Kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs

Maga rohkem. Fakt on see, et suu kaudu hingates neelame õhku, mis muutub puhituse põhjustajaks.

Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed. Ab-otsijaid eristab ab-haversist see, kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs ab-havers mõistavad, et kilpkonnakesta kõhu kujundamine on kaheosaline protsess.

Kuidas kõht lahti saada

Ühelt poolt peate need kõhulihased üles laduma. Ja teisest küljest peate oma toiduvalikut täpsustama. Jätke vahele võrrandi mõlemad osad ja olete igavesti ab-otsijate klubi liige. Niisiis, kas nikerdatud keskosa nikerdamine on raske?

Õige lähenemisega see tegelikult nii ei ole.

Kuidas eemaldada nahaalune rasv - Õli

Tegelikult, kui treenite targalt ja sööte targemini, saate Landry andmetel kõhulihaseid, mida olete alati soovinud, kõigest neljal päeval nädalas 45—60 minutiga päevas. Et aidata teil saavutada kadestamisväärset kõhulihast, panime kokku selle juhendi, kuidas saada tugev ja kujundatud südamik. Kerige alla, et õppida parimaid ab-harjutusi, dieedilülitid ja muud. Kuid tugevdades oma terve südamikul on kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs rohkem kasu tervisele kui lihaste ülemise kihi vormimine, ütleb Alena Luciani, sertifitseeritud tugevuse ja konditsioneerimise spetsialist ning Training2xl asutaja.

Kuidas eemaldada nahaalune rasv

Teie südamik ei koosne ainult nendest kuuekomplektilistest lihastest. Pigem on südamelihaste kihte palju palju! Tegelikult on võimalik omada nähtavat kuut pakki ja ikkagi nõrga südamikuga.

Teie südamiku moodustavad lihased on: Rectus abdominis: Lihast, mis vastutab selle eest, et teie keskosa sarnaneks mägikaste pakiga, nimetatakse rectus abdominiseks ja see on vaieldamatult vähemalt oluline südamerühma lihasrühm. Ristkõht: "[Rectus abdominis] all asub põiki kõhuosa - lihasrühm, kes vastutab teie selgroo turvalise ja joondamise ning püsti hoidmise eest," ütleb Luciani.

Nõrk põiksuunaline kõhulihas on vigastuste ja valu, eriti alaselja, kiireim rada. Kaldus lihased: Teil on ka kaks kihti viltuseid lihaseid, mis aitavad teil pöörelda.

kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs kaalulangus sidruni ja mesi

Need on halvad poisid, kelle värbate, et saaksite teha asju, näiteks toidupoed ära panna või Scoutile palli visata, vigastamata. Kõik need südamelihased töötavad koos, et hoida teid turvaliselt ja tugevalt, kui liigute peaaegu igas liikumistasandis või teete mis tahes liikumisharrastust, ütleb Luciani, sealhulgas sellised liigutused nagu push-up, deadlifts ja squats. Lühidalt, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid, soovitab Luciani selle ümber sõnastada näiteks: "ehitage kuulikindel keskosa" või "ehitage südamik, mis hoiab mind vananedes vigastusteta".

Kõlab päris halvasti, ei? Siin jagavad eksperdid täpselt, kuidas luua tugevam tuum ja parimad ab-harjutused selle ihaldatud kuuekomplekti saavutamiseks. Kuidas ehitada tugevamaid, määratletud abs 1.

kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs valge rasva poletamine toiduainete

Pange prioriteediks liitharjutused Liitharjutused on parim viis tugevdada kogu oma südamikku, kaasa arvatud need kuuepakulised lihased. Harjutused nagu eesmine või tagumine kükitamine, õlavarre ja surutõstmine on südamega töötavad mitme liigesega liigutused ja teisi lihasrühmi samal ajal, selgitab Landry. Selle tulemusena võivad need harjutused stimuleerida ka südamiku ja ülejäänud keha lihaste kasvu.

