Kaalulangus puhade ajal

Algselt avaldati Pidage lihtsalt meeles, et dieedipidajate kõige raskem aeg aastas on käes. Pidage meeles, et teie treening rutiin peaks jääma samaks ja regulaarsed kaalumised on hädavajalikud, et kalorit oleks teie jaoks õige arv.

Kas peaksite unustama oma päevase toitumiskava ja sööma oma südamega? Või peaksite proovima sellel kiusatuste ja perekondade miiniväljal liikudes kursil püsida? Minu nõuanne: tehke mõlemad.

Pühade kaalutõus: unustage kaalulangus - hoidke

Kogu pühade ajal on ahvatlused kõikjal - tihe sotsiaalne ajakava, kontori- ja koolipeod, perekondlikud funktsioonid ning magusate ja maiuspalade naaberlikud žestid. Pühade hooaja lahutamatu osa kalorite arvuga võitlemiseks vajate strateegiat. Lihtsalt proovige säilitada Tänupühal algava piduliku hooaja jooksul, mis lõpeb uusaastapäevaga, võtab enamik inimesi igal aastal 2—5 naela juurde - välja arvatud juhul, kui elate Kaalulangus puhade ajal Orleansis, kus see jätkub läbi mardipäeva.

Niisiis, kuidas seda suundumust kasutada ja hoida neid kaalulangus puhade ajal kaotatud naelu tagasi?

kaalulangus parast petta nadalavahetust

Plaan: püüdke oma praeguse kaalu juures püsida kindlalt ja keskenduge mitte omandamine kõik lisakilod 1. Järgige kuni tänupühani rangelt oma plaani, seejärel lõigake end kaalulangus puhade ajal, kuid mitte liiga palju. Ainuüksi teadmine, et teil pole pühade ajal kaalulangetamise survet - ja te ei tunne end puudust tundvatena, kui teised tähistavad - hõlbustab hoolduseks vajalike kalorite tasakaalustamist. Kui eelistate pidevalt kaotada, siis pidage pühade ajal kindlasti kinni söömiskavast.

Pidage lihtsalt meeles, et dieedipidajate kõige raskem aeg aastas on käes. Mõistlik pritsimine Kiusatustele on nii raske vastu panna, kuid see muutub lihtsamaks, kui olete plaaniga varustatud.

Järgige neid näpunäiteid, et aidata perekondlikel koosviibimistel oma dieeti saboteerimata üle elada. Vaadake oma toitumiskava üle ja vaadake, kas saate nädala jooksul mõne toiduainet reserveerida, et pühade pidupäevaks kokku hoida.

Olge ettevaatlik ja ärge võtke liiga palju toitu ära, mis võib nädala jooksul nälga jätta. Söögikordade vahel näljaseks muutumine võib põhjustada liigsöömist ja me ei taha kindlasti, et see juhtuks!

Pühade ajal kaalust alla võetud kaal

Osa kontroll on kriitiline kehakaalu tõusu vältimiseks. Nautige väikseid portsjoneid, mis sisaldavad palju rasva ja kaloreid, jagage magustoitu, piirake alkoholi ja täitke lihtsalt valmistatud ja toiteväärtuslikke valikuid, nagu kalkunirind ja köögiviljad. Enne koosviibimist saate nautida väikest, kuid rikkalikku toitu ülesöömise vältimiseks.

kuidas slim alla sisemine reied

Püsiva täiskõhutunde saamiseks lisage lahjad või madala rasvasisaldusega valguallikad, samuti puuviljadest, köögiviljadest, oadest, pähklitest või täisteratoodetest saadud kiudained. Salat, kauss köögiviljasupiga või võileib täisteraleival on kõik head näited minisöögikordadest. Ärge seiske Rootsi laua ega eelroogade lähedal pühade koosviibimisel. Selle asemel uurige pakkumisi, valige parimad toitumisalased panused, pange need taldrikule, seejärel minge istuma ja nautige sööki.

Näpistades seistes on raske teada, millal teil on piisavalt toitu! Varuge aega treenimiseks Igapäevase kehalise tegevuse jaoks aja leidmine on üks olulisemaid strateegiaid pühade kaalutõusu vältimiseks. Tehke kõik endast olenev, et säilitada oma rutiin ja sobida oma vormis iga päev. See põletab kaloreid, hoiab lihased tugevad - ja aitab toime tulla stressiga, mis on sageli seotud hooajaga.

Pidupäevadel pumbake see pügala üles.

100 kg kaalulangus

Kui tavaliselt kõnnite 45 minutit, proovige lükata see tund aega. Kui lisate oma kehalisele aktiivsusele veidi intensiivsust või kestust, saate pidulikul koosviibimisel veidi ulpida. Kaasa tervislik roog Saabuge peole koos roogaga, mida pere ja sõpradega jagada. Enamik perenaisi tunneb rõõmu sellest, kui lubab külalistel lisaraha lisada ja see annab teile võimaluse veenduda, et teie jaoks on olemas tervislik toit.

Sirvige meie retseptikollektsiooni või paluge meie retseptiravil Elaine Mageel oma lemmik pühaderoogi kergendada. Korraldage toitev pidu Ma söön seda, mida te oma majas serveerite, kuid kui tulete minu juurde, siis eeldage, et naudite õige söömise maitset.

Kaalulangus pühade ajal

Minu pere nõuab alati magusakartuli pajaroogade tänupühade toomist, sest vastasel juhul teavad nad, et neile pakutakse tavalisi röstitud maguskartuleid, mis mullitavad looduslike karamelliseeritud suhkrutega. Minu kalkuni täidis on täis õunu, sellerit, sibulat, täisteraleiba ja pähkleid, minimaalselt rasva.

Köögiviljad on lihtsalt valmistatud ja laual rikkalikult. Kaste on kaalulangus puhade ajal, kartulipuder on valmistatud madala rasvasisaldusega piima ja rasvavaba hapukoorega ning salatikastmed ja kastmed madala rasvasisaldusega koostisosadega.

3 parimat rasva põletavat käiku pühade ajal

Tervislikult toitu on tõesti lihtne valmistada, kui teil on häid retsepte. Nimetagem seda dietoloogi needuseks. Tervislikud toiduvalmistamised on mul veenides ja seetõttu on mu pühade söögid ja peod alati dieedipidajate rõõm. Lubage mul teile kinnitada, et toit on suurepärane, sest see on toitev ja maitsev saab olla sünonüümne.

Kuidas pühade ajal kaalust alla võtta

Miks siis mitte proovida? Las see on teie aasta tervisliku puhkuse korraldamiseks.

Teie väljakutse on viisakalt, kuid kindlalt keelduda teistest abistamistest, kuna te "ei suutnud enam ühtegi hammustust süüa" või ükskõik millise vabanduse valite.

Kui uksest välja minnes antakse teile maiustusi, visake need varjupaika, andke sõbrale või tooge tööle. Hoidke neid oma majast eemal, nii et teid ei sunnita neid lõpetama. Uued traditsioonid Perepuhkuse traditsioonid on midagi, mida me kõik teame ja hindame.

Pidage meeles, et kui proovite luua uusi tervislikumaid toitumisharjumusi, saate jätkata puhkuse nautimist koos perega - lihtsalt mitte nii, nagu varem. Nii et looge paar uut traditsiooni.

kaalulangus jalutuskaik 4 miili paevas

Alustage päeva pere jalgpallimänguga või jalutage perega. Proovige uusi kergemaid retsepte.