Kuidas poletada rasva kaela

Vööharjutused Püsti, ületage oma käed rinnal, levitage jalad võimalikult stabiilseks. See on algeline selles mõttes, et tegemist on lihtsa harjutusega, mida enamus meist tegid algkoolis, kuid see ei tähenda, et see poleks efektiivne.

See on ka raske töö, mistõttu on oluline neid õigesti teha. Järgi neid lihtsaid samme: esiteks võta sisse kükkasend kükkasendis siruta käed ja pane põrandale enda ette löö jalad taha kätekõverduse asendisse too jalad tagasi kükkasendisse nii kiiresti kui võimalik koheselt karga püsti ja õhku nii kõrgele kui suudad tagasi kükkasendisse ja korda Kükkasendist õhkuhüpped on kõrge intensiivsusega treeningharjutused, mis tähendab, et lisaks kalorite põletamisele kiireneb ka ainevahetus, mis paneb organismi kaloreid põletama ka ülejäänud päeva.

Sarnaselt esimele harjutusele siin nimekirjas, on ka hüppenööriga hüpped ideaalseks viisiks soojaks saada.

Võtke dieedi üle kontrolli

Lisaks saab harjutust hästi lihtsalt keerulisemaks teha. Uurijad võrdlesid tassitäie kohvi joojaid nendega, kes tarbisid klaasi vett, ja leidsid, et vaid kohv mõjutab keha pruuni rasvkoe temperatuuri. Nüüd katsetatakse, kas ka kofeiinitablettidel on sama mõju. Kui saaks täiesti kindlalt selgeks, milline kohvi koostisosa on asja taga, võiks seda hakata laialdaselt kasutama kaalu hoidmisel.

Mis põhjustab kaela rasva?

Pruuni rasvkoe aktiveerimine parandab nimelt kontrolli veresuhkru üle ja tasakaalustab veres rasvade taset, samuti aitavad lisanduvalt põletatud kalorid panustada kaalukaotusesse. Kalanägu Selle harjutuse jaoks peate imema põsed ja huuled sissepoole ja hoidma seejärel poosi.

kuidas poletada rasva kaela

See sobib suurepäraselt näolihaste toniseerimiseks ja üleliigse rasva põletamiseks. Kestus 5—10 sekundit 4.

harjutused kehakaalu dieet, mis vähendab kusihappe taset salenemise jaoks

Õhu puhumine Selle harjutuse jaoks kallutage pea nii palju tagasi kui võimalik ja puhuge õhk suust välja. See paneb näo- ja kaelalihased tööle.

Kestus 10 sekundit 5.

kuidas poletada rasva kaela

Lõualuu vabastamine Selle harjutuse jaoks tehke närimisliigutused aeglaselt ja avage suu maksimaalse võimekuseni. Kalorite vähendamiseks, ilma et peaksite igat hammustust lugema, minge madala kalorsusega toitude, nagu oad, täistera pasta, kala, kaerahelbed ning värsked puu- ja köögiviljad, täitmisele.

Söö väikesest taldrikust mõistliku portsjonisuuruse tagamiseks ning väldi nii praetud ja kiirtoite kui ka suhkrulisandit. Põletage rohkem kaloreid Kui vähendate kaloraaži, suurendage ka kalorite põletamist, et rasv kiiremini sulatada.

Teadlane: üks tassitäis seda armastatud jooki aitab põletada rasva - Tervis

Aeroobsed treeningud kulutavad palju kaloreid; veeta viis päeva nädalas 30—60 minutit matkamiseks, sörkjooksuks, jooksmiseks, rattasõiduks, sõudmiseks või elliptilise masina kasutamiseks. Näpunäide Kaela rasva võite kaotada samal viisil, nagu kaotate rasva mis tahes muust kehapiirkonnast - treenides ja kontrollides kalorisisaldusega dieeti.

kuidas poletada rasva kaela

Kaelarasva ladustamine Kaelarasv ja lõuarasv ei erine teistest keha rasvadest. Kalorite ületamise tõttu on teie keha salvestanud toidust saadavat energiat, mida see ei suuda teie rasvarakkudes kasutada.

kuidas õigesti süüa ingverit, algologie Express salenemist mis kaalus kõrvaltoimeid

Mõni inimene hoiab rasva pigem puusal või kõhul, teised pakivad rasva kaela. On väga tõenäoline, et kui teil on kaelarasva üle, kannate liigset rasva ka teistes kehapiirkondades. Kaelarasv on aga ennast vaadates sageli märgatavam, sest see on näopiirkonna lähedal.

Laigude vähendamise müüt Võib-olla olete lugenud artikleid, mis on soovitanud teil teha suunatud harjutusi, näiteks lõualuu välja sirutada või tennisepalli lõua või rinna vahele pigistada.

kuidas poletada rasva kaela

Ära lange selle nimel! Kuigi need liigutused võivad aidata tugevdada kaela ja lõua lihaseid, ei tee nad midagi rasvade kaotamiseks.