See on oluline: miks ei saa rasva kaotada, ei saa kohapeal treenida, ütleb Luciani. Teisisõnu, selleks, et vabaneda rasvast, mis hoiab teie kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani varjama rasva, nii et sellised nõudlikud liigutused nagu liitharjutused võivad aidata.

kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs evo rasvade kadu

Liitharjutused aitavad ka kogu keha rasvapõletust, kuna need loovad rohkem lihaseid, ütleb Luciani. Lõppkokkuvõttes tähendab see, et kui kasvatate rohkem lihaseid, kulutate voodis lamades või raamatut lugedes veelgi rohkem kaloreid. Alumine rida: Parimad ab-harjutused on liitliigutused, nii et ehitage treeningud nende mitme liigesega harjutuste ümber. Isegi kui treenite ainult kolmel päeval nädalas, hakkate järk-järgult nägema, et ilmuvad mõned ab sooned.

Seotud lugemine minutiline ringtreening lamedate kõhulihaste jaoks 2. Varuge ka aega isoleerimisharjutuste jaoks Erinevalt liitliigutustest töötavad isolatsiooniharjutused ainult ühte lihasrühma.

Ideaalne näide: prõks, mis on suunatud ainult kõhu sirglihastele.

Vanusega seotud kõhurasv naistel - kuidas kodus lahti saada (eemaldada) - Põhjused

Ja kuigi need on vähem tõhusad kui liitharjutused, nõustuvad Landry ja Luciani, et ab-isolatsiooni harjutustel on koht kõhuõõne otsimisel. Kuna isolatsiooniharjutused maksavad kehale vähem maksumust, soovitab Luciani treeningu lõpus teha isolatsiooni abiharjutusi, nagu krõksud, istmed, püsti tõusmine ja jalgade tõstmine.

Tips Selles artiklis: Dieedi muutmine Harjutus, muutes elustiilimuutused motiveeritud ja motiveeritud Tänapäeval on liiga palju rasva kõhupiirkonnas muutunud paljudele inimestele suureks probleemiks, eriti keskeas. Lisaks sellele, et kõht on rasv, on see ka kõige ohtlikum, mida kanname, kuna see näitab siseorganite ümber ladestunud vistseraalse rasva kõrget taset. Seetõttu on tervisliku eluviisi ja hea enesetunde saavutamiseks vajalik pühenduda keharasva eemaldamisele. Alustage esimesest sammust, et aru saada, kuidas.

Näiteks võiksite proovida neljaminutilist V-up Tabata, mis sisaldab 20 sekundit tööd ja 10 sekundit puhkust. Kui mõtlete, mitu tundi peaksite jõusaalis veetma, võite olla üllatunud, kui kuulete, et neli minutit ab-isolatsiooni treeningut päevas on tegelikult kõik, mis selleks kulub. Kui lähete viimasega koos, pidage meeles, et teie südamiku kinnitamine st pingutamine kükitamise kuidas poletada lihtsalt keha rasva on alaselja kaitsmiseks hädavajalik.

Kui teie keskosa on pärast isolatsiooni liikumist liiga väsinud, et jääda selja kükitamise jaoks hõivatud, siis puhake, kuni seda pole. Töötage oma liikuvuse kallal Liikuvus on teie võime liikuda lihast läbi kogu liikumisruumi juhtimisega, ilma valu ja kompenseerimiseta.

kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs viise rasva poletamiseks raseduse ajal

Näiteks kellelgi, kes suudab kükis paralleelselt murda, on hea puusa ja pahkluu liikuvus. Luciani sõnul toetab parem liikuvus kaudselt teie jõupingutusi tugevamaks muutumiseks - olenemata sellest, kas need tugevuseesmärgid langevad konkreetselt teie keskmisele osale või mitte. Mida parem on teie liikuvus, seda rohkem saate ab-harjutustest, mis tugevdavad ja kujundavad teie keha slim taimne valge, ütleb ta.

Te ei saa treenida kohapeal, kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs soovite rasva kaotada. Rasvast vabanemiseks, mis hoiab teie kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani rasva valama.

Hea uudis on see, et tõenäoliselt kasutate treeningutest taastumiseks juba liikuvust suurendavaid tööriistu vaadates teid, vahtrulli ja Theraguni. Kuid kui te pole veel käinud, ei pea te tingimata taastetööriistu kasutama. Luciani sõnul võib liikuvuse parandamine olla sama lihtne kui 15 minuti pikkune soojendamine enne treenimist. Kui olete tõsiselt tõsine oma liikuvuse parandamise osas, võiksite kaaluda registreerumist liikuvust suurendavatesse programmidesse nagu RomWod, Movement Vault või The Ready State.

