Kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Ülemisel poolel kandke ehteid, et juhtida rohkem tähelepanu ülespoole. Vööst ja rinnast kleidid või pealsed sobivad ainult täis rinnaga inimestele, kuna see muudab rindade väiksemaks kui teil on pirnikujuline keha või näeb rind ja õlad lamedad, risti kui teil on lihaseid sirge kujuga. Solovjovi indeks on randme kõige õhema koha ümbermõõt. Kõrge kaelus toob veelgi esile teie liivakella kuju, nagu ka plokkvärvides kleit. Seisvad säärepüksid aitavad tasakaalustada jalgade, talje ja kõhu suhet.

Endomorfidele on kõige parem piirata rasva tarbimist ja suurendada füüsilist aktiivsust.

KUIDAS KANDA AMETLIKKE KLEITE, ET VööKOHT OLEKS õHUKE - ILU -

Selleks, et liigeseid mitte vigastada, on basseinis ideaalsed tunnid: ujumine või aeroobika. Ainult regulaarne kardiotreening ja tervislik toitumine võivad hüpersteenikute korral vähendada nahaalust rasva.

Wilco, Nick Lowe \u0026 Mavis Staples rehearse \

Muud viisid kehatüübi määramiseks Oleme kaalunud, kuidas randme järgi kehaehitust kindlaks teha, kuid selles protseduuris on ka teisi viise: Visuaalne. Üsna sageli piisab keha põhiseaduse määramiseks lihtsalt peeglisse peegeldamisest. Juhul, kui õlad, rind, vöökoht ja puusad asuvad umbes samal joonel ilma oluliste erinevusteta, olete tõenäoliselt asteeniline.

Kui puusad ja õlad tüdrukute jaoks on ühel joonel ja vöökoht on selgelt väljendunud, siis on tõenäolisem, et olete normostenik. Lai vöökoht, käed, jalad ja kõht näitavad hüpersteenilist kehaehitust. Mööda roietevahelist nurka. Normostenicsis on see nurk 90 kraadi lähedal, asthenicsil on nurk õige, hypersthenicsil nüri.

Küünarnuki laius. Selleks peate sirutama käe enda ees, painutama seda küünarnukist täisnurga all, sõrmed ülespoole, peopesa lahti ja keha poole. Järgmisena peate teise käe pöidla ja nimetissõrmega puudutama küünarliigese silmapaistvamaid kohti nimetissõrme jaoks on see küünarluu ja mõõtma saadud joonte kuidas teha oma keha ohuke ja sobib sõrmede vahelist kaugust.

Mida suurem on number, seda tõenäolisemalt olete endomorf. Mõne kehaosa mõõtmine ja järgnev arvutamine spetsiaalsete valemite abil. See on kõige täpsem meetod, mida saab teha kodus või spordikeskustes. Veebikalkulaatorid teie kehatüübi väljaselgitamiseks. Erineva kehatüübiga kuulsused Kõigi kolme figuuritüübi paremaks esindamiseks toome näiteks kuulsad isiksused, kes on asteeniliste, normosteeniliste ja hüpersteeniliste kehatüüpide omanikud.

Järeldus Niisiis, kaal ja sellega kaasnev inimese välimus kogu elu jooksul võib ühel või teisel põhjusel muutuda, samas kui kehatüüp jääb muutumatuks.

kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Püüdes saavutada ideaalseid vorme ühesuguse toitumis- ja treeningkäsitlusega, saavutavad erineva kehaehitusega inimesed erinevaid tulemusi. Sellel on teaduslik seletus: igal inimese somatotüübil on teatud tunnused, mis lõppkokkuvõttes mõjutavad inimese füüsilist seisundit.

kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Mõistmine, millisesse somaatilisse tüüpi kuulute, aitab teil luua õige treeningsüsteemi, samuti otsustada toodete osas, mida soovite oma dieeti lisada ja millest peate keelduma. Kehatüüpi on kõige lihtsam kindlaks teha randme abil. Somatyp ei ole vormis figuuri saavutamise takistus, see näitab ainult seda, kui palju vaeva on inimesel eesmärgi saavutamiseks vaja ja milline tee selle eesmärgi poole liikumisel on parem valida.

Keegi peab üsna palju higistama, keegi peab andma endast parima, kuid tugeva soovi ja hoolsusega saab töö kindlasti tasu, olenemata teie füüsisest. Öelge mulle, kas 17 cm randmeümbermõõt on õhuke luu? Siin on Solovjovi indeks meeste ja naiste erinevatele kehatüüpidele: Normostheenic kehaehitus: Meeste Solovjovi indeks on ja naistel cm.

