Kunstlik magusainete kaalulanguse uuring

Puudutasime toitumisspetsialiste ja gastroenterolooge, et uurida kunstlike magusainete tarbimise võimalikke kõrvaltoimeid. Toodet soovitatakse tarbida samaaegselt köögiviljade ja puuviljadega.

Suhkrualkoholid Kuna nii paljud inimesed teevad uut jõupingutusi selleks, et uuel aastal paremini süüa, on kaloritest rääkimine - ja täpsemalt, kuidas neid säästa - iga-aastaselt tipptasemel.

kunstlik magusainete kaalulanguse uuring

Ajakirjas Doctor's Ask saate lugejatelt palju küsimusi suhkru kohta ja selle kohta, milline tüüp sobib kõige paremini inimestele, kes soovivad kaalust alla võtta ja oma dieedile tervislikult ümber teha. Kahjuks ma arvan, et need suhkrutüüpide küsimused varjavad palju olulisema küsimuse: kas sa sööd liiga palju suhkur? Ameerika Südameliit soovitab naistel tarbida päevas mitte rohkem kui 6 teelusikat 24 grammi suhkrut, meestel aga kuni 9 teelusikat 36 grammi.

Kui te lähete suhkruga üle parda, seate oma tervise ohtu, olenemata sellest, kas see suhkur on pärit vahtrasiirupist, agaavist või kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirupist.

Magusaine: kahju või kasu?

Nende inimeste jaoks peaks alati olema prioriteet süüa vähem suhkrut, vähendades magustatud toite ja jooke. Mis puudutab parimat tüüpi, siis on raske lõplikke vastuseid anda, sest pole olnud piisavalt kvaliteetseid ja pikaajalisi uuringuid, milles oleks võrreldud erinevat tüüpi suhkru ainevahetust inimestel, ning loomadel ja kunstlik magusainete kaalulanguse uuring tehtud uuringuid olnud vastuolulised.

Paljud põhjused, mida inimesed kasutavad spetsiifiliste suhkrute ja suhkruasendajate reklaamimiseks või halvustamiseks, põhinevad teaduslikel teooriatel, mida pole piisavalt kinnitatud. Lisades paar teelusikatäit mis tahes neist suhkrutest jogurtile, kaerahelbedele, kohvile või teele kuid mitte KÕIK need toidud samal päeval!

kunstlik magusainete kaalulanguse uuring

Või süües üks kuni kaks suhkrulisandiga toitu näiteks teravili, jäätis, küpsisedvõi kommid päevas on täiesti mõistlik lähenemisviis. Diabeedihaiged saavad üldise tervisliku toitumise osana nautida ka väikseid portsjoneid ehtsa suhkruga maiustusi, tingimusel et nad arvestavad oma toiduplaanis sisalduvate süsivesikutega.

Kuid vaoshoitus on selle jaoks võti kõigile, kuna kõigist neist suhkrutest lisage tühje kaloreid vahemikus 50—60 kalorit supilusikatäie kohta.

kunstlik magusainete kaalulanguse uuring

Kuna lauasuhkur, vahtrasiirup ja mesi on kõik tõelised suhkrud, tõstavad need veresuhkrut kiiresti täpselt nagu valge jahu ja muud rafineeritud süsivesikud ning kui neid süüakse liiga palju, võib see raskendada tervisliku kehakaalu säilitamist. Agaav Agaav väärib eraldi mainimist, kuna selle fruktoosisisaldus on suurem kui teistel looduslikel magusainetel - tegelikult võib see sisaldada kuni 90 protsenti fruktoosi. Positiivne on see, et fruktoos ei tõsta veresuhkruid nii palju kui glükoos, mis tähendab, et agaavil on madalam glükeemiline indeks kui teistel kalorisisaldustel.

See kasu on aga oma kulu.

Millised suhkruasendajad sobivad diabeedile? Stevia, munk vili, veel

Fruktoosi ei reguleeri insuliin samamoodi nagu glükoos ja on mõningaid tõendeid selle kohta, et suur fruktoosikogus tõstab triglütseriidideks nimetatavate vere rasvade taset, mis võib aidata kaasa teistele terviseprobleemidele, nagu südamehaigused, rasvmaks ja metaboolne sündroom. Kuigi mõni teelusikatäis agaavit on hea ja te ei tohiks nagunii rohkemat kasutadapole see kindlasti magusaine, et otsida selle kasulikkust tervisele.

kunstlik magusainete kaalulanguse uuring

Kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirup Kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirup ei ole tegelikult fruktoosisisaldusega võrreldes tavalise lauasuhkruga sahharoos ja enamik kuid mitte kõik uuringud näitavad, et keha töötleb neid sarnaselt, mis viitab sellele, et kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirup pole halvem kui muud lisatud suhkrud. See tähendab, et kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirupit leidub tavaliselt hüpertöödeldud toitudes, mis pole paljudel muudel põhjustel head valikud.

  1. Clio sliming tank
  2. Näiteks läbib Truvia enne töötlemiseks 40