Petma sooki rasva kaotuse ajal. Kas saate keto dieeti petta? | Toit | May

Kõik kuidas kaotada kõht rasva Nahaaluse rasva põletamise strateegia kõhule ja külgedele seisneb selles, kuidas kaalust alla võtta, kiiresti kaalust alla võtta, kõht eemaldada ja kuubikud ajakirjanduses saavutada. Saate 2 minuti jooksul baaris seista? Sünefriin: Mõru apelsinina tuntud taimeekstrakt toimib sarnaselt kofeiinile ilma rämedate kõrvaltoimeteta. Antioksüdandid ja kofeiin nende toodete koostises võivad kiirendada ainevahetust ja soodustada kehakaalu langust. Kas see tähendab, et saate iga päev petta süüa?

Lõikamine on üha populaarsem treeningtehnika. See on rasva kaotamise etapp, mida kulturistid ja spordihuvilised kasutavad võimalikult lahjaks saamiseks. Tavaliselt alustati mõni kuu enne suurt treeningrežiimi, hõlmab see kaalulangetamise dieeti, mis on mõeldud nii palju lihaseid kui võimalik.

Selles artiklis selgitatakse, kuidas kaalulanguse jaoks dieeti järgida.

Mis on lõikamine dieet? Tavaliselt kasutavad kulturistid ja spordiharrastajad lõikavat dieeti keharasva vähendamiseks, säilitades samal ajal lihasmassi.

Õunad ja pirnid. Tooted - rasvapõletajad - meie lojaalsed abilised võitluses liigse kehakaalu vastu, kuid ei tohi unustada, et ükski toit ei päästa rasvavarusid ilma tasakaalustatud toitumise ja piisava füüsilise aktiivsuseta. Kas soovite olla värskendustega kursis? Liituge meie Twitteri, Facebooki lehe või Telegrami kanaliga. Insuliiniresistentsus ja keharasva vähendamine Küsimus: raamatus UD2 on ebaselge punkt, Lyle räägib kaalulangusest ja sellest, et insuliiniresistentsus võib selles osas kasulik olla.

Peamine erinevus teiste kaalulangusdieetidega on see, et kärpimisdieeti pakutakse igale inimesele, see on tavaliselt rohkem valke ja süsivesikuid sisaldav ning sellega peaks kaasnema tõstmine. Regulaarne raskuste tõstmine on oluline, kuna see soodustab lihaste kasvu, aitab võidelda lihaste kaotusega, kui hakkate kaloreid vähendama.

Lõikedieet kestab 2—4 kuud, sõltuvalt sellest, kui lahja olete enne dieedi pidamist, ja see ajastatakse tavaliselt kulturismivõistluste, spordiürituste või pühade nt pühade ümber.

Must kohv on kasulik mõõdukalt. Füüsiline aktiivsus rasva põletamiseks Kui sellist komponenti ei ole füüsiline aktiivsus, ei ole võimalik nahaalust rasva põletada. Slimming aitab tegelikult kaasa igasugusele spordile, on oluline ainult kombineerida kardio ja tugevuskoolitus. Esimene edendab otsest rasva põletamist, viimane pingutab keha ja aitab säilitada lihaseid.

Kokkuvõte Lõikedieedi eesmärk on saada võimalikult lihasmassi säilitades võimalikult lahja. Kuidas teha lõikavat dieeti Lõikedieet on kohandatud iga inimese jaoks ja see nõuab teie toitumisvajaduste määramist.

Arvutage kalorite tarbimine Rasvakadu toimub siis, kui sööte pidevalt vähem kaloreid kui kulutate. Kalorite arv, mida peaksite päevas kaalust alla võtma, sõltub teie kehakaalust, pikkusest, elustiilist, soost ja füüsilisest koormusest.

Üldiselt vajab keskmine naine kehakaalu säilitamiseks umbes kalorit päevas, kuid 1 kilo 0,45 kg rasva kaotamiseks nädalas kalorit, samas kui keskmine mees vajab kaalu säilitamiseks umbes kalorit või kehakaalu kaotamiseks kalorit.

Kuigi suurem kalorite defitsiit võib aidata teil kaalust alla võtta kiiremini, on uuringud näidanud, et see suurendab teie lihaste kaotamise riski, mis pole selle dieedi jaoks ideaalne.

Määrake oma valgu tarbimine Piisava valgusisalduse säilitamine on oluline dieedil.

7 näpunäidet, et jääda massis kogunedes puruks

Paljud uuringud on leidnud, et suur valgu tarbimine võib aidata rasvade kadu, suurendades ainevahetust, vähendades söögiisu ja säilitades lihasmassi.

