Kaalulangus ei soo rampstoitu, Üheksa head märki peale kaalunumbri, mis näitavad, et sind saadab edu - Tervis - sõsamm-sammult.ee

Kõige raskem on psühholoogiliselt nii tugev olla ja endale teadvustada, kui palju päeval kaloreid kulutatakse sageli vähem, kui sisse süüakse! Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Ega muu ei aita, kui normaalne söömine ja piisav füüsiline koormus.

Olen 15 aastane tüdruk.

Intermittent fasting edulugusid? - Perekooli Foorum

Kaalun 70 kilo ja olen cm pikk. Tahan suve lõouks vähemalt 5 kilo alla saada, ideaalis 7 või 8. Olen üritanud toidukoguseid vähendada ja rohkem värsket süüa, aga mida rohkem ma värsket söön, seda enam tekib isu millegi ebatervisliku ja rammusa vastu. Kui olen suutnud näiteks hommiku- ja lõunasöögi kogust piirata, siis õhtul kukun jällegi õgima, isegi siis kui tunnen, et kõht on ammu täis.

Ma olen mõelnud proovida näiteks õunaäädika abil kaalust alla võtta, aga pole kindel kui hea mõte see on.

Kas veganiks hakkamine aitab kaalust maha võtta?

Pealegi on mu kaalust alla saamise soov nii suur, et on kiusatus tarbida kaalu alandavaid tablette või proovida ekstreemseid dieete. Ette tänades, Lilleke. Ühtegi imepilli-vahendit ei ole kaalu alandamiseks leiutatud, muidu oleksid ju kõik inimesed peenikesed. Need on ainult reklaamitrikk inimestelt raha välja meelitamiseks. Ekstreemsed dieedid ei õigusta ennast samuti.

Sul endal on kogu aeg näljatunne, organism läheb säästurežiimile ning kulutab vähem energiat ning dieedi lõppedes sööd kaotatu kõik tagasi ja rohkemgi veel. Kaalulangus ei soo rampstoitu ei ole mõistlik ka söödavaid toidukoguseid piirata ega toidukordi vahele jätta, vaid jälgida, mida süüa. Söömise puhul ei tule jälgida ainult saadavat energiat millest muidugi oleneb kaalu langusvaid kindlasti ka toidu kvaliteeti ehk sealt saadavaid toitaineid, mis aitavad ainevahetuse toimimisele kaasa.

Marla Töö kaotamine ilmselt tekitab tunnet küll, et ei kontrolli enam oma elu, kontrollivajadus on aga üks põhilisi tegureid, mis seda vallandab. Jah, pealiskaudselt tõesti klassikaline anoreksia juhtum. Mul on tuttav noormees, kes oma cm juures kaalub 49 kilo juba aastaid - õgib nagu meeletu, ainevahetus nagu papagoil. Emb-kumb juhtum on, siis esimesel juhul sa torgid haiget inimest, teisel juhul solvad õnnetut inimest.

Soovitaksin Sinul praegu hoida päevane energia tarvitamine umbes kcal kandis, kuid kindlasti seisa hea selle eest, et kõik vajalikud toitained piisavas koguses kaalulangus ei soo rampstoitu kätte saadud oleks. Söö rohkem köögivilju, vähem kõikvõimalikke maiustusi, karastusjooke, saiakesi, küpsiseid, valmistoite, pooltooteid jne. Samuti pead ennast rohkem liigutama, vähemalt tund tempokat jalutamist või rattasõitu iga päev. Anonüümne 2.

Teema: Intermittent fasting edulugusid?

Kas poolteist tundi väga aeglast sörkjooksu aitab ikka kuidagi kaalulangetamisele ja vastupidavusele kaasa? Käin viis korda nädalas jooksmas, aga sörgin aeglaselt kiirkõnniga võiks isegi sammu pidada.

Oleks võiboll kasulikum veidi kiiremas tempos ja siis ajaliselt vähem?

Kuidas reisil toituda? Mida reisil süüa, et kaal ei tõuseks?

Mul ei ole väga palju alla vaja saada, et olla normaalkaalus. Hetkelise seisuga olen 63 kg, pikkusega cm ja vanus on Ette tänades Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Mingil määral kindlasti, selline füüsiline aktiivsus aitab kulutada umbes kcal, mitte rohkem.

