Kaalulangus valjakutse otf, Video: Футбол сильнее вируса! [EST subtiitrid] | Балабол #33 2021, Mai

Testi läbimiseks piisab vere tühja kõhuga läbimisest. Ta jookseb seitsmeminutilise miili ja on oma esimese kümne miili võistluse läbinud

Lihaste vastupidavus vs lihaste tugevus: milles erinevus on?

Tabata vs HIIT

Jah, see annab teile klanitud lihaseid, kuid uuringud näitavad, et regulaarsel raskuste tõstmisel on terve hulk tervisele kasulikke omadusi, mis ületavad esteetika.

Õnneks lisab rohkem kui kunagi varem rühmatreeningu rühmi kaalu oma rutiinidesse.

kaalulangus valjakutse otf

Isegi kaalulangus valjakutse otf keskendunud tunnid ei häiri sellest, et nad annavad klientidele pisut lisaomadusi, kuid kui tõstad umbes kuni 8-kiloseid raskusi spin-jalgrattal umbes viis minutit, treenid sa oma lihaseid hoopis teistmoodi kui siis, kui eemaldades ühe ülikerge pingipressi.

See ei tähenda, et üks treeningtüüp oleks parem kui teine, ja see ei tähenda kindlasti, et peaksite kogu aeg ühte treenimisstiili järgima.

kaalulangus valjakutse otf

Tegelikult oleks see teie arengule kahjulik, kuna vajate oma igapäevases elus nii lihaste vastupidavust kui ka 3d skulptuuri rasva kadu. Kuid mille poolest need kaks täpselt erinevad?

Näited: "Hea kehahoiakuga istudes või koju minnes hea vastupidavuse korral jalgsi sõitmine on lihaste vastupidavuse proovikivi," ütleb Corinne Croce, DPT, SoulCycle'i sisemine füsioterapeut kes aitas kavandada kaubamärgi uue klassi taga programmeerimist, SoulActivate.

4 treeningusuundumust, mida te ei peaks tegema, ekspertide sõnul | Meeste tervis - Sobivus -

Tugevus seevastu kutsutakse üles siis, kui peate tõstma raske kasti, panema kohvri prügikasti või kandma last vigastamata, ütles SoulCycle'i ettevõttesisene tugevustreener CSCS Darius Stankiewicz. Parim tegutsemisviis: lisage mõlemad oma nädalarutiini. Kuid selleks peate mõistma lihaste vastupidavuse ja jõu erinevust.

Me selgitame.

kaalulangus valjakutse otf

Mis on lihaste vastupidavus? Kui pöörduda näiteks spinniklassi poole, on sinna tavaliselt lisatud ülakeha segment.

kaalulangus valjakutse otf

Tavaliselt on see tunni lõpus ja kestab umbes viis minutit. Selle aja jooksul pöörlete erinevate harjutuste - biitsepsi lokkide, õhuliinide ja tricepsi pikenduste vahel - ilma puhkamiseta, mis sageli tundub igavesti.

kaalulangus valjakutse otf

Mida kauem seda toimingut teha saate - olgu selleks siis pidevad biitseps-lokid, jalgrattaga sõitmine või jooksmine - seda rohkem on teil lihaste vastupidavust. Ja kuigi kasutate tugevuse ja vastupidavuse suurendamisel sageli samu lihasrühmi, värvatakse sõltuvalt tegevusest erinevaid lihaskiude: "Vastupidavuse eest vastutavad aeglaselt tõmblevad lihaskiud tüüp 1 ja kiire tõmbega kiud tüüp 2 vastutavad jõu ja jõu eest, "ütleb Stankiewicz. Kui teete vastupidavust parandavaid tegevusi, mis treenivad aeglaselt tõmblevaid kiude, parandate lihaste võimet hapnikku kasutada - see aitab kauem enne väsimust tunda.

Miks ma vajan lihaste vastupidavust? Ükskõik, kas see on igapäevane kaalulangus valjakutse otf, nagu näiteks mängides koos lastega ja majapidamistöid tehes või keset treeningut, vajab teie keha lihaste vastupidavust. Kui teil on seda palju, "ei hakka väsimus nii kiiresti sisse tulema ja te suudate vähem vastu pidades rohkem vastu pidada," ütleb Croce. Mõelge sellele nagu jooksmine, soovitab Tsiumis. Mida rohkem vastupidavust teil on, seda raskem on teil pikemal distantsil minna.

