Poletage jala rasva kodus

Kehakaal on jala kannal, karikakral. Tuharate pingutamiseks ja rasva põletamiseks on vaja hüppamist. Teisisõnu vallandus töötavas jalas rohkem rasvu, et keha kasutaks neid kütusena.

Harjutused astmeplatvormil: põletage kodus rasva

Kui jooksed, tee sekka kuus kuni kümme 30sekundilist kiirendust, kui kõnnid, tee vahepeal jooksusamme. Intensiivsemad sööstud aitavad põletada rohkem kaloreid ja mis veel parem — arendavad lihased järgmisele tasemele.

  • Lühidalt: joo ja mölla!
  • Suure intensiivsusega harjutused võimaldavad teil saavutada suurepäraseid tulemusi palju lühema ajaga.
  • Kuidas jalgadelt rasva põletada
  • See on hea harjutus õhukeste reite hõlpsaks saamiseks kodus.
  • Harjutused astmeplatvormil: põletage kodus rasva ()

Joo rohelist teed! Uuringud viitavad, et roheline tee eriti vähem töödeldud taimedest annab tõuke ainevahetusele. Eriti satuvad löögi alla piirkonnad, kus on rasvavarud. Ära unusta jõusaali! Pole tähtis, mis spordiala sa harrastad — jõutreening peab kuuluma ühe tõelise kehavormija kavasse. Uuringud näitavad, et grammi lihaseid põletab päevas 10 kilokalorit, samas kui sama kogus rasvu vaid 2—3.

poletage jala rasva kodus naha ules salendav puksid

Vahe on tohutu! Mõni ime, et mehed endale rohkem lubada saavad. Saaksid ka naised — tuleb vaid kang kätte haarata! Lokaalne rasvapõletus Veel hiljuti vaieldi tuliselt selle üle, kas lokaalselt on võimalik rasva põletada, kuid Kopenhaageni ülikooli uurijad on seda nüüd kinnitanud.

Katsejänesed sooritasid reiesirutuspingil ühe jalaga 30 minutit kerge raskusega harjutust. Uurijad võrdlesid nii puhkava kui ka töötava jala nahaaluseid rasvarakke. Töötaval jalal oli rasvarakkudes märgatavalt suurem verevool ja lipolüüs rasvade lagundamine glütserooliks ja vabadeks rasvhapeteks. Teisisõnu vallandus töötavas jalas rohkem rasvu, et keha kasutaks neid kütusena.

Järjepidevad kordused aeroobses tsoonis ei lase rasval tagasi ladestuda.

Kuidas jalgadelt rasva põletada

Seega need kõhulihaseharjutust või kükki tasuvad ikkagi ära! Igasugune liikumine nõuab energiat, ka nihelemine. Uuringud on juba ammu kindlaks teinud, et rahutumad tüübid põletavad rohkem kaloreid. Sirgendage oma selga, vältides alaselja liigset läbipaindumist, pingutage kõhtu.

KODUNE TRENN!! 💥 work it!!

Sirgendage üks käsi, seejärel teine, surudes ülespoole, langetage käsivarred alla. Korrake 10 korda, püüdes hoida keha sirge ja pinges.

Pöörded ja varbad tagurpidi Istuge platvormil, toetage peopesad servale. Astu jalad ette nii, et vaagen ulatuks üle.

poletage jala rasva kodus dudley kaalulanguse suunamine

Kummardage küünarnukid, langedes põrandale madalamale, tõuske üles, sirutades käed lahti. Tõstes samal ajal vasak käsi toest, tõstke parem painutatud jalg üles ja sirutage peopesa varba või sääre külge.

Korda 10 korda, vahetades jalgu. Algajatele sammplatvormil töötamiseks võivad kombineeritud harjutused tunduda keerulised, seetõttu on oluline omandada kükid, surumised ja kergetõsted keerdumine ilma varustuseta ja tüsistusteta. Sammplatvormiga kaalu langetamiseks peaksid harjutused olema piisavalt intensiivsed, neid tuleks teha ilma katkestusteta ja veelgi parem - vaheldumisi südame- ja jõutreeninguid.

Pingutage ja ümardage tuharad Sammplatvormil tehtavad harjutused tagumikule tuleks erilist tähelepanu pöörata, kuna need on kõige sagedamini põnevad tüdrukud ja jagunevad kahte rühma: südame ja jõu.

poletage jala rasva kodus parimate kaalulangus komplektid

Kardio põletab probleemsetes kohtades rasva ja jõulised muudavad tuharad ümmarguseks. Harjutuste komplekt puusade kehakaalu langetamiseks Lisage tingimata hüpped, kuna need kiirendavad ainevahetust, kulutavad palju energiat ja koormavad lihaseid põhjalikult.

poletage jala rasva kodus kui palju kaalulangus parast kohu tukki

Poolkükis platvormilt alla hüppamiseks ja hüppamiseks on mitu võimalust: seisa nii, et platvorm oleks jalgade vahel, istu vaagna seljaga maha, hüppa kahe jalaga kõrgusel, maandudes poolkükis, hüppa samamoodi tagasi; seisa platvormi poole, istuda maha ja hüpata sellele kahe jalaga, maandudes poolkükis, tõmmates vaagna tagasi, sirgudes üles ja hüpates tagasi; seisa lauast paremal ja pane oma jalg sellele, vooderda puusad ühte joont, vii oma keharaskus oma esijalale, võttes tuharad tagasi, puuduta vasaku käega laua pinda ja hüppa teisele poole, muutes oma tugijala.

Tuharate pingutamiseks ja rasva põletamiseks on vaja hüppamist. Harjutuste komplekt tuharate ümardamiseks Kui kükid stimuleerivad tuharate kasvu, loovad täiusliku õunakuju just kopsud: Bulgaaria kükid - seisa seljaga karikakra poole, astu edasi, pane parem jalg lauale, toeta varbad, istu maha nii, et vasak põlv moodustab eesmärgiuus nurk 90 kraadi, korrake 10 korda iga jala kohta; fikseeritud jalaga astumine - seiske tahvli poole, astuge sellele parema jalaga, lükake maha ja tõuske parema jala tuharate arvelt karikakardeni ja painutage vasak jalg põlvest, laskuge alla, puudutades kergelt vasaku jala varba põrandal, korrake veel kümme korda peatumata muutke jalgu; lamage laua ees, toetuge sellele jalgadega, tõstke vaagen põranda kohale, püsides ülemisel kohal loendust.

Kuidas praktiseerida kodus?

Selle raskendamiseks võite teha tõsteid ühe tugijalaga. Klassikalised käärid töötavad väga hästi.

poletage jala rasva kodus tsukli intervalli koolitus kaalulangus

Biceps Teil pole vaja tuhandeid erinevaid bicepsi harjutusi. Piisab vaid kaks liigutust, mida saate teha ka kodus.

See on õige — jõusaalis pole vaja minna, kui soovite koolitada muljet avaldavat bicepi. Kõige tõhusamad on erinevat tüüpi pull-ups.

Kuidas kiiresti kaotada reie rasva - kuidas saada kodus reie õhuke

Me eristame järgmisi tüüpe: tõmmake laua serva Selle harjutuse korrektseks täitmiseks mine pea lauale, rüütama ülemise osa löömisega ja põlvedel põlvede põlvedel asetada. Pärast seda piisab, kui lahkuda ja tõmmata üles. Loomulikult on oluline, et harjutus toimub stabiilsel laual, mis on kehaga proportsionaalne.

See seisneb asjaolus, et jalad toetuvad toolile, toetades seega bicepsi tööd. Tegelikult tugime ainult varbade nippe.