Kaalulangus polved naela

Aja möödudes võite hakata tegelema vähese mõjuga tegevustega, näiteks: kõndimine jalgrattasõit tasasel maastikul või liikumatu jalgrattaga golfi taiji jooga Lisaks treeningute kalorite põletamise eelistele võib väljas viibimine ja aktiivne olemine tuju tõsta ja stressi vähendada. Madala mõjuga tegevused, näiteks kõndimine või golf, põletavad tunnis kõigest paarsada kalorit. Samamoodi vähendab 30 minutit päevas treenimine ka teie riski haigestuda diabeeti. See võib põhjustada teie kunstliku liigese kulumist varem kui peaks, näitavad uuringud.

  1. KAS SAATE KAOTADA 10 NAELA KAHE NäDALA JOOKSUL LOOMULIKULT? - TERVIS -
  2. 10 parimat jooksulint halbade põlvede jaoks - Nahahooldus -
  3. Kui teil on kunstlik põlv, on tervisliku kehakaalu säilitamine selle eest hoolitsemisel ülioluline osa.
  4. 6 nadala kaalulanguse valjakutse diagramm
  5. Loputage liigne vesi välja Kas otsite kõige kiiremat viisi kahe nädala jooksul kehakaalu langetamiseks loomulikult?
  6. Terve 30 poletada rasva
  7. Rasva poletamise lahendused

Artriidi valu leevendamiseks peaksid tervishoiutöötajad nõustama patsiente, kes kaalu langetamisel kaaluvad rohkem kui soovitatav.

Artriidihaigetega rääkimine kaalulangusest Kaalulangus leevendab liigesevalu ja parandab artriidiga elavate täiskasvanute elukvaliteeti, eriti kui nad on ülekaalulised või rasvunud.

kaalulangus polved naela

Rohkem kui 54 miljonil USA täiskasvanul on artriit. Artriidiga täiskasvanute seas on 39 miljonit ülekaalulist või rasvunud inimest.

10 parimat jooksulint halbade põlvede jaoks

Tervishoiutöötajad saavad oma artriidihaigetel soovitada kaalust alla võtta, kui nad on ülekaalulised või rasvunud. Uuringud näitavad, et patsiendid, kes saavad tervishoiutöötajalt kaalu nõustamist, proovivad kaalulangust peaaegu neli korda sagedamini kui need, kes ei saa nõustamist. Artriidiga täiskasvanud võivad tervisliku kehakaalu korral valu vähendada ja funktsiooni parandada.

kaalulangus polved naela

Kaalulangus on mitteravimiline viis artriidi raviks ja liigesevalu leevendamiseks. Tervishoiutöötaja saab rääkida artriidiga patsiendiga kaalukaotuse võimalustest.

Lihtne strateegia kehakaalu langetamiseks ja valu leevendamiseks

Siiski on enam kui pooltel artriidiga täiskasvanutel ja kaaluvad üle soovitatav ei saa kaalu langetamiseks tervishoiutöötaja nõustamist.

Tervishoiutöötajad peaksid oma patsientidega rääkima kehalisest aktiivsusest ja toitumisvõimalustest, kuidas kaalust alla võtta ja tervislikku kehakaalu säilitada.

Tervishoiutöötajad: näpunäited artriidihaigete tervise parandamiseks Nõuanded tervisliku kehakaalu saavutamiseks või säilitamiseks - uuringud kinnitavad, et tervisliku kehakaalu säilitamine võib piirata haiguse kulgu ja aktiivsuse piiranguid.

Iga kaotatud naela kohta langeb põlvele koormamine kaalulangus polved naela naela. Nõustamine vähese mõjuga füüsiliste tegevuste osas - füüsiline tegevus leevendab artriidi valu.

kaalulangus polved naela

Kõndimine, jalgrattasõit, ujumine ja veeharrastused on kõik head ravimid, mis ei ole ravimid, artriidi valu leevendamiseks ning on enamiku täiskasvanute jaoks ohutud. Need füüsilise tegevuse vormid võivad parandada ka liigese talitlust ja meeleolu. Tervishoiutöötajad peaksid arutama oma patsientidega kehalise aktiivsuse võimalusi, et teha kindlaks, mis on kõige sobivam.

Kuidas kaal mõjutab põlvevalu

See võib tunduda palju aega, kuid füüsiline aktiivsus võib nädala jooksul jaotada. Selle võib jagada isegi väiksemateks ajaosadeks, näiteks terveks päevaks 10 minutit korraga. Füüsilise aktiivsuse tundide reklaamimine - soovitage kohalikes YMCA-des, parkides ja puhke- või kogukonnakeskustes pakutavaid tõestatud kogukondlikke klasse, mis saavad artriidiga täiskasvanutele õpetada ohutut liikumist ja oma parima tundmist. On näidatud, et need klassid vähendavad artriidiga seotud valu ja puudeid ning parandavad liikumist ja meeleolu.

Enesejuhtimishariduslike klasside soovitamine - soovitage kohapeal saadaolevaid ja juba tõestatud enesejuhtimishariduse töötubasid, mille eesmärk on õpetada kaalulangus polved naela ja muude krooniliste haigusseisunditega inimestele nende sümptomeid kontrolli all hoidma ning looma rohkem enesekindlust nende elu mõjutavate terviseprobleemide lahendamisel. Sageli viivad neid klasse inimesed, kellel on kogemusi artriidi või muude krooniliste haigustega.

Kuidas kaal mõjutab teie põlvi

Rohkem informatsiooni Füüsiline aktiivsus tervisliku kehakaalu saavutamiseks Tervislik toitumine tervisliku kehakaalu saavutamiseks Füüsilise tegevuse lisamine oma ellu Elulised märgid: artriit Ameerikas Enesejuhtimise haridus: lisateave. Paremini tundma. CDC artriidiprogramm.