Tehke natuke kardiot Kardiosõltlased, kuula: liitharjutuste lisamine treeningrutiini on kiireim viis kõhulahtisuse saamiseks - mitte lõputud tunnid jooksulindil, nagu paljud ab-otsijad kahtlustavad. Sellegipoolest ütleb Luciani, et aeroobne töö on kuuepakulise reisi oluline koostisosa.

Kümme teadmist vajavat näpunäidet abs

Või täpsemalt suure intensiivsusega intervalltreening või HIIT - mõtle: 20 sekundit sisse, 10 sekundit välja või 45 sekundit, 15 sekundit välja. Vastavalt HIIT-i või ab-treeningu jahil, mida saate teha kodus? Tehke 50 kükitamist, et suruda peavarraga seljakotiga. Või proovige seda minutilist kodus HIIT-treeningut, et puhastada kõhurasva.

Võite proovida ka CrossFit Open Workout Valikuid on lõputult.

Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed. Ab-otsijaid eristab ab-haversist see, et ab-havers mõistavad, et kilpkonnakesta kõhu kujundamine on kaheosaline protsess.

Liigu kogu päeva jooksul rohkem "Põhimõtteliselt, olenemata kellegi vormisoleku eesmärgist, täidavad nad selle kiiremini, kui leiavad päeva jooksul rohkem vähe võimalusi kalorite põletamiseks ja keha liigutamiseks," ütleb Luciani. Ja see püsib, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid.

Valige aeroobne tegevu, mi teile tõeti meeldib. Kui olete huvitatud treenimiet, on treeningrežiimi järgimine lihtam. Kui olete huvitatud treenimisest, on treeningrežiimi järgimine lihtsam. Seal on palju aeroobseid harjutusi, mis ei nõua jõusaaliga liitumist, nagu sörkimine, kõndimine, matkamine, jalgrattasõit, tantsimine ja ujumine. Kui teil pole aega 30 minutit päevas harjutada, on lihtne viis leida võimalusi oma igapäevases rutiinis aktiivsemaks muutmiseks.

Saate oma päeva jooksul rohkem liikuda, lihtsalt rohkem kõndides. Tegelikult on vastavalt Kombineerides treeningukava igapäevase täiendava aktiivsusega, saate parandada oma keha koostist ja vähendada siseelundite üldist rasva.

Vanusega seotud kõhurasv naistel - kuidas kodus lahti saada (eemaldada)

Praktikas näeb välja järgmine: kui teil on koer, jalutage neid selle asemel, et palgata jalutaja! Muidugi, need häkid ei paku sama palju kasu tervisele kui tervisele, nagu see võib olla intensiivse treeninguga, kuid need on teie tervisele üldiselt kasulikud ja aitavad toetada teekonda tugevamate, rohkem peituvate kõhulihaste juurde.

Seotud lugemine 8 loovat viisi rohkem liikumiseks, kui olete kodus kinni 6. Lõika rafineeritud süsivesikud See, mida olete kuulnud, vastab tõele: kuuepakulised kõhulihased nõuavad köögis sama palju pühendumist kui jõusaalis. Nagu Luciani ütleb: "Teil võib olla kõige tugevam ja kõige rohkem peitunud südamik maailmas, kuid kui see peidab end rasvakihi all, pole teil ikkagi seda kuuepakki, mille jaoks tulistate. Number üks asi, mida teha, on vähendada rafineeritud süsivesikute tarbimist, mis tähendab valge leiva, valge pasta, valge riisi, bagelite, sõõrikute ja muude töödeldud toitude piiramist, ütleb sertifitseeritud personaaltreener ja registreeritud dietoloog Charlotte Martin, RDN, CPT, Kujundanud Charlotte.

Selle tulemusena põhjustavad need teie veresuhkru ja insuliini taseme tõusu ja langust ning ei pane meid end nii kaua täis tundma, ütleb ta.

Kuidas dieedi ja harjutustega kodus mehel kõhurasvast lahti saada

See võib põhjustada isusid ja põhjustada ülesöömist. Isegi kui nendel leibadel on täpselt sama kalorite arv, on Martin valges röstsaias kiudainete puudumise tõttu näljane pärast selle kiiremat söömist, kui valiksite täistera viilu. Insuliinitaseme tõus ja langus pärast valge röstsaia söömist võib põhjustada päevas suurema kalorite tarbimise, mis töötab vastu teie üldisele eesmärgile saleneda.

