Zuzka kerge rasva poleti

Mõlemal juhul püüdke iga kord, kui seda treeningut korrata, kõvemini suruda. Browni ülikooli teadlased leidsid, et inimesed, kes veedavad iga päev tund või rohkem tööl liikudes, veedavad protsenti vähem magamisaega, 16 protsenti vähem trenni ja 4 protsenti vähem söögikordade ettevalmistamist. Isiksuse ja sotsiaalpsühholoogia ajakiri, 92 2 , Harjutus 3. Lisaks ärge kasutage koolituse vahelejätmise põhjusena tõsiasja, et teie hotellis pole spordisaali või vananenud spordisaali. Lõpuks pange toidu valmistamise aeg ette.

Viited Pikk pendelränne ja stressirohke päev võib tervislike valikute tegemiseks vajaliku energia ära kulutada. Ületage need neli töökoha takistust, mis takistab teil saada parimaks minaks! Greg alustab oma päeva sellega, et lööb kolm korda nuppu "edasi", enne kui lõpuks voodist tõuseb.

Ta jätab hommikusöögi vahele, kui proovib oma pika pendelrännakuga hüppe algust teha. Kui ta lahkub liiga hilja, lisab ta liikluse tõttu oma päevale veel 30 minutit reisiaega. Õnneks libiseb ta oma kabinetti vahetult enne kella üheksat hommikul ja tegeleb päeva ülesannetega.

  • Kogu keha põleti: Zuzka Lighti minutine jõutreeningvideo - Atleetvõimlemine
  • Kas teie töö on teie sobivuseesmärkide tähtsus? - Atleetvõimlemine
  • Viited Pikk pendelränne ja stressirohke päev võib tervislike valikute tegemiseks vajaliku energia ära kulutada.

Järgmise 8 tunni jooksul liigub ta oma kabinetist kolm korda: kaks korda tualettruumi kasutamiseks ja üks kord oma lõuna soojendamiseks. Päeva pöördudes tõuseb Gregi stressitase.

Tal on tähtajad ees ootamas ja ta pole ikka veel valmistunud järgmiseks nädalaks toimuvaks suuremaks müügihindade ärireisiks. Päeva oluliste ülesannete täitmiseks sunnitud hiljaks jääma, on Greg koduteel ummikus. Tema tavaline minutiline pendeldamine lõpeb kahekordistumisega ja väljapääsuni jõudes kõlab kiirtoit äkki parema ideena kui toiduvalmistamine.

Kõlab tuttavalt? Kas teie töö ja kõik see, mis sellega kaasneb, on teie tervise ja vormisoleku eesmärkide saboteerimine?

Kas teie töö on teie sobivuseesmärkide tähtsus?

Avastage neli peamist takistust, mida töö võib teie eesmärkidele kaasa tuua, ja paljusid lahendusi, mis aitavad neist üle saada!

Kahjuks ei mõjuta see teie füüsilist tervist hästi, kuna see vähendab tunduvalt aega, mille võite kulutada tervislikele harjumustele, nagu uni, trenn ja söögikorrad. Browni ülikooli teadlased leidsid, et inimesed, kes veedavad iga päev tund või rohkem tööl liikudes, veedavad protsenti vähem magamisaega, 16 protsenti vähem trenni ja 4 protsenti vähem söögikordade ettevalmistamist. Lisaks leidsid teadlased enam kui USA-sse sõitva inimese analüüsimisel, et pikemad autoliiklused olid seotud kehamassi, keharasva, talje suuruse, kõrge vererõhu ja rasvumisega.

Ajakirjas Journal of American Preventative Medicine avaldatud uuring näitas, et inimesed, kes pendeldasid 15 või enam miili päevas, olid 7 protsenti tõenäolisemalt rasvunud kui lühema pendelrändega inimesed.

Lahendused Raske on lihtsalt oma zuzka kerge rasva poleti asuda ja sellele lähemale liikuda ning ma ei soovita teil lähedasema leidmiseks järsku oma praegusest töökohast loobuda. Üks kaalutavat varianti on siiski võimaluse arutamine võimaluse üle töötada nii sageli kodus või isegi muuta oma töötunde, et vältida tipptasemel liiklust.

See võib aidata vähendada autos veedetud aega, mis võib lõppkokkuvõttes suurendada õnne, tervist ja isegi tootlikkust. Lisaks kaaluge tööl zuzka kerge rasva poleti - alustate ja lõpetage iga päev treeningutest põhjustatud endorfiinide tundmaõppimisega!

Ülesanne 2: istuv zuzka kerge rasva poleti Ajakirjas PLoS One avaldatud uuringu kohaselt nõuab 50 protsenti tänapäeva töökohtadest minimaalset kehalist aktiivsust: järsk langus võrreldes 80 protsendiga töökohtadest, mis olid füüsiliselt aktiivsed enam kui 50 aastat tagasi.

Teadlased määratlesid minimaalse kehalise zuzka kerge rasva poleti, kasutades väärtust, mida nimetatakse metaboolseteks ekvivalentideks MET. Need, kes olid "minimaalselt" füüsiliselt aktiivsed, langesid alla 2,9 MET, mis on sarnane energiahulgaga, mille sa dokil seistes kalapüügi põleksid. Teadlaste hinnangul põletas istuvamate tööde korral päevas — vähem kalorit. Lisage see nädalate, kuude ja aastate jooksul kokku ja on lihtne mõista, kuidas see võib olla rasvumuse määra peamiseks mõjutavaks teguriks.

Lahendused Rääkige oma ettevõttega alalise või jooksulindi laua ostmise võimalustest.

