, kui soovite kaalust alla võtta?

Kuna siin on tegemist juba aga mitme paastumisviisiga, võib see osutuda liiga keeruliseks ning nõuab ehk liiga palju eelnevat planeerimist. Kuidas mina paastu rakendan? Mina rakendan paastumisviisi, mille eesmärk on olla ööpäeva jooksul 16 tundi järjest söömata.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne. Planeerimise mõttes kõige lihtsam viis, kuna paastumist rakendatakse vaid korda nädalas.

Selle ajavahemiku sisse jääb ka uneaeg.