Kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid

Lisage neid oma jookidesse, valgulaaste ja jogurtitesse. Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse. Teie vöökoht on keskkoha kõige õhem osa, otse kõhunööbi all. Lisaks, ilma elustiili muutusteta, taastuvad tõenäoliselt rasvarakud. Tehke kolm komplekti, mille kordus on 10 kuni 15 korda mõlemal küljel.

Minutit, Et Lugeda: 3 Kuidas kohapeal rasva kaotada? A priori on võimatu kõrvaldada ainult need rasvad, mis on teie puusade tasemel. See ei tähenda mitte ainult kaalu kaotamist, vaid ka lihaste toonimist, et teil oleks vormikas, hästi vormis kuju.

Harjutused 15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama Kas teie vöökohas on rasva, mis näeb välja nagu rehvid? Rasva ladestumist vööl nimetatakse ka armastuse käepidemeteks.

Kehvad söömisharjumused sobimatul ajal, alkoholi tarbimine ja rämpstoit on mõned põhjused, mis põhjustavad rasva kogunemist.

Hormonaalsed muutused muudavad puberteeti, rasedust ja sünnitust alustavate naiste keha, põhjustades armastuse käepidemeid. Siin on artikkel, mis käsitleb 15 lihtsat ja tõhusamat harjutust armastuse käepidemete vähendamiseks. Mis on armastuse käepidemed? Ärge laske end petta nimega armastuskäepidemed; selles pole armastust. See on silmatorkavam, kui kannate keha kallistavaid riideid või traditsioonilisi rõivaid nagu sarees või half-sarees. Kuid riideid ei tohi süüdistada. Lisateavet armastuse käepidemete harjutuste ja nende tõhusa kohtlemise kohta.

Kuidas põletada tagasi rasva ja armastuse käepidemed

Mis põhjustab armastuse käepidemeid? Rasva kinnipidamine on armastuse peamine põhjus, mis lisab sellele palju põhjuseid.

kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid kaalulangus ja toonimine raputus

Kui teie söödud toidus on liiga palju kaloreid või kui te ei kuluta kogunenud kaloreid. Kui te varsti lahendust ei leia, hakkab rasv vöökohas ja puusades silma nagu rehv. Mitmed muud tegurid, mis põhjustavad armastuse käepidemeid, on järgmised: Hormonaalsed muutused Rasvade hoius on vananedes tüüpiline.

Kui te pole füüsiliselt aktiivne. Toidud, mis sisaldavad palju rasvu, kaloreid ja suhkruid. Kõige tõhusamad harjutused armastuse käepidemete vähendamiseks: Siia valisime 15 lihtsat ja parimat harjutust, et kaotada kodus armukäepidemed. Vaatame neid. Puiduhakkurid: Woodchopper on lihtne harjutus, mis paneb teie kõhulihased ja kaldu ületunde tegema. See tugevdab ka teie peamist hea kehahoiaku propageerimist, mis aitab vähendada armastuse käepidemeid.

kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid 7 paeva kiire rasva kadude ulevaated

Kuidas teha: Seisa sirgelt ja hoia jalad kergelt õla laiuses välja suunatud. Võtke venitusvahend pihku.

15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama

Selga sirgena hoides tõmmake venitusseadet keeratava liigutusega. Liigutage oma käsi diagonaalselt ülespoole ja üle keha vasaku õla kohale. Kogu protsessi vältel proovige oma käsi sirgelt hoida.

Selle liikumise juhtimiseks kasutage oma südamelihaseid.

16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa

Naaske alguspunkti ja pöörake väänamine tagasi, nagu hakkaksite puitu. Tehke kolm komplekti, mille kordus on 10 kuni 15 korda mõlemal küljel.

Vene keerdkäigud: Venekeelne keerdkäik on ideaalne treening rasva põletamiseks teie armastuse käepidemetes. See töötab kõik teie kõhulihased, muutes selle ideaalseks oma südamiku tugevdamiseks. Kuidas teha: Pange käsi kokku ja kallutage aeglaselt tagasi, kuni jalad ja kere moodustavad V kuju. See protsess stimuleerib teie kõhulihaseid. Veenduge, et jalad ei puudutaks maad. Keerake oma kere ja käed küljelt küljele.

See aitab tasakaalustada tuharalihaseid ilma jalgu liigutamata. Korda 10—12 korda ja kolme seeriat. Rippuv jalg tõuseb: See on lihtne harjutus, mis aitab teil rasva kaotada talje piirkonnas.

Selle harjutuse regulaarsel teostamisel on hämmastav mõju 2—3 nädala jooksul. Kuidas teha: Paigutage baar või varras, kust saate selle harjutuse riputada ja sooritada. Hüppa ja hoia kinni puusa painutades.

kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid rasva poletavad vee segud

Tõstke jalad üles, kuni need on teie torso suhtes risti. Laske jalad aeglaselt rippuva poosi alla. Korrake sama protseduuri kolme komplekti jaoks 10—12 korda. Kettlebelli kiik: Veel üks plahvatuslik harjutus, mis aitab teie armastuse käepidemed kaotada, on kettlebelli kiik.

Nagu nimest võib järeldada, kasutab see treening veekeetja tõstmiseks liikuvat liikumist. See on suurepärane elektrigeneraator.

kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid rasva poletid vahelduva paastumisega

Kuidas teha: Seisa püsti jalad veidi laiad. Hoidke kettlebelli peopesadega allapoole. Laske oma kätel parim viis rasva poletamiseks madalamal kohus ees rippuda. Aeglaselt painutage põlvi, moodustades osalise kükitamise, lükates puusad tagasi. Proovige oma gluteid pigistada. Lükake puusad ettepoole ja pöörake kettlebelli lae poole. Proovige vähemalt oma silmade kõrgusele jõuda.