Solovjovi indeks on randme kõige õhema koha ümbermõõt. Hüpersteeniline kehaehitus: Naistel on Solovjevi indeks üle 17 cm ja meestel üle 20 cm. Hüpersteenilise laia kondiga kehaehituse esindajatel on keha põikimõõtmed palju suuremad kui normostenikutel ja eriti asteenikutel.

Nende luud on paksud ja rasked, õlad, rinnakorv ja puusad on laiad ning jalad lühikesed. Asteeniline kehaehitus: Mida ütleb randme ümbermõõt? Tõenäoliselt on kõigil vähemalt üks sõber või tüdruksõber, kes suudab kõike süüa ja paremaks ei lähe. Ja see juhtub vastupidi, tundub, et nad jälgivad toitu ja kogu söödud tükk läheb kohe külgedele.

kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Mis see on ja miks see juhtub? Solovjevi indeks Solovjovi indeks on näitaja, mis võimaldab teil määrata kehaehituse tüübi. See on võrdne randme ümbermõõduga sentimeetrites. See tähendab, et inimesel on oma olemuselt juba kindel kehaehitus, proportsioonid ja kehakuju ning randme ümbermõõtu mõõtes saate hõlpsasti teada, mis tüüpi kehaehitus on igale inimesele iseloomulik. Kehatüüpide klassifikatsioon On kolm peamist kehatüüpi, mis mõjutavad otseselt inimkeha kuju.

Kehatüüp sõltub pärilikkusest ja on pidev omadus, mida saab ja tuleks arvestada, kuid mida ei saa muuta. Asthenik Naiste randme ümbermõõt on alla 15 cm ja meestel alla 18 cm. Asteeniline on õhuke ja pikk mees, kellel on kitsad õlad, pikad õhukesed jäsemed, piklik ja lame rind, piklik nägu. Lihased on nõrgad, mitte silmatorkavad. Asteenikutel on kaalutõus väga keeruline. Neil on kõrge ainevahetuse kiirus ja nad saavad endale lubada igasugust toidu liialdust, eriti noorematel aastatel.

Kuid vanusega ladestub rasv ikkagi ja peamiselt maos. Lihasmassi kasvatamiseks peavad asteenikud tegelema spordiga, peamiselt jõutreeninguga.

Normostenic Naiste randmeümbermõõt 15—17 cm ja meestel 18—20 cm. Normostenic - kõige harmoonilisem kehatüüp, mida iseloomustab keskmine või kõrge kasv, tugev kehaehitus, hästi arenenud lihased, lai õlavöö ja kitsad puusad, silmatorkavad näoluud.

M1 kiibiga iPadid jõudsid Eestisse: mis on neis uut?

Seda tüüpi inimestel on kõrge füüsilise koormuse tõttu sageli suurenenud söögiisu. Kuid istuvad normostenikud võtavad oma positiivse kalorite tasakaalu tõttu kergesti kaalus juurde.

Parim normostenics'i kehakaalu langetamise strateegia on vähendada keharasva kalorite defitsiidi kaudu, tugevdades samal ajal lihaseid. Hüpersteeniline Naiste randme ümbermõõt on üle 17 cm ja meestel üle 20 cm. Hüpersteeniline - keskmise või lühikese kasvuga, massiivse torso, lühikese kaela, ümmarguse pea ja laia näoga inimene. Kipub olema rasvunud. Hüpersteenikutel on aeglane ainevahetus ja nende ülekaal suureneb kiiresti.

Seda tüüpi inimestele ei meeldi sportida ja kui nad seavad eesmärgi kaalust alla võtta, siis on neil lihtsam dieeti pidada. Sellegipoolest on seda tüüpi kehaehituse jaoks soovitatav lihasmassi kasvatada füüsilise tegevuse kaudu, kuna lihased kulutavad rohkem energiat, kiirendades ainevahetust.

Hoolimata asjaolust, et kõik kehatüübid on jagatud kolme tüüpi, peate mõistma, et puhtaid kehatüüpe esineb üsna harva.

Kui eeldame, et enamikul inimestel on normostheeniciga kõige sarnasemad parameetrid, siis mõnel neist on teatud määral kõrvalekaldeid asteenilise või hüpersteenilise. Kas tundsite ennast mis tahes kehatüübis ära?

Kas randme ümbermõõt on sama, mida kirjeldati? Kuidas teada saada, mis tüüpi kehaehitus teil on Tere, kallid minu saidi külalised spordi, tervise ja ilu kohta. Täna pakuvad meie vestlused huvi eelkõige algajatele kulturistidele, kellel on füsioloogiliste omaduste vale määratlemise tõttu sageli küsimusi õige toitumise valiku ja harjutuste komplekti kohta. Ja peamised raskused on seotud just teie enda keha raskusega. Seetõttu soovitan täna harida kõiki abivajajaid ja huvilisi, kuidas oma kehatüüpi teada saada, nii et nii dieedid kui ka treeningud vastaksid täielikult teie anatoomiale ja kehaehitusele.

