Paastumine poleb keharasva

Vastupidi, enamasti polnud toit kergesti kättesaadav ning inimkeha harjus edenema ka paastunud olekus. See on ebavajalik kehavalkude kulutamine.

paastumine poleb keharasva

Home Nr. Üks efektiivne viis kaalu langetamiseks Kas oled teadlik? Nii avastavad paljud end justkui surnud ringist, kus korraga on tasakaal ja motivatsioon täiesti kadunud.

Sellegipoolest leidub kaalu langetamiseks üks äärmiselt tõhus meetod, mis kannab nimetust intermittent fasting eesti keeles katkendlik-intervalliline paast.

paastumine poleb keharasva

Miks on intermittent paastumine poleb keharasva ning mismoodi see õigupoolest toimib? Mis on intermittent fasting IF? Intermittent fasting on lihtsalt öeldes söömisviis, kus on ajaliselt määratletud nii paastumise kui ka söömise periood. Teadlased on leidnud, et küsimus pole alati niivõrd selles, mida Sa sööd, vaid millal.

paastumine poleb keharasva

Tihti mõeldakse, kas tegu pole lihtlabase näljutamisega? Vastus on ei, sest katkendlikku paastu eristab näljutamisest teatav kontroll söömise ja mittesöömise üle.

Kas oled teadlik? Üks efektiivne viis kaalu langetamiseks

Paastumist on praktiseeritud kogu inimkonna evolutsiooni vältel. Tihti on tänapäeval üheks paastumise põhjuseks usk. Samas iseloomustab paastumist ka fakt, et inimene oma loomuselt pole kunagi harjunud niivõrd palju sööma kui tänapäeval.

Liigne söömine ja mitmed söögikorrad tõstavad ajapikku kehas insuliinitaset.

24h paast ja maapähklivõi brownied

Seejärel on üsnagi tavaline, et kehakaal hakkab tõusma ning kaalu vähendamiseks peab kordades rohkem vaeva nägema. Näiteks, kaheksatunnine ajaaken, mil võid süüa on st hommikul õhtul ni.

Home Nr. Üks efektiivne viis kaalu langetamiseks Kas oled teadlik? Nii avastavad paljud end justkui surnud ringist, kus korraga on tasakaal ja motivatsioon täiesti kadunud. Sellegipoolest leidub kaalu langetamiseks üks äärmiselt tõhus meetod, mis kannab nimetust intermittent fasting eesti keeles katkendlik-intervalliline paast. Miks on intermittent fastinghea ning mismoodi see õigupoolest toimib?

Leidub ka näited, kus inimene sööb rohkem õhtul ehk esimene söögikord on näiteks alles kella st ning kõige viimane Juhul, kui õhtul, mil oled hakanud paastuma, tekib ühel hetkel näljatunne, soovitatakse selle peletamiseks tarvitada gaseeritud vett, rohelist ilma suhkruta teed või kohvi. Muuhulgas võid lihtsalt viia mõtted mujale, näiteks teha spordiennustus või mängides mõnda slotimängu Ninja online casino Eesti s.

POOLT JA VASTU | Kas me peaksime paastuma?

Ehk viis päeva nädalas sööd tavapäraselt, kuid kahel päeval viid kalorite tarbimise miinimumini. Naistel on soovituslik kalorite tarbimise tase ja meestel kalorit. Tavaliselt tähendab see üht või siis kaht väikest toidukorda paastumine poleb keharasva.

Millised on paastumise kasutegurid? Paastumine muudab väga mitmet moodi Sinu keha rakkude ja molekulide taset. Näiteks kohandab paastumine keha hormoonide taset, et muuta ladustatud keharasv kättesaadavamaks. Peamiselt on paastumine ülimalt võimas kehakaalu alandamise tööriist.

On tavaline, et väiksem kalorite tarbimine suurendab keha enda energiavarude vähenemist.

Paastumine – taasavastatud ime?

Muuhulgas aitab intermittent fasting vähendada haigestumist teise tüübi diabeeti, mis on viimastel aastatel vägagi levinud haigus. Peale selle on tõestatud, et katkendlik paastumine aitab ära hoida mitmed tervisehädad ja haigused nagu vähk, südamehaigused, diabeet jms. Niisamuti on intermittent fasting kasulik Sinu ajule, sest paast parandab ainevahetust, mis on aju seisukohast päris oluline.

Millega peab enne katkendliku paastuga alustamist arvestama? Nii nagu mitmete meetoditega võib ka intermittent fasting olla vastunäidustatud paljudele katsetajatele. Kuigi paast aitab nii mitmeski mõttes puhastada keha, siis mõnel juhul võivad tekkida ebameeldivad kõrvalnähud nagu peavalu, energiapuudus, suutmatus mitte kontsentreeruda, ainevahetushäired jne. Muuhulgas ei sobi katkendlik paast neile, kel on diabeet või söömishäired.

Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine?

Diabeedikutele just seetõttu, et kehas on vaja toiduga hoida ühtlast veresuhkru taset, mida katkendliku paastuga on keeruline saavutada. Söömishäirete korral võivad need kordades süveneda ning muuta probleemi hullemaks. Kindlasti on oluline jälgida seda, mida Sa katkendliku paastu ajal sööd. Proovi toituda kindlasti tervislikult ning tarbida pigem valgurikkaid ja süsivesikuvaeseid toite.

Ja isegi, kui tekib soov patustada, tasub mõtted mujale viia näiteks mõnes Eesti online casino portaalis.