Kui palju süsivesikuid sa tegelikult sööd?

  • Põhjused Vanusega ei teki naistel mitte ainult kortse, vaid ka liigset rasva, eriti kõhu piirkonnas.
  • Kuidas kõht lahti saada - Vihjeid -
  • Vahusta saumikseriga munad, kodujuust, kaneel ja magusaine.

Saage oma rafineeritud süsivesikute tarbimisest selgem pilt, logides söögid rakendusse MyPlate. Laadige kohe alla, et teada saada, kuidas täna oma taldrik tervislike toitaineterikaste toitudega täita! Tõstke valk üles "Valk on peamine makrotoitainer, mis vastutab meie lihaste taastamise ja taastamise eest pärast treeningut," viitab Martin Sellepärast soovitab ta kuuepakulisi kõhulihaseid otsivatele inimestele valku sisaldavat dieeti.

Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul

Valgul on ka kõigi toiduainete kõrgeim termiline toime, ütleb ta, mis tähendab, et teie keha kasutab valkude seedimiseks rohkem kaloreid kui süsivesikud või rasvad. Näiteks Teisisõnu, kõrge valgusisaldusega dieet aitab puhata puhata rohkem kaloreid.

Kogu päeva jooksul pole enam sahvreid ega müügiautomaate. Kuid uuringu kohaselt on ka teie valguallikal suur roll.

kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs vco slimming

Lahjade valguallikate, nagu kanarind, lõhe, rohusöödaga veiseliha, munad, oad, multi slim review ja madala rasvasisaldusega piimatooted, valimine maksab rohkem kui töödeldud liha, näiteks vorst ja peekon, ning rasvane veiseliha jaotustükk. Kui soovite täpselt teada, kui palju valku vajate, järgige seda Ameerika Spordimeditsiini Kolledži valemit: jagage oma kaal naelades 2,2-ga, et see kilogrammides ümber arvutada, korrutage see arv 1,2-ga ja seejärel 1,7-ga, et määrata optimaalne valkude vahemik.

kuidas eemaldada kohurasv ja saada abs parim viis loomulikult slim

Näiteks peaks naelane inimene võtma eesmärgiks süüa 82— grammi valku päevas. Kolm kuni neli portsjonit kvaliteetset ja kõrge valgusisaldusega toitu, näiteks linnuliha, rohusöödaga veiseliha, piimatooteid, kaunvilju, seemneid ja pähkleid, aitab teil hõlpsasti nende vajaduste rahuldada.

Frontline Heroes: BEST ALGAE EATERS in Planted Aquariums - Fish, Shrimp, and Snails

Võite mõelda: kuidas on rasvaga? Martin ütleb, et tervislikud rasvad, nagu oliiviõli, avokaado, pähklid ja juust, võivad absoluutselt kuuluda ab-otsijate dieeti. Hoidke niisutatud Kuigi rohke vee joomine on hea soovitus kõigile, kes soovivad võidelda vaimse udu, ärrituse ja väga kuiva naha vastu ahem, kõikpeate pärast oma higiseid abitreeninguid täiendama ka oma keha H2O varu, ütleb Martin.

Vee joomine võib aidata ka rohkem kaloreid ja rasva kulutada. Väikese detsembri uuringu järgi aastal Arstiteaduse arhiivid ülekaalulistest naistest võib joogivesi energiakulu suurendamise kaudu toetada termogeneesi - protsessi, mille teie keha soojuse eraldamiseks läbib. Termogenees aktiveerib Mayo kliiniku andmetel ka pruuni rasva, mis aitab teil hoida kehatemperatuuri, mis suurendab kalorite põletamist.

  • Suur kaloraaž, mis viib pigem vistseraalse kui nahaaluse rasva edasilükkamiseni.
  • KUIDAS SAADA ABS: NäPUNäITED JA HARJUTUSED, MIDA PROOVIDA - TERVIS -
  • Perekondlik õhtusöök.

Teine põhjus vedeliku säilitamiseks on näljatunde kompenseerimine. Järgmine kord, kui pärast äsja söömist tunnete end näljasena, soovitab Martin juua klaasi vett. Kui kõht veel 20 minutit hiljem veel nuriseb, siis chow down.