Rasva poletada sudame loogisagedust

Vanusega seotud maksimaalne löögisagedus MPF. Kiirendades hakkame proportsionaalselt vähem rasva ja rohkem süsivesikuid põletama. Sel hetkel lülitub keha ümber teisele, kiiremale ülekandele.

Kodu Meditsiini- Kuidas nahaalust rasva põletada Kuidas nahaalust rasva põletada Keha ialdab kahte tüüpi rava - viteraalet ja nahaalut.

Südame löögisageduse tsoonid

Viteraalne rav ümbriteb elundeid ja uurendab teie riki kroonilite haigute, nagu diabeet ja üdamehaigued. Nahaalune rav, mi au Sisu: Keha sisaldab kahte tüüpi rasva - vistseraalset ja nahaalust.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.

Vistseraalne rasv ümbritseb elundeid ja suurendab teie riski krooniliste haiguste, nagu diabeet ja südamehaigused. Nahaalune rasv, mis asub vahetult nahakihtide all, koguneb erinevates piirkondades ja tekitab pettumust.

Selle rasva põletamiseks peate oma praeguses elustiilis mõningaid muudatusi tegema ja olema distsiplineeritud.

Vähendage kaloreid. Rasva põletamiseks peate looma kalorite puudujäägi, kus tarbite vähem kui kulutate. Püüdke oma päevasest tarbimisest kalorit vähendada. Kalorite jälgimiseks vaadake veebipõhist allikat nagu Daily Plate. Keha sisaldab kahte tüüpi rasva - vistseraalset ja nahaalust.

Fresh articles

Jätke dieedist välja toidud, mis sisaldavad rasva poletada sudame loogisagedust rasva, suhkrut ja naatriumi. Pidutsege selle asemel vitamiinide ja mineraalidega koormatud toitainerikastes toitudes.

parim salendav ettevote

Näideteks on puuviljad, köögiviljad, madala rasvasisaldusega piimatooted, tailiha, kala, oad ja täisteratooted. Sööge hommikusööki, et oma ainevahetus käima saada ja vältida hommikuti rämpstoidu tarvitamist.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Valmistage munavalge omlett hakitud köögiviljadega või haarake tassi jogurtit, mis on segatud pähklite ja hakitud puuviljadega. Tarbige ülejäänud päeva jooksul iga paari tunni tagant väikest einet.

See võib hoida teie ainevahetuse kiirena, hoides ära energiataseme languse, samuti võib teie söögiisu kontrolli all hoida.

sunergia kaalulangus

Sööge toitu, mis on tasakaalus valgu ja kiudainerikaste komplekssüsivesikutega, näiteks kuningliku 21 rasvapoletaja ümbrist ubade ja pruuni riisiga. Sööge iga kahe kuni kolme tunni järel. Rasva põletamiseks tehke südame tööd.

naha pingutamine napunaiteid parast kaalulangust

Tehke mis tahes tüüpi kardiot, mis teile meeldib, kui see tõstab teie südame löögisagedust ja põhjustab higistamist. Näideteks on kiire tempo, siseruumides jalgrattasõit, elliptilised treeningud, sõudmine, trepist üles ronimine ja kick-boxing.

Tehke südameid neli kuni viis päeva nädalas 45—60 minutit.

soomine uhe sooki paevas rasva kadu

Ainevahetuse suurendamiseks treenige lihaseid. Tõstmine tõstab lihaseid, mis võivad teie ainevahetuse kiirust tõsta puhkeolekus. Tehke harjutusi, mis on suunatud kogu kehale, näiteks tõuked, külgmised tõstatamised, lati langetamised, langused, kontsentratsioonilokid ja kükitused.