Kas kondimine trepist poleb rasva.

Hakkasime guugeldama, kuidas seda teha. Kuid jõutreening rakkude aktiivse massi suurendamiseks "kiirendab" teie ainevahetust. Noh, jah, joosta on keeruline, aga joosta pole vaja. Paljud uuringud põlvejõudude kohta trepironimise ajal tegelevad patsientidega, kes on läbinud põlveliigese asendused või kellel on spetsiifilised ortopeedilised probleemid. Kontrollige alati, kas teie kingapaelad on seotud. Kui olete vasika rasva kaotanud, tehke HIIT oma vasikate ja jalgade toonimiseks.

  • Cdcgov kaalulangus
  • Mida On Oluline Teada Enne Kehakaalu Langetamist? | Tervislik eluviis

Kas minutilise trepist ronimise eelised kaaluvad üles kergemal maastikul kõndimise eelised? Vastus sõltub teie eesmärkidest. Kuigi trepist üles ronimine paneb teie keha rohkem proovile ja kulutab rohkem kaloreid, on lihtsal kõndimisel veel mõned eelised.

keha slim yamamay keha ohuke vaakumis

Näpunäide Kui otsite viisi oma treeningu intensiivsuse või kaloripõletuse suurendamiseks, saab seda jalgsi trepist üles ronimiseks. Kuid regulaarne kõndimine on endiselt suurepärane treening ja mõnel juhul muudab selle õrnem olemus selle ka paremaks valikuks. Kaalu langetamiseks Kui teie eesmärk on kaalust alla võtta, põletab trepist üles ronimine oluliselt rohkem kaloreid kui kõndimine. American Council on Exercise ACE kehalise aktiivsuse kalorite loenduri andmetel põletate muljetavaldavad kalorit, kui kaalute naela ja veedate tund aega trepist üles ronides.

12 harjutust vasikarasva kaotamiseks ning dieedi ja elustiili näpunäited saledate vasikate jaoks

Kui kaalute rohkem, põletate tavaliselt rohkem kaloreid. Näiteks kui kaalute naela, vaatate kalorit, mis on kulunud samal trepironimise tunnil.

tervisliku kaalulanguse suhe xls slimming kotikesed

ACE hinnangul peate nende arvude sobitamiseks sörkima kiirusega 5 mph - kaugelt enamiku inimeste kõndimiskiirusest. Kuid see ei tähenda, et tasasel pinnal või rahulikumas tempos kõndimine poleks kaalulangetamisel kasulik. Tegelikult märgib Harvard Health Publishing, et umbes tund aega päevas kiire käimine võib rasvumist soodustavate geenide mõju neutraliseerida.

pqq rasva kadu sarah ashcroft kaalulangus

Ja ACE kehalise aktiivsuse kalkulaatori järgi põletab kilo kaaluv inimene, kes kõndib ühe tunni jooksul kiires 3,5-tunnises tunnikiiruses, umbes kalorit. See number ei pruugi tunduda muljetavaldav, kui astuda vastu treppide ronimise numbreid, kuid üks suurimaid hüvesid on see, et sinna on lihtne sisse pääseda ja aja jooksul on kerge hoida - mis annab teile võimaluse, et need numbrid saaksid tõesti kokku tulla.

toiduained kiiresti poletada lihtne alla neelata rasvapoletid

Aktiivsemaks muutumise kõige olulisem reegel, hoolimata sellest, kas kaalute trepist üles ronimist või kõndimist või muud liiki treeninguid, on leida selline treeningutüüp, mis teile piisavalt meeldib, et muuta see teie elu regulaarseks ja pidevaks osaks, erinevalt sellest, ühekordne muljetavaldav treening, mida ei taha kunagi korrata. Nagu märkis haiguste ennetamise ja tervise edendamise büroo, on parim kehaline tegevus see, mida jätkate.

Treppide ronimise puudused Trepist üles-alla liikumine treenimiseks on igas aspektis intensiivsem kui kas kondimine trepist poleb rasva pinnasel kõndimine.

Nii et kui otsite väga intensiivset treeningut lühikese aja jooksul, suunduge trepist üles. Kuid kõigil neil treppidel ronimisel on siiski mõned erilised puudused.

Paljud uuringud põlvejõudude kohta trepironimise ajal tegelevad patsientidega, kes on läbinud põlveliigese asendused või kellel on spetsiifilised ortopeedilised probleemid.

Järelduse asemel Mida on oluline teada enne kehakaalu langetamist? Populaarse Telegrami kanali Easy Fit autor tervislikest eluviisidest räägib, kuidas õigesti luua energiapuudujääk, kuidas KBZhU kaalulangetamiseks õige tasakaal välja tuua ja kuidas leida õige motivatsioon. Hoiatan kohe, et see postitus ei sisalda ühtegi kaalu langetavate suppide ja rasva põletavate vahukommide retsepte. Te ei kaota 7 päeva jooksul 9 kilogrammi.

Kuid kaks laialdasemalt kasutatavat uuringut toovad välja, et trepist ronimine suurendab ka tervete inimeste jaoks teie põlve jõudusid. Nagu märgitud Trepid suurendavad mõnevõrra ka jõudu teie puusale, nii et kui teil on probleeme põlve või puusaga, ei pruugi trepid teie jaoks ideaalne treening. Trepist üles ronimine võib olla kehv valik ka alles alustavale inimesele, sest liiga vara, liiga vara tegemine on hea viis haavata või heidutada.

kohurasva kiire kadumine kaalulangus hirmu tottu

Sel juhul alustage õrnast jalutuskäigust. Kui teie keha muutub tugevamaks, saate treppide tegemisel edasi liikuda - kui soovite. Teine probleem: mitte kõiki treppe ei looda võrdsed ning liiga järsud, libedad või ebastabiilsed trepid võivad ohtu seada.

Kas sul pole aega? Siin on mõned kiire treeningu ja dieedinõuanded kõhurasva kaotamiseks! Pikad töövahetused jätavad vähe aega treenimiseks ja treenimiseks.

Ja lõpuks see, et saate teha intensiivset füüsilist koormust, ei tähenda, et peate seda alati tegema. Nagu Harvard Kas kondimine trepist poleb rasva Publishing selgitab, pakub lihtne jalutuskäik tõsiseid eeliseid, alates magusaisu taltsutamisest kuni immuunfunktsiooni tugevdamise ja rinnavähi riski vähendamiseni. Kõndimine on ka suurepärane viis pärast pikka päeva dekompressiooniks ja nagu on märgitud