Kui olete dieedil, peate sööma rohkem valke kui siis, kui proovite lihtsalt säilitada kaalu või kasvatada lihasmassi. Seda seetõttu, et saate vähem kaloreid, kuid treenite regulaarselt, mis suurendab teie valgu vajadust. Enamik uuringuid viitab sellele, et lihasmassi säilitamiseks piisaval dieedil on piisav 0,7—0,9 grammi valku kehakaalu naela kohta 1,6—2,0 grammi kg.

Näiteks peaks naelane 70 kg inimene sööma — grammi valku päevas. Määrake rasvade tarbimine Rasv mängib hormoonide tootmisel võtmerolli, mistõttu on see dieedi lõikamiseks ülioluline.

petma sooki rasva kaotuse ajal mida tahendab rasva kadu

Kuigi rasvade tarbimise vähendamine on tavalisel dieedil tavaline, võib söömata jätmine mõjutada hormoonide nagu testosterooni ja IGF-1 tootmist, mis aitab säilitada lihasmassi.

Kuid mõned tõendid viitavad sellele, et testosterooni taseme langus ei too alati kaasa lihaste kaotust - seni, kuni sööte piisavalt valke ja süsivesikuid.

Üks gramm rasva sisaldab 9 kalorit, seega peaks igaüks, kes kasutab kalorit, sööma dieedil 33—67 grammi rasva.

petma sooki rasva kaotuse ajal rasva kadu muffinid

Kui teete intensiivset treeningut, võib selle rasvasisalduse alumine ots olla parim, kuna see võimaldab suuremat süsivesikute tarbimist. Määrake süsivesikute tarbimine Süsivesikutel on lihasmassi säilitamisel võtmeroll dieetide ajal.

petma sooki rasva kaotuse ajal kaalulangus mobiilse al

Kuna teie keha eelistab valgu asemel energia saamiseks kasutada süsivesikuid, võib piisava hulga süsivesikute söömine võidelda lihaste kaotusega. Lisaks võivad süsivesikud aidata treeningu ajal su sooritusvõimet suurendada. Vähese dieedi korral peaksid süsivesikud sisaldama ülejäänud kaloreid pärast valgu ja rasva lahutamist.

Valk ja süsivesikud annavad mõlemad 4 kalorit grammi kohta, samas kui rasv on 9 grammi kohta. Pärast valkude ja rasvade vajaduse lahutamist kogu kalorite tarbimisest jagage ülejäänud arv 4-ga, mis peaks ütlema teile, kui palju süsivesikuid võite päevas süüa.

Näiteks võib kilokalorise dieediga dieedil olev naelane 70 kg inimene süüa grammi valku ja 60 grammi rasva.

Kas pettusöögikord või petupäev on kiireks kaalukaotuseks parem?

Ülejäänud kalorit grammi võivad võtta süsivesikud. Kokkuvõte Väheneva dieedi kavandamiseks peaksite arvutama kalorite, valkude, rasva ja süsivesikute vajaduse, lähtudes kehakaalust ja elustiilist.

Kas söögiaeg on oluline? Söögi ajastus on strateegia, mida kasutatakse lihaste kasvu, rasvade kaotuse ja jõudluse saavutamiseks. Kuigi see võib olla kasulik võistlevatele sportlastele, pole see rasvade kaotuse jaoks nii oluline.

Kas saate keto dieeti petta?

Näiteks märgivad paljud uuringud, et vastupidavusalade sportlased võivad oma taastumist suurendada, ajastades söögi ja süsivesikute tarbimise treeningu ajal16. See tähendab, et see pole lõikamisdieedi jaoks vajalik. Selle asemel peaksite keskenduma kogu toidu söömisele ja kogu päeva jooksul piisava hulga kalorite, valkude, süsivesikute ja rasvade saamisele.

petma sooki rasva kaotuse ajal anti ostrogeeni ja rasva kadu

Kui teil on sageli näljane, võib kaloririkas hommikusöök teid hiljem päeva jooksul täisväärtuslikumaks muutaKokkuvõte Söögikordade ajastamine pole dieedil vajalik, kuid see võib aidata vastupidavussportlasi treenides.

Pettused on aeg-ajalt järeleandmised, mis on mõeldud antud dieedi ranguse leevendamiseks, samas kui toitumispäevad suurendavad teie süsivesikute tarbimist üks või kaks korda nädalas.