Parimate tulemuste saamiseks võite kolme komplekti korral korrata 15 kuni 20 korda. Krabipauk: Krabivise on harjutus, millel on alakehale mõju hamstringide ja quadide abil. Mida rohkem te oma puusi tõstate, seda raskemini töötab teie tuum. Kuidas teha: Istuge matil ja painutage põlvi, hoides jalad koos.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest (meestele)

Hoidke käed selja taga, sõrmed tahapoole. Lükake puusad aeglaselt ülespoole ja lööge parem jalg üles. Lülitage jalad ja korrake sama protsessi. Vaheldumisi jalgade vahel, kuni komplekt on valmis. Jalgratta prõks: Jalgrataste krõmpsud on harjutus, mis aitab pideva harjutamise abil nädala jooksul nähtavalt vähendada vöökohta ja vähendada armastusekäepidemeid.

Kuidas teha: Heitke lamedalt selili ja tõmmake volditud põlvedega jalg aeglaselt sissepoole ja asetage käed pea kohal.

Mis põhjustab armastuse käepidemeid ja kuidas neist lahti saada

Tõstke parem jalg üles ja proovige vasaku küünarnukiga põlvi puudutada ja samal ajal ülakeha üles tõsta. Pöörake tagasi puhkeasendisse ja korrake seda teise jalaga.

Tehke seda harjutust korda mõlemalt poolt. Püüa mitte sõrmi pea taha niita, sest see võib kaela tõmblema. Plank Crunch - külgsuunas: Selle harjutuse raskusaste on rohkem kui teistel.

Kuid rohke harjutamise korral on see suurepärane väljavalimine armastuse käepidemetest vabanemiseks.

Kuidas armukäepidemeid peita

Kuidas teha: Tõstke ülakeha, tasakaalustades seda vasakul peopesal ja jalgadel üksteise kohal. Tõstke puusad aeglaselt üles, nii et pea, puusad ja jalad moodustavad sirge joone. Pange parem käsi üle pea, kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid küünarnuki. Tõstke parem jalg ja painutage paremat küünarnukki, et neid mõlemaid puudutada.

Hoidke 2—3 sekundit ja naaske plangu asendisse. Tehke kümme komplekti 20 korda mõlemal küljel.

  • Usn lipo xt fat burner arvustused
  • Madala rasva piima kaalulangus
  • Mis Põhjustab Armastuse Käepidemeid Ja Kuidas Neist Lahti Saada | Nahahaigused
  • Millised toidud soodustavad rasva kadu

Tulemusi näete nädala burn rasva abs. Ühe käe varba puudutus: See on lihtne harjutus, mis muudab armastuse kaotamise treeninguga kiireks.

Ühe käe varba puudutus on treening, mis aitab teil liigset rasva alakõhust ja vööst põletada. See on parim armastuskäepidemega treening. Kuidas teha: Istu põrandal nii, et mõlemad jalad sirutuvad otse sinu ette. Laiendage oma jalgu nii, et õlgade laius oleks nende vahel. Tõmmake parem jalg aeglaselt nii, et jalatald peaks puudutama teie vasakut sisemist reie. Nüüd painutage aeglaselt vasaku varba puudutamiseks vasaku käega.

Painutage, kuni saate vasaku varba puudutada. Hoidke seda 5 sekundit selles asendis ja korrake seejärel. Efektiivsete tulemuste saavutamiseks on vaja venitada kümme korda mõlemalt poolt, vähemalt kaks korda.

Kuidas kaotada armastuse käepidemed?

Kolmnurga poos: Kolmnurga harjutus, mis keerutab ja pöörab teie kõhu lihaseid ning aitab vähendada armastuse käepidemeid. Samuti toimib see suurepäraselt kogu keha venitamisel ja hooldamisel. Kuidas teha: Seisa õlgade laiuse vahega jalgade vahel. Sirutage käed külgedele paralleelselt õlgadega. Hinga sisse ja kuidas poletada tagasi rasva ja armastuse kaepidemeid keha aeglaselt ettepoole ning puuduta parema käega vasakut varba. Hoidke oma kaela vasaku külje suunas. Pöörake aeglaselt tagasi normaalsesse asendisse ja korrake seda teisel küljel.

Seda venitust peate tegema mõlemal küljel vähemalt kümme korda ja kolm komplekti on kohustuslikud. Külgmine venitus: Küljel venitamine on suunatud just armastuse käepidemetele.

Kükita koos keerutustreeninguga Tagumine ja külgne rasv, mida nimetatakse ka armastuse käepidemeteks, on tavaline probleem. Kuigi te ei suuda konkreetset kehapiirkonda vähendada, on rasva võimalik põletada kõikjal, kaasa arvatud teie armukäepide. Regulaarne kardiotreeningutel ja jõutreeningutel osalemine aitab teil oma armastuse käepidemetest lahti saada. Lisaks treenimisele on rasvade kadu soodustamiseks oluline muuta dieeti. Rasva põletamine Tehke igal nädalal vähemalt minutit mõõduka tempoga kardiovaskulaarset tegevust.

Samuti pakub see suurepärast leevendust, kui teil on õla- või seljavalu. Alustage külgsuunas sirutamist ja kaotage need armastuse käepidemed.

Kuidas teha: Seisa püsti nii, et jalgade vahel oleks õlgade laius.