Kaalulangus teie esimeses trimestril

Kerge kaalulangus teatud tingimustel ei ole patoloogia ja on täiesti võimalik, kuid sageli pole see norm ja seda asjaolu tuleks tähelepanelikult jälgida. Muidugi vähendab toksikoosi ilmnemine naudingut naise kõige imelisemast ja hämmastavamast perioodist.. Kui teie laps on tüdruk, on tema emakas ja munasarjad paigas ning munasarjadesse on kogu elu jooksul munarakud tekkinud. Tavaliselt mitte rohkem kui kilogrammi. Kui teie laps on poiss, hakkavad tema munandid munandikotti laskuma.

Aitab ära hoida liigset kaalutõusu Vähendab verehüüvete tekke riski Kui kaua võite rasedana kõndida? Viiel päeval nädalas on kaalulangus teie esimeses trimestril kõndida 30 minutit või 15 minutit kaks korda päevas 1. Kiiret kõndimist või mäest üles kõndimist peetakse mõõdukaks tegevuseks.

Sina ja sinu keha

Lühike jalutuskäik iga päev võib olla mugavam kui iga paari päeva tagant tehtud pikk jalutuskäik. Kuidas raseduse ajal kõndimisega kohaneda? Kuigi mõõdukas treenimine on raseduse ajal ohutu ja kasulik, peate võib-olla tegema mõned muudatused, mis põhinevad teie keha anatoomilistel ja füsioloogilistel muutustel.

Opus for Oliver

Jalutuskäik, mida peaksite tegema, sõltub sellest, millisel trimestril olete. Kui ilm on soe ja niiske, pidurdage tempot või valige muud liikumisviisid, näiteks ujumine.

Järgmine võib aidata teil raseduse eri faasides kõndimisega kohaneda: Esimene trimester Teie lähenemine raseduse esimese 12 kaalulangus teie esimeses trimestril kõndimisele võib varieeruda sõltuvalt parimad asjad rasva polemisel soovad rasestumisharjumustest enne rasestumist 2.

  • Kaalulangus raseduse ajal: 1., 2. ja 3. trimestril - Toitumine
  • Kaalulangus parast soomist

Kanna mugavat paari jalutusjalatseid. See aitab teil vältida seljavalusid ja kukkumist. Algaja Proovige kõndida nii kaua kui võimalik, mugavas tempos. Võite suurendada kestust ja intensiivsust trimestri jooksul järk-järgult.

Raseduse kaalulangus - normaalne või mitte?

Võite vahelduvatel päevadel 10—15 minutit jalutada. Kui võimalik, proovige lisada veel viis minutit. See aitab teil trimestri lõpupoole viis päeva nädalas mugavalt 10—20 minutit kõndida. Vahepealne Võite kõndida iga päev 20 minutit, neli või viis päeva nädalas. Esimese trimestri lõpus võite iga päev kõndida 20—30 minutit, suurendades järk-järgult intensiivsust ja kestust.

Planeerige oma rutiin, et nädalas oleks vaja minutit kehalist tegevust.

Kaalulangus esimesel trimestril

Täpsem Ehkki olete piisavalt sobilik pikemaks ajaks kõndimiseks või intensiivsete treeningute tegemiseks, on raseduse ajal soovitatav kõndida mõõdukas tempos.

Viis kuni kuus päeva nädalas 20—30 minutit päevas kõndimine võiks olla ideaalne, kui tunnete end tervena. Ärge treenige üle RPE tunnetatud pingutuse hinnang 7. Teine trimester Teisel trimestril peaksite kõndimise ajal tähelepanu pöörama keha asendile, et vältida selja kaalulangus raputab tasuta prooviperioodi. Hoidke selg sirge ja kõndides tasakaalus käed.

Teema: Millal kasvasid teie kaal ja kõht koige rohkem?