Suuremal süsivesikute tarbimisel on mitmeid eeliseid, näiteks keha glükoosivarude taastamine, kaalulangus lufkinisse jõudluse parandamine ja mitme hormooni tasakaalustamine. Näiteks näitavad uuringud, et kõrgema süsivesikusisaldusega päev võib suurendada täiskõhuhormooni leptiini taset ja ajutiselt tõsta teie ainevahetust.

Kuidas kaalulanguse jaoks dieeti pidada

Ehkki pärast petisööki või tagasivõtmispäeva võite kaalust juurde võtta, kipub see olema veemass, mis järgmise paari päeva jooksul tavaliselt langeb. Sellegipoolest on nendel päevadel lihtne üle süüa ja kaalulangetamise jõupingutusi saboteerida. Pealegi võivad need rutiinid soodustada ebatervislikke harjumusi, eriti kui teil on kalduvus emotsionaalsele söömisele.

  1. Lõikamine on üha populaarsem treeningtehnika.
  2. Nagu praktika näitab, järgides keha füsioloogia mõistmisele tuginedes kahte kaalukaotuse põhimõtet, saate tõhusalt ja püsivalt keharasvast lahti saada.
  3. 40 parimat ja halvimat kuulsuste kaalukaotuse nõuannet - Kaalukaotus
  4. Kuidas vähendada keha rasva - Maitsetaimed
  5. Ja ma võin teile suure veendumusega öelda, et maitsvast enamasti ebatervislikust toidust loobumine või selle vastu seismine pole lihtne.
  6. Järeldus See artikkel pakub teile loetelu kriitilistest soovitustest, mida teha ja miks peate seda tegema, et kaalust alla võtta rasv ja ehitada või säilitada lihasmassi.

Seega ei pea petma sööki ega tagasivõtmise päevi ning need tuleks hoolikalt planeerida. Kokkuvõte Pettused ja söögipäevad võivad tõsta teie moraali, füüsilist koormust ja hormoonide taset, kuid pole vaja vähendava dieedi jaoks. Vale planeerimise korral võivad need teie arengut takistada. Kasulikud näpunäited lõikava dieedi jaoks Siin on mõned kasulikud näpunäited rasvade kadumise jälgimiseks dieedil: Valige kiudainerikkamad toidud.

Kiudainerikkad süsivesikute allikad, näiteks tärkliseta köögiviljad, sisaldavad tavaliselt petma sooki rasva kaotuse ajal toitaineid ja võivad aidata teil kauem täisväärtuslikumana püsida kaloripuuduse korral.

  • Kaalulanguse vannituba
  • Keto dieet on väga madala süsivesikute sisaldusega ja rasvasisaldusega dieet, mis on populaarne oma kaalulangetuse mõju tõttu.
  • Kategooriateta 40 parimat ja halvimat kuulsuste kaalukaotuse nõuannet A-listers on sageli nii naeruväärselt hea väljanägemisega, et on raske mitte kopeerida kõike, mida nad söövad, joovad ja teevad.
  • Eemaldage polve taga

Joo palju vett. Niisutatuna püsimine võib aidata söögiisu ohjeldada ja ainevahetust ajutiselt kiirendada. Proovige sööki valmistada.

petma sooki rasva kaotuse ajal ultra slim down plach sharki tank

Söögikordade ennetähtaegne ettevalmistamine võib aidata säästa aega, hoida dieediga kursis ja vältida ebatervisliku toidu kiusatust. Vältige vedelaid süsivesikuid. Spordijookides, karastusjookides ja muudes suhkrurikastes jookides puudub mikroelementide sisaldus, see võib suurendada teie näljatunnet ja pole nii täis kui kiudainerikas täistoit.

Mõelge südamele. Kui seda kasutatakse koos raskuste tõstmisega, võib aeroobne treening - eriti kõrge intensiivsusega kardiotreening - teie rasva kadu Kokkuvõte Lõikamise dieedi optimeerimiseks proovige mitme muu näpunäite kõrval juua palju vett, süüa kiudainerikast toitu ja teha kardiot.

11 rasvakaotuse reeglit: mida kaaluda lihaste hoidmise ajal!

Alumine rida Lõikedieet on mõeldud rasva kadu maksimeerimiseks, säilitades samal ajal lihasmassi. See dieet hõlmab kalorite, valkude, rasva ja süsivesikute vajaduse arvutamist vastavalt teie kehakaalule ja eluviisile. Peate seda jälgima ainult paar kuud enne spordivõistlust ja peaksite selle kombineerima tõstmisega. Kui olete huvitatud sellest sportlaste kaalulangusdieedist, petma sooki rasva kaotuse ajal nõu oma treeneri või meditsiinitöötajaga, et teada saada, kas see sobib teile.