Soovitan pigem lisada sörkjooksule ka oma söömise jälgimise. Katsu hoida päevane energia tarbimine umbes kcal juures, kuid samal ajal jälgimida sööd ning seda, et toidust kõik vajalikud toitained kätte saaksid.

Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?

Ma olen 13 aastane, cm pikk ja kaalun 73 kilo. Ma tahaksin väga alla võtta. Kooli ajal tegin ma nädalas kokku u tundi trenni. Kaalu tuli aga ka siis palju juurde. Üldiselt ma ei söö palju rämpstoitu. Mida ma saaksin teha, et alla võtta? Ja mis oleks hea just rasva kaotamiseks kehalt? Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Ega muu ei aita, kui normaalne söömine ja piisav füüsiline koormus.

kaalulangus ei soo rampstoitu

Katsu hoida päevane energia tarbimine umbes kcal kandis, kuid samal ajal jälgiet toidust oleksid kõik vajalikud toitained kätte saadud. Iga päev peaksid vähemalt tund aega tempokalt kõndima või rattaga sõitma, lisaks harjutused erinevatele lihasgruppidele. Söömise kohta saad täpsemalt lugeda siit.

Teema: Millist toitu syya kui tahad võtta kaalust alla?

Anonüümne Olen 12 aastane ja saan juuli kuu lõpus Ma kaalun kuskil kg ja olen cm pikk. Kas see on minu vanuses ja pikkuses normaalne? Kus on piir mida ma ületada ei tohiks ja kust algab ka alakaalulisus? Võitlen pidevalt kaaluga, sest kogu aeg loen, et mingisugune 17 aastane 45kg jne. Ja ma ei taha olla mingis vaala kaalus. Iseenesest ma küll paks ei ole, aga kindlasti tahaksin reitelt saada vähemaks.

kaalulangus ei soo rampstoitu

Ette tänades Laura. Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Seda, kas oled normaalkaaluline, saad arvutada siin. Praeguse vanuse ja pikkuse juures oled täiesti normaalkaaluline.

On siiski erandeid. Näiteks hästi tehtud vegeburger täisterakukli, ohtra värske salati ja ubadest pihviga võib olla vägagi tervislik eine. Nii et proovi julgelt oma lemmiktoitude vegeversioone. Pea aga vaid meeles, mida sa sinna sisse paned või millest need koosnevad.

Võiksid kaaluda vahemikus kg, et olla normaalkaalus ning kaalu alandada kindlasti ei tohiks. Ma tean et olen ülekaalus. Kas saaks kuidagigi moodi paar kilo alla,oleksin väga õnnelk soovituste ja nippide eest!

Üheksa head märki peale kaalunumbri, mis näitavad, et sind saadab edu

Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Kuna Sinu puhul on tegemist juba päris suure ülekaaluga peaksid kaaluma 10kg vähemsiis soovitan kindlasti pöörduda ka kas perearsti või Tallinna Lastehaiglast Ülle Einbergi poole abi saamiseks.

Ennast näljutama kindlasti ei tohi hakata, sest Su organism vajab kasvamiseks erinevaid toitaineid.

kaalulangus ei soo rampstoitu

Küll aga saaksid ise teha mõned muudatused. Esiteks peaksid jätma oma toidulaualt välja kõik sellised asjad: šokolaadid, kommid jm maiustused, saiakesed, küpsised, vahvlid, jäätised, karastus- ja mahlajoogid, vahukoor jt rasvased piimatooted. Samuti peaksid piirama valmistoitude ning pooltoodete, vorstide-viinerite-pihvide söömist. Teiselt poolt peaksid suurendama köögiviljade söömist — iga päev vähemalt grammi erinevaid köögivilju niisama ja toidu koostises.

Soovitan ka oma toitumist analüüsida ja pidada toidupäevikut. Kindlasti tuleks suurendada füüsilist aktiivsust. Iga päev vähemalt tund õues kiiret jalutamist, jalgrattasõitu või muud, parem, kui veelgi enam.

Millist toitu syya kui tahad võtta kaalust alla? - Perekooli Foorum

Minu mure seisneb selles,et olen aastane tüdruk cm pikk,aga kaalun 51kg,kas see on normaalne või mitte? Kui ei ole siis,mida ma peaks tegema,et kehakaal jälle normaalne oleks?

kaalulangus ei soo rampstoitu

Spetsialist vastab:Tagli Pitsi Tegemist on veel normaalkaaluga. Praeguse vanuse ja pikkuse juures võiksid kaaluda 52 kg, et olla veel normaalkaaluline.