Sprint intervallide rasva kadu

Need võiksid olla ühendatud ühe jala stabiilsusega palli jala lokkide või ühe jalaga RDL-dega. Igale oma! Et tõhusam olla, kaotab see lihaskiud. Ma lihtsalt räägin kergelt töötamisest soovitatavast intervalliajast tavapärasest raskem. Adrenaliin ja noradrenaliin, peamised katehhoolamiinid, teostavad rasvavarude purunemist ja nende põletamist. Nii et kui see teie tulevasi sööke lagundab, salvestab see tulevaste "Interval Cardio" seansside ettevalmistamisel rohkem süsivesikuid glükogeenina lihastes ja maksas.

Intervalliga kardio eelised Südame tapab? Seda tüüpi kardiotööd tehes saab keha suurema osa energiast, mida ta vajab, rasvadest. Iga progressiivne väljakutse on järk-järgult intensiivsem kui viimane.

Iga väljakutse intensiivistumisel muutuvad puhkeajad pikemaks. Eesmärk on olla täielikult taastunud ja igaks väljakutseks valmis. Näide: jardi sprinti, mida kasutasite jalgpallipraktikaks.

Sisu Siit saate teada, kuidas ma oma uued koolide rasva kadu programmid välja mõtlesin See viis jõutreeninguni. Sealt sain aru, et tahan olla profispordi tugevustreener. Läksin kinesioloogiakooli, mis viis seejärel füüsilise füsioloogia magistrikraadini.

Seda tüüpi kardiotööd tehes saab teie keha suurema osa vajalikust energiast glükoosist veresuhkurlihastes ja maksas talletatavast glükogeenist ning ATP-st ja kreatiinist. Glükoos ja glükogeen on nagu bensiin kütusmida teie mootor lihased kasutab.

Teie keha võtab söödud süsivesikud ja jaotab need glükoosiks ja glükogeeniks. Glükoos ja glükogeen Glükoos Glcmonosahhariid või lihtne suhkuron bioloogias oluline süsivesik.

Elav rakk kasutab seda energiaallikana ja metaboolse vaheühendina.

Enim Külastatud

Glükoos on üks fotosünteesi peamisi saadusi ja alustab rakkude hingamist nii prokarüootides kui ka eukarüootides. Glükogeen on glükoosi polüsahhariid Glcmis toimib sekundaarse lühiajalise energiatalletusena loomarakkudes. Seda valmistavad peamiselt maks ja lihased, kuid seda võivad teha ka aju ja magu. Levinud müüt, et sörkjooks on rasva kadu, tervise ja tervise parandamine parem, on tugev, see on vale. Olen viimase 18 aasta jooksul võistelnud üle 25 võistluse.

Praegu konkureerin WNBF-is narkootikumideta elukutselise professionaalina. Teen kardiotreeningut kuni võistluseni.

Share on Facebook Share on Twitter Suure intensiivsusega intervalltreening HIIT on suurepärane võimalus oma südame ja tugevuse treeningute suurendamiseks, et suurendada treeningu intensiivsust ja mitmekesisust. Mis on täpselt HIIT-i koolitus? See on intervalltreeningu tüüp, kus vahelduvad lühikesed, väga suure intensiivsusega intervallid, mille pikendamiseks on vaja lühemat intervalli.

Ma võin selle tagasi tõmmata paar viimast nädalat enne etendust. Rohkem rutiinse kardio lisamine minu rutiini pole mitte ainult võimaldanud mul kõvasti teenitud lihaseid hoides, vaid ka rohkem aega pere ja sõprade jaoks. Sa ei hakka rasvapõletust tegema enne, kui treeningusse läheb umbes 20 minutit. Nii et kui teete minutise seansi, saate 50 minutit rasvapõletust.

lsd kaalulangusmeme

Ma kordan selle teie jaoks lõplikult ära. Näete hetkega, kui olete madala intensiivsusega sörkimisega lõpule jõudnud, keha põletab kaloreid.

Kuid tehke intensiivset intervalli ja keha põletab kaloreid 2—4 tundi pärast treeningut. Nii ületab sprint intervallide rasva kadu intervallidega põletatud kalorite koguhulk kaugelt kui sörkjooksu tüüpi kardio.

Kuidas põletada rohkem rasva vähem jõupingutusi

Teine suur eelis, mille saate intervalliga kardio abil, millest enamik ei tea, on see, et see muudab viisi, kuidas teie keha teie kaloreid tulevikus salvestab: ja seda väga heal viisil.

Näete, et enamik treeningu eeliseid tuleb pärast treeningu lõpetamist. See on see, kuidas keha kohaneb ja muutub. Pisarake lihased raskuste tõstmise teel maha ja päeva pärast seda parandab keha pisikesed mikropisarad tagasi, nii et need on natuke suuremad ja tugevamad. Noh, kardio on samamoodi. Kui teete madala intensiivsusega sörkimistüüpi kardio, ütleb teie keha: "See on hea asi, et mul oli seal rasva, et energiat selle treenimiseks saada".

1. Soojendus

Seega tagab ta järgmise "aeglase kardio" sessiooni ettevalmistamiseks, et selles oleks palju rasva. Kuid kui teete intensiivseid intervalle, ütleb teie keha: "See on hea asi, et mul oli selle intervalli kardio jaoks lihastes glükogeeni". Nii et kui see teie tulevasi sööke lagundab, salvestab see tulevaste "Interval Cardio" seansside ettevalmistamisel rohkem süsivesikuid glükogeenina lihastes ja maksas. Sisuliselt laienevad teie bensiinimahutid kasuliku energiaga. See on suurepärane vähemalt kahel põhjusel.

Teil on hõlpsamini saadaval kiirelt põletav kütus glükogeen. Mis tähendab, et teil võib olla kiiremini kasutatavat energiat intensiivsete tegevuste tegemiseks. Glükogeen põletab energiat lihtsalt seal istudes, see tõstab teie BMR-i ainevahetuse baaskiirus.

Related Content

Mida rohkem lihaseid ja mida suuremad on sprint intervallide rasva kadu glükogeenigaaside mahutid, seda rohkem kaloreid põletate just siis, kui istute või magate. See on suurepärane asi. See on täpselt nagu lihaste ja rasva erinevus. Tulemuste nägemiseks peate tundide kaupa tundide kaupa tööd tegema.

  • 10000 sammud puuduvad kaalulangus
  • Keskenduge intensiivsusele Video: Nobel Peace Prize Recipient: Rigoberta Menchú InterviewMai Südame on hea kaalukadude plaani nurgakivi, eriti vaheajad, kus vahelduvad nii kiiresti kui võimalik lühikeste taastumisperioodidega.
  • Kas on toestatud rasvapoleti
  • 1 aasta parast kehakaalu langetamist
  • Iron ultra fat burner avis
  • Munad ja salsa kaalulangus
  • Kaotus kaalu rakendus ios

Ainus viis edasiliikumiseks on minna kaugemale; mis võtab rohkem aega. Lõpuks, kui soovite edasiminekut jätkata, hakkab teil aeg otsa saama.

realistlik keha rasva kaotuse maar

Traditsiooniline kardio tapab teie immuunsussüsteemi. Pikamaajooksjate murranguline uuring näitas, et pärast treeningut halvenes veres vere seisund. Samuti leidsid nad, et pikaajaline sprint intervallide rasva kadu häiris vere vedeldaja ja paksendaja tasakaalu, tõstes muid tegureid, sealhulgas hüübimistaset - mõlemad südameprobleemide tunnused.

Traditsiooniline kardio tapab teie liigesed. Kellelgi pole täiuslikku sümmeetriat oma luude, kõõluste, sidemete, painduvuse, liikumisulatuse, tugevuse jne osas. Kui teete korduvalt korduvalt sama asja sörkjooks ikka ja jälle, paneb katendi nurrumine halbades kohtades stressi.

Keha pidev löömine südame traditsioonilistest vormidest põhjustab tõsiseid vigastusi seljas, põlvedes, pahkluudes ja kõikjal nende vahel. Traditsiooniline kardio tapab teie keha koostise. Kardio ei tee teie lihaste ja rasva suhte parandamiseks midagi. Tegelikult kaotab enamik maratonijooksjaid lihaseid.

Vaadake erinevust eliitmaratonijooksja ja eliitprinteri füüsikute vahel. Millist füüsist soovite?

Video: Nobel Peace Prize Recipient: Rigoberta Menchú Interview 2021, Mai

Siis treenige nagu sprinter. Ta teeb sprinti. Enamik maratoonaritest läheb nälgimisrežiimi; keha muutub kataboolseks ja põletab lihaseid kütuse saamiseks. Parimal juhul on kardiokoer, mis algab pirnikujulisena ja lõpeb väiksema paariga. Pole minu idee edenemisest.

Fresh articles

Kehakaalu versus rasva kaotamine Üks põhipunkt, mis tuleb juba alguses välja tuua, on see, et kõhnunud lihaste või isegi lihaste suurenemise säilitamise ajal on kaalukaotuse ja rasva kaotamise vahel suur erinevus. Kiiresti kaalu langetamiseks on palju viise.

Üks neist on minna haarama sahasaega ja lõikama käe õla pealt maha. Seal sa lähed, skaala langes 15 naela.

Kas olete nüüd õnnelik, et skaala jõudis selle kindla numbri alla? Muidugi pole rahul. Kaotasite igasugused asjad, mida vajate. Noh, see juhtub tavaliselt siis, kui keegi proovib päevadel vormis saada.

Olen kindel, et see on tingitud sellest, et oleme kaotanud vaieldava kunsti, kõvasti tööd teinud ja kannatlikud.

rinnad saada vaiksema kaalulangus

Kõigi tänapäevase tehnoloogiaga saab meil eile kõike. Nii et oma tervise, sobivuse ja elujõu osas oleme ka kannatamatud. Ja selliste show'de nagu "Suurim kaotaja" korral kaotavad inimesed 10—15 naela. Kui keskendute võimalikult lühikese aja jooksul kaalukaalu kaotamisele, kaotate peaaegu alati asjad, mida peate olema tugevad, terved ja energilised.

Sellised asjad nagu lihas, anaboolsed hormoonid nagu kasvuhormoon, testosteroon, vesi lihases, glükoos ja glükogeen kütus, mida teie keha kasutab oma toimimiseks ning nimekiri jätkub. Samuti viskate oma keha hormonaalsesse ja ensümaatilisse rullnokku.

Teie nälghormoon "leptiin" hakkab langema, saades teie kehale aimu, mis pole hea.

keskmine igakuine kaalukaotus optifast

Võiksin edasi minna sellest, kui keeruline on kellelgi ja kõigil "läbi suruda", keskendudes kiire kaalumise mentaliteedile "kehakaalu kaotamine" versus "rasva kaotamine". Nüüd peate mõistma, et minu strateegiad on mõeldud inimestele, kes soovivad oma tervise, tervise, energia ja elujõulisuse tipptasemel keskenduda "tervise kolmele sambale", kasutades samal ajal kõige tõhusamaid ja turvalisemaid te ei saa treenida, kui on vigastatud ja saadaval on ajaliselt tõhusad treeningsüsteemid.

Kui keegi armastab maratone joosta, siis jookse igal juhul maratone. Kuid kuna olen 7 aastat olnud täiskohaga fitnessiprofessionaal, pole ma kunagi kohanud inimest, kes jooksis maratone sprint intervallide rasva kadu armastuse tõttu. Nad jooksid neid lootusega kaotada rasv vöökohast ja parandada oma tervist.

  1. 6 sammu maksimaalseks rasva kadu intervallideks põletada rasva tõhusamalt - Tervis
  2. K: Mik te ütlete, et ravapõletutoon pole oluline?
  3. Kuidas põletada rohkem rasva vähem jõupingutusi by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Lühikeseks Sprint-intervallid võivad aidata kaalulangus Põletamine rohkem rasva vähem jõupingutusi on Püha Graal kaalulangus, kas pole?
  4. Никакой разумной жизни здесь и в помине .

Igaüks saab oma füüsilise seisundi tippu viia tunni treeninguga nädalas. Selleks peate järgima tõestatud süsteemi, mis keskendub "Kolmele tervise sambale": Toidud, mida sööte Harjutus, mille saate Mõtted, mida arvate seotud tervisliku eluviisi valikute, taastumise ja stressi vähendamisega Usun, et aeglase kardio jaoks on aeg ja koht.

Kuid isegi nendel juhtudel usun, et jõul käimine on parem, kuna see paneb rohkem stressi lihastes kui liigestes, sidemetes ja kõõlustes. Enamikul juhtudel tõstab jõuline kõndimine pulssi kiiremini kui sörkimine; kuna üks kasutab rohkem lihaseid jõutrennil kui sörkjooksul. Madala intensiivsusega kardio eelised Sobib vigastatud ja taastusravi jaoks Hea intensiivsetest treeningutest või üle treeningutest taastumiseks Hea stressi vähendamiseks ja mõistuse rüvetamiseks Lihtne teha vähese koolituse või juhendamisega Intervalliga kardio eelised Ajasäästlik kõik vajalik on kaks või kolm minutist sessiooni nädalas Teeb südame ja kopsud suuremaks ja võimsamaks Vähem südameprobleemide riski Ehitab funktsionaalse ja tegeliku tugevuse, mis võimaldab teil olla võimas reaalses maailmas Muutab viisi, kuidas keha toitu hoiab Põleb rohkem rasva On interaktiivne ega ole igav aeg kulgeb kiiremini Võimaldab elada tervislikumalt "Interval Cardio" tegemisel kaalulangus motiveerivad hinnapakkumised pildid teie süda ja kopsud suuremaks ja tugevamaks.

Teie süda suurendab rohkem insuldi mahtu kui palju verd ta välja pumbab iga insulditreenides seda intervalliga kardio abil. Näete, et teie süda ja kopsud on lihased. Kuigi see on arusaadavatel põhjustel pisut erinev punase aeglase tõmbekiuduga värvist. Nad peavad pidevalt tööd tegema. Mis juhtuks teie biitsepsilihasega, kui te kõverdaksite 5 naela iga päev 5 naela raskust kordust? See atroofeeruks ja muutuks väiksemaks.

Näete, et keha on väga tark ja kaotab selle, mida ta ei kasuta. Suuremaid võimsamaid lihaskiude pole 5 naela sprint intervallide rasva kadu vaja. Et tõhusam olla, kaotab see lihaskiud. Täpselt sama kehtib ka teie südame ja kopsude kohta.

Tehke madala intensiivsusega kardio ja teie süda ja kopsud muutuvad väiksemaks.