Keha on tinglikult jaotatud nii meeste kui ka naiste vahel kolme rühma: Ektomorf; Mesomorf; Endromorf. Reeglina esinevad just need määratlused spordisaitidel ja kulturistide seas. Seetõttu võiksid need, kuidas teha oma keha ohuke ja sobib pole veel treeningutega kokku puutunud, täita järgmisi kehaehituse omadusi: asteeniline, normosteenne ja hüpersteeniline.

kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Tegelikult pole terminoloogias vahet. Seepärast mõtkem välja, milline kehaehituse definitsioonidest vastab ja kuidas täpselt oma tüüp kindlaks teha, nii et edaspidi ei tekiks jõusaalis raskusi. Õhuke luu Esimesed meie nimekirjas on inimesed, mehed ja naised, kes on tavapäraselt piklikud palju pikemad kui laiemad. Just see kehaehitus on asteeniline, see tähendab, et nad on ektomorfid. Vaadake ennast täispikkuses peeglist: kui teil on pikad käed, jalad, õhuke pikk kael, pole rasvavarusid praktiliselt olemas ja lihaste areng jätab palju soovida - olete ektomorf või asteenik.

kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Olen kindel, et ka teie rinnal on piklik kuju, mis tähendab, et selles oleval südamel ja kopsudel on sama iseloomulik erinevus ja nende suurus on suhteliselt väike. Teie seedetrakt ei ole eriti altid toidust saadud elementide kiirele ja aktiivsele lagunemisele ja omastamisele.

Seetõttu on lihasmassi ja -mahu suurendamine teie jaoks kõige raskem võrreldes teiste kehatüüpidega inimestega. Normaalne luu Kui sidruni vee rasva kaotuse eelised õlgaga mees vaatab sind peeglist, kumera rinnaga, proportsionaalselt arenenud jäsemete ja korralike lihastega, siis oled sa mesomorf ehk normostenik.

Kuidas leida oma kehatüübile sobiv õhtukleit? – Kaubandusblogi

Teie luu, see tähendab luustik, on hästi arenenud ning siseorganite struktuuri ja nende füsioloogia näitajad vastavad kõigile normidele ja vastavad kõikidele kulturismi jaoks vajalikele nõuetele. Teil on vedanud - loodus on andnud teile peaaegu täiusliku keha ja organismina, mis töötab nagu kell. Ja see tähendab, et teie potentsiaali spordis kadestavad paljud sportlased, kes peavad tegema suuri jõupingutusi, et saada vorm, mille rasva poletamise nouanded kodus loodus teile andis.

Lai luu Kui peeglist pilgutab teie poole inimene, kes ei ole oma kaalu suhtes pikk, kelle diafragma on teie õhukese sõbra omast palju kõrgem, on rindkere ülevalt alla lamenenud ja ümara kujuga ning nahaaluse rasva kogus on dieedide jms abil pidevate lahingute objekt, - endomorf ehk hüpersteeniline. Teie luu on äärmiselt lai, kuid see pole halb. Kuid äärmiselt aeglane ainevahetus on just see vaenlane, kes lisab teie nahale rasva, pidev võitlus, millega olete nii kurnatud.

Loomulikult pole kaalutõus teie jaoks üldse probleem. Probleem seisneb pigem tema peatamises. Ja muidugi on ka täpsemaid meetodeid. Esiteks on Internet täis tohutut arvu spetsiaalseid veebikalkulaatoreid, mis võimaldavad teil kindlalt oma näitajaid kindlaks teha. Kuid saate seda ka ise suurepäraselt teha, eriti kuna ühel või teisel viisil, kuid peate seda mõõtma kas randme või küünarnuki paksus.

Navigeerimine

Palju tavalisem on nende füüsise mõõtmine randme järgi, seega keskendugem sellele meetodile. Kuidas siis seda õigesti mõõta? Võtke sentimeeter või vähemalt mõõdulint. Võtke käest käekell ära ja mõõtke käe läbimõõt täpselt kohas, kus aksessuaari kannate. Kui olete mees ja mõõdulint on väiksem kui 18 cm - olete ektomorf ehk asteenik. Naiste jaoks on see näitaja alla 15 cm. Kui teie mõõtmed näitavad cm ja naistel cm, siis olete mesamorf ehk normostenik.