Kaalulangus kondimise ajal

Kuidas kõndida kaalulangus. Shutterstock On tõestatud, et päeviku pidamine suurendab kõndimisprogrammi efektiivsust 47 protsenti, kinnitas a Ameerika Kirurgide Kolledži ajakiri Uuring! Kui teil pole kumbagi neist seadetest teile kättesaadav, kõndige väljapoole - eemal liiklusest, puudest, aukudest jms. Hankige endale sobiv riietus, mis sobib teie piirkonnas konkreetsel aastal saadaolevate ilmadega. Shutterstock Hea, kui teil on selge ettekujutus sellest, kus te igal päeval kõnnite. Neli kuud.

Pärast seda tehke seda võimu kõndimine pool tundi. Enne jalutuskäigu lõpetamist tehke jahutamist 5 minutiga rahulikult. Power kõndimine see võrdub ühe tunni pikkuse tõstmisega.

Kõndides saledaks? Ei ole ju võimalik…

Jätka võimu kõndimine 5 minutit. Vähendage kiirust veidi kuni umbes 4 km tunnis. Selle kiirusega käige üks minut. Seejärel tule tagasi võimu kõndimine 5 minutit. Korrake seda rütmi vaheldumisi kuni 6 korda.

Kõndimine kaalulanguse jaoks: kuidas kaotada 1 kilo nädalas

Pärast seda lõpeta jahutamisega või kõndige 3—5 minutit. Siis tehke seda võimu kõndimine 2 minutit. Ja kui inimesed hakkasid kommenteerima piltide all, et olen nii kõhnaks jäänud ja mind pole enam ollagi, hakkasin ise ka märkama, et olengi sale.

Aga enesekindlust see mingil põhjusel ei tõstnud ikka… Ja mis selle jutu point on? Suurimad muudatused võivad meie elus juhtuda täpselt siis, kui me ei planeeri neid ette.

Paraku juhtus minuga see, mis paljudega, ma usun — nähes positiivseid muudatusi, olles nii palju alla võtnud, lasin end lõdvaks. Päev otsa vahtisid ahvatlused riiulitelt vastu, kuidas sa siis suudad vastu panna.

  1. Bmi 23 kaalulangus
  2. Miks mu kaal ei alane normaalses tempos? - Perekooli Foorum
  3. Nõrk ja puudub energia Tutvuge tehnikaga võimu kõndimine Jalutamise harjutus nõuab erinevaid tehnikaid tavalise kõndimisega.

Eriti, kui sind on just koogikeste riiuli vahele tööle pandud. Ja kuigi ma olin jälle peaaegu 78kg kaaluv Jane, siis peegelpilt õnneks nii hull ei olnud, kui selle esimese Janega, kes 78kg kaalus: Muidugi, poes töötades oli ka liikumist palju ja tol ajal avastasin enda jaoks ka jooksmise. Tekkis võimalus koos Geiduga jooksmas käia, mis tegi selle minu jaoks veel motiveerivamaks. Koos on ikka kergem ja parem ju. Peagi jäin kolmanda lapse ootele.

Kõik möödus hästi.

kaalulangus kondimise ajal slimming ravi hk

Peale lapse sündi nägin välja selline, kaaludes 75kg: Ja ma olin ikka kellegi arvates paks… Hakkasin kõndimas jälle käima. Ei aidanud. Hakkasin erinevaid toitumiskavasid jälgima. Treeningkavad lisaks.

Kaalulangus kõndides? See on saladus

Rakendasin kõike korraga. Sain lahti 8 kilost, olin uhke ja peas lõi jälle väike kellake — nüüd võid vabamalt võtta. Hakkasin veini palju jooma. Geiduga olime lahku läinud. Kui lapsed magasid, veetsin õhtud üksinduses ja rahus veinipokaali taga.

kaalulangus kondimise ajal eemaldage rasva soojusega

Kõndimine ununes. Toitumine läks pekki. Kilod kogunesid.

Inimesed kommenteerisid, et olen paks lehm, tee endaga midagi, võta ette, kolme lapse ema, kas piinlik pole? Hoia oma puusad, põlved ja jalad kohakuti, nii et jalad oleksid suunaga otse. Ära muretse, kui see esmapilgul veidi piinlik tundub. Hoia keha sirgus või veidi ettepoole kaldu. Hinga sügavalt. Kõnni kiiremini kui lonkides. Sa peaksid kergest hingeldamisest hoolimata olema suuteline lühilausetes vestlema.

kaalulangus kondimise ajal parim viis poletada madalama kohu rasva

Kiirenda tempot, kui tunned endas piisavalt jaksu; langeta, kui tunned väsimust. Jalanõude valik on määrav. Kui sa plaanid tõsisemalt kõndima hakata, siis tasub soetada sobivad jalanõud. Sobivad jalanõud pakuvad varvastele piisavalt ruumi, kaitsevad kanda põrutuste eest, on mugavad ning kerged. Kõndides vähemalt pool tundi kiirusega poolteist kilomeetrit tunnis, kaotad tasasel maal kõndides umbes kalorit.

Kui aga rühid ülesmäge või vastutuult, võid kaotada kuni 50 protsenti rohkem kaloreid. Kaalust alla võtmiseks peaksid jälgima oma söödavate kalorite hulka. Normaalkaalus naine kulutab päevas ca kcal. Seega söö päevas kaalulangus kondimise ajal vähem, omastades toiduga kcal. Lisades siia juurde jalutuskäigud, on lihtsalt võimalik kaalu langetada 1 kg nädalas. Söömisel Loobu näksimistest, eriti pirukate, kookide, kartulikrõpsude, maiustuste söömisest ning karastusjookide manustamisest.

Ära luba endale maiustusi. Eelista neile liikumist ning head tervist. Kui soovid maiustada, siis piira seda ühe söögikorraga nädalas. Ideaalset arvu pole, kui palju igapäevaseid samme on ideaalne, kuid Jaapani tervishoiuametnikud soovitavad eesmärgiks 10 sammu.

Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas

Ainult ühel viisil saate teada, kui palju samme teete: hankige sammulugeja. Need on suhteliselt odavad ja võivad lõpuks motiveerida teid mõnda kilo kaaluma. Ja kui soovite parandada oma igapäevase elu kõiki aspekte, siis kindlasti registreeruge meie uudiskirja saamiseks, et saada igapäevaseid retsepte ja toiduuudiseid oma postkasti!

Shutterstock On tõestatud, et päeviku pidamine suurendab kõndimisprogrammi efektiivsust 47 protsenti, kinnitas a Ameerika Kirurgide Kolledži ajakiri Uuring! Jälgige päevi, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, kellaaega päeval või öösel, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, iga kõndimisrutiini läbimise vahemaad ja aega, käiku, mille jooksul kõndimisrutiini sooritasite, ja oma nädalast kaalu.

Shutterstock Minge võtke jalutuskäigule mõni päikesepaiste või isegi päevavalgus.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides

Noh, uurimus avaldati Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri näitas, et unepuuduses täiskasvanutel, kes puutusid pärast ärkamist hämarasse valgusesse, oli täisväärtusliku hormooni leptiini kontsentratsioon madalam, samas kui sinises valguses energiasäästlikest sibulatest pärit oli leptiini tase kõrgem. Laskes oma ellu pisut valgust, saate oma kaalukaotuseesmärkidele natuke elu, kui liigute saledama ja tervislikuma tuleviku poole. Kuidas kõndida kaalulangus.

kaalulangus kondimise ajal 5 2 kaalulangus pole

Enne hommikusööki lüüa tellistest. Shutterstock Tervikliku tervisetreeneri Seth Santoro sõnul on keha rasvaprotsendi vähendamise parim strateegia saada jalutuskäik varsti pärast ärkamist. Shutterstock Kõndige nagu oleksite lennujaamas ja olete selle väljuva lennu jaoks lähedale lõiganud.

Kui olete naela, kõndides kiirelt umbes 3,5 miili tunnispõletab iga 60 minuti järel umbes kalorit.

kaalulangus kondimise ajal mida suua slim alla jalad

Kui mahute iga päev minutilisele tasasele pinnale kiirele kõndimisele, olete nädala lõpuks kulutanud kalorit. Uuringud näitavad, et selline iganädalane kalorikulu aitab kaitsta südamehaiguste eest ja muidugi hakkate ilmselt märkama, et näete ja tunnete end peagi teistsugusena. Shutterstock Inseneriuurijad on leidnud, et erineva kiirusega kõndimine võib kulutada kuni 20 protsenti rohkem kaloreid, võrreldes püsiva tempo säilitamisega. The keskmine kaalulangus ww-le Shutterstock Vaadake, jõuline käsivarre pumpamine mitte ainult ei kiirenda teie tempot, vaid annab ka hea ülakeha treeningu.

Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid. Painutage kaalulangus kondimise ajal käed 90 kraadi juures ja pumbake õlast. Kiigutage neid loomulikult, justkui sirutaksite oma tagataskus oma rahakotti.

Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal. Kuidas suurendada kaalulangust kõndimise ajal. Shutterstock Kui soovite oma kõndimistempot suurendada, saate seda teha kahel viisil. Võite teha pikemaid samme või kiiret sammu. Eksperdid ütlevad, et parem on teha seda hiljem, sest sammu pikendamine võib suurendada teie jalgade ja jalgade koormust.

kaalulangus kondimise ajal 37 lb kaalulangus