Enim Külastatud

Kuidas parandada lihaste vastupidavust? Kardiotreening on tavaliselt lähenemisviis, kuid vastupidavuse suurendamiseks võib suurendada ka kergemate raskuste tõstmist suurema korduste arvu jaoks. Olgu see siis baariklass, treppidel ronimine või ujumine, vali midagi, mis pakub sulle väljakutse ja hoiab sind huvitavana. Lihtsalt ärge oodake, et seda tüüpi treeningud muudaksid teie lihased silmnähtavalt suuremaks, selgitas Kaalulangus valjakutse otf.

Kui suudate joosta näiteks 10K 6,2 miili ulatuses, mis kulub tavaliselt kuue miili läbimiseks, kulub teie vastupidavus õiges suunas.

Veri EMF-il, mis see on, analüüsi ärakiri ja kuidas seda annetada - Rõhk

Mis on lihasjõud? Kui vastupidavus sõltub kõigest sellest, kui kaua lihas suudab kaalulangus valjakutse otf, siis lihasjõud on selle tugevus, kui raske ta suudab.

Või teaduslikumalt öeldes - see on "suurima jõuhulga mõõt, mille lihased ühe maksimaalse pingutuse ajal tekitavad", ütleb Michael Piermarini, MS, Orangetheory Fitness treeningu direktor.

Tabata koolitus pakub palju eeliseid. See: suurendab ainevahetust tõstab aeroobset ja anaeroobset vormisolekut suurendab lihasmassi tõstab pulssi Väikese Tavalise treeningu ajal põletasid nad tavalisest kiiremini kaloreid. Kuigi Tabata toob palju eeliseid, ei pea mõned inimesed seda meeldivaks. Kuigi mõned inimesed võivad nautida intensiivseid treeninguid rohkem kui teised, pidage meeles, et võiksite eelistada sellist treenimisvormi, mis on meeldivam sellest kinni pidada.

Üks levinumaid lihasjõu testimise viise on ühe rep-max maksimum: ühe treeningu ja ainult ühe rep-treeningu korral tõstetakse treeningu ajal nii palju raskust kui võimalik rinnapress ja surutõste on populaarsed valikud. Kui teil on kunagi segadus küsimuses, kas töötate jõu või vastupidavuse nimel, mõelge oma tõstatavale raskusele ja sellele, kui palju kordusi treenite, kuna suhe on pöördvõrdeline, soovitab Piermarini.

Kas minna kergemate raskuste ja hunniku korduste järele kuskil vahemikus 15 kuni 20? See on vastupidavus. Raskema raskuse tõstmine ja ainult paar kordust umbes 5 kuni 8?

  • Veerg kolonni paksuse määramisel, mm.
  • Erin Andrews emakakaelavähi hirmutamise ja teerullide aasta kohta: "Mul on tõesti vedanud" Erin Andrews emakakaelavähi hirmutamise ja teerullide aasta kohta: "Mul on tõesti vedanud" "Ma tahan olla naissoost Michael Strahan," ütleb Erin Andrews ühel päikeselisel pärastlõunal Manhattan Beachil Californias.
  • Miks Peaksite õppima Oma Isiklikes Pulsivööndites Treenima | Sobivus

See on tugevus. Miks on mul vaja lihasjõudu?

kaalulangus valjakutse otf

Nii, nii palju põhjuseid. Uuringud näitavad, et see võib võidelda luukao vastu ja võidelda osteoporoosiga, vältida vigastusi ja võib-olla isegi vähendada vähiriski.

Plus: "Mida rohkem lihaseid teil on, seda rohkem kaloreid põletab keha puhkeolekus ja päeva jooksul", ütleb Piermarini.

Siit leiate rohkem teadmisi lihaste ehitamise ja rasvapõletuse kohta. Kas põletate rohkem kaloreid ilma lisatööta? Jah palun.

KISKJA DIEET AITAS SELLEL MEHEL KAOTADA 82 KILO - SOBIVUS -

Kuidas parandada lihasjõudu? Ärge vältige raskuseraami raskemat külge, tavaline ja lihtne. Eksperdid on ikka ja jälle öelnud, et naistel pole piisavalt kõrge testosterooni tase, et "mahukaks saada", nii et võite selle vabanduse aknast välja visata. Oma tuima kella jaoks kõige suurema paugu saamiseks soovitab Piermarini keskenduda funktsionaalsetele liigutustele, mis kasutavad ära kogu teie keha. Need on liigutused, mida teete kogu päeva mõnikord isegi sellele mõtlemata nagu kükitamine, kopsimine, kaalulangus kickstarted, tõmbamine, pööramine ja õhutamine.