Veenduge, et kannate kõndimiseks sobivat paari kingi. Proovige kõhu tugiriba, kui tunnete, et see on vajalik.

kaalulangus teie esimeses trimestril

Pärast kõndimist puhake ja hoidke jalad üleval, et vältida turset, mis on tavaline raseduse hilisemates etappides. Jätkake sama kestuse ja intensiivsusega kõndimist kui esimesel trimestril. Kolmas trimester Võite jätkata oma igapäevast kõndimist ka kolmandal trimestril. Kui teil on kõndimise ajal selja- või vaagnapiirkonna valu, peate võtma ühendust oma arstiga. Vältige järske ja ebatasaseid kõnniteid.

Kõhuvöö kandmine võib teie rasedat kõhtu toetada. Proovige pikema jalutuskäigu asemel kõndida kaks korda päevas lühikese vahemaa tagant.

kaalulangus teie esimeses trimestril

Perekonnaliikmega kõndimine on soovitav, kui olete tähtaeg lähedal, et saaksite vajadusel hädaabi. Üldised näpunäited raseduse ajal kõndimiseks Teie sammud võivad raseduse kõhu tõttu lüheneda.

Kui tunnete, et kõndimise ajal on vestlust keeruline pidada, kaaluge kiiruse vähendamist ja läbige vähem vahemaad.

Kaalulanguse põhjused raseduse ajal:

Ärge kõndige punkti, kus te väsite. Oma ohutuse tagamiseks ja tervise säilitamiseks võite võtta järgmisi ettevaatusabinõusid: Valige mugavad kingad: Kukkumiste vältimiseks kandke mugavat ja hea haardega jalatsipaari. Valige alati õige suurus. Löökide paremaks imamiseks võite kingade sisse lisada ka geelvoodri. Kaitske oma nahka: Kui jalutate õues, kasutage päikesekaitsekreemi SPF 30 või enam.

Päikesekiirgus võib suurendada melasmat tumedad laigud nahal.

kaalulangus teie esimeses trimestril

Niisutage ennast: Joo piisavalt vett, et hoida keha hüdreeritud. Vajadusel võite veepudelit kaasas kanda. Jaheda vee joomine võib treeningu ajal jahedaks jääda ja dehüdratsiooni ära hoida. Söö enne kõndimist: Munch suupistel 30 minutit enne kõndimist. Võite süüa banaani, õuna, maapähklivõid, riisikooke või smuutisid.

fitone-moderno

See võib anda teile piisavalt energiat kõndimiseks. Ära siiski üle söö. Valige ideaalne koht: Võite kõndida toas või õues.

kaalulangus teie esimeses trimestril

Kui väljas on niiske, kuum või äärmiselt külm, proovige oma turvalisuse huvides siseruumides kõndida. Võite kasutada jooksulint kodus. Oma tegevuseks saate valida ka reguleeritava temperatuuriga kaubanduskeskuse. Kui eelistate väljas jalutamist, on hommikutunnid ideaalsed. Talvel olge radadel jää suhtes ettevaatlik.

kaalulangus teie esimeses trimestril

Märgid, mida peate aeglustama Kui tunnete end väsinuna või väsinuna, peaksite tempo aeglustama või kõndimise lõpetama. Kuigi kõndimine võib raseduse ajal teile kasuks tulla, tuleks seda teha mõõdukalt. Aeglustage kiirust või lõpetage kõndimine, kui teil tekib 2 : Kurnatus Õhupuudus Lihas- või liigesevalu Lihase- ja liigesevalu võib pärast päeva või kaks puhata paremaks minna. Pärast tervisliku enesetunde proovimist lühikese aja jooksul kõndige aeglaselt. Kui valu püsib, pidage nõu oma arstiga ja proovige mittekaalulisi treeninguid, näiteks ujumist.

Miks ma kaalust alla võtan raseduse ajal?

Millal arstile helistada? Peaksite lõpetama kõndimise ja helistama oma arstile, kui märkate mõnda järgmistest hoiatusmärkidest 1. Tupest verejooks.