Kunagi ei valuta küsida. Kuna mõte, et istumine on uus suitsetamine, tõmbab töökohal rohkem veojõudu, võib teie ettevõte seda käsitleda investeeringuna tootlikkusesse. Lisaks tehke iga tunni tagant venitus- või jalutuspaus.

zuzka kerge rasva poleti munad fat burner

Seadke oma äratus sõbralikuks meeldetuletuseks. See mitte ainult ei aita tervist edendada, vaid võib edendada ka loovust ja paremat tööviljakust! Tegelikult näitavad raportid, et töö on USA täiskasvanute jaoks kõige suurem stressi allikas - hinnanguliselt 8 töötajat kümnest tunneb end oma töö tõttu stressis. Teadusuuringud jätkavad kroonilise stressi seostamist mitmesuguste füüsiliste, kognitiivsete, käitumuslike ja emotsionaalsete probleemidega.

Nende probleemide hulka kuuluvad ärevus, depressioon, kehakaalu tõus ja seedeprobleemid. Suure stressitasemega kaotate suurema tõenäosusega tahtejõu, annate järele kiusatustele ja teete valikuid, mis on vastuolus teie sobivuse ja tervisega seotud eesmärkidega.

Kas mäletate Gregi selle loo algusest peale?

zuzka kerge rasva poleti millised toidud soodustavad rasva kadu

Päeva stressid imetasid ta tahtejõu temast otse välja ja lõppkokkuvõttes ajendas ta tema viimase hetke otsust valida pigem koduse toidu asemel kiirtoit. Rääkimata sellest, et ta jättis oma igapäevase treeningu vahele täielikult!

Lahendused Stressi vähendamiseks võite oma päevale teha arvukalt näpunäiteid. Alustuseks kaaluge oma päeva alustamist sellega, et ärkate varem üles ja lükkate hommikul kõigepealt trenni. Treening vabastab meeleolu parandavad endorfiinid, mis võivad aidata teil ärevusest vabaneda, tõsta teie enesehinnangut ja enesekindlust ning isegi parandada vaimset jõudlust.

Kogu keha põleti: Zuzka Lighti 10-minutine jõutreeningvideo

Lisaks kaaluge iga päev minuti pikkuse meditatsiooni kaasamist. Populaarne meditatsioonirakendus Headspace väidab, et regulaarne harjutamine toob kaasa meelerahu ja heaolu, suurema keskendumise ja loovuse ning paremad suhted. Lõpuks pange toidu valmistamise aeg ette. Keetke lahtiselt toitu, valmistage nädalaks konkreetsed toidud või kulutage 10 minutit enne tööd maitsva aeglase keeduga söögi valmistamiseks, mis valmib koju jõudes.

Kuid paljude jaoks viskab see mutrivõtme oma rutiini, asendades tervislikud kodused toidud lennujaama- restorani- ja hotellihindadega. Lahendused Mõnel juhul ei pruugi te oma töö eest kontrollida, kui palju te reisite. Nende päevade läbi kannatuste asemel pange aega ettevalmistusteks ja edasisteks plaanideks, et saaksite tervise- ja vormisolekueesmärkidega kursis olla.

zuzka kerge rasva poleti ohutu rasvade kaotus nadalas

Alustuseks pakkige enne tähtaega palju reisisõbralikke suupisteid. Mugavate ja reisisõbralike suupistete hulka kuuluvad vadaku- ja kaseiinivalk, valgubatoonid, valgulaastud, veiseliha tõmblev, tailihaliha, madala rasvasisaldusega Kreeka jogurt, kaer, puuviljad, pähklid, seemned ja pähklivõid. Helistage kindlasti ka ette, et vaadata, kas teil on juurdepääs külmikule ja mikrolaineahjule - see aitab teil kõige paremini kindlaks teha, milliseid suupisteid kaasa võtta.

Valige tellimisel targalt, keskendudes iga söögikorra ajal lahjatele valkudele, köögiviljadele ja rohkele kalorivabale vedelikule, mis aitab täiskõhutunnet kontrolli all hoida.

Lisaks ärge kasutage koolituse vahelejätmise põhjusena tõsiasja, et teie hotellis pole spordisaali või vananenud spordisaali.

Atleetvõimlemine

Pakkige resistentsusriba ja järgige ühte neist hotellisõbralikest treeningutest! Toodetud Kompromissid töölesõidu aja ja tervisega seotud tegevuste vahel. Journal of Urban Health, 89 5 Hoehner, C. Töölesõidu kaugus, kardiorespiratoorne seisund ja ainevahetuse risk. American Journal of Preventive Medicine, 42 6 Church, T. USA okupatsioonialase kehalise tegevuse suundumused üle 5 aastakümne ja nende seos rasvumisega.

PloS üks, 6 5e Oppezzo, M. Andke ideedele mõned jalad: kõndimise positiivne mõju loovale mõtlemisele. Eksperimentaalse psühholoogia ajakiri: õppimine, mälu ja tunnetus, 40 4 Lloyd, Ken; Lloyd, Stacey Laura.

zuzka kerge rasva poleti parim koolitus rasva poletamiseks ja lihaste ehitamiseks

Kas teie töö teeb teile rasva? Kindle asukohad Skyhorse kirjastus. Kindle väljaanne. Lovallo, W. Stress ja tervis: bioloogiline ja psühholoogiline koostoime. Salvei väljaanded. Gailliot, M. Enesekontroll tugineb glükoosile kui piiratud energiaallikale: tahtejõud on midagi enamat kui metafoor. Isiksuse ja sotsiaalpsühholoogia ajakiri, 92 2

zuzka kerge rasva poleti deep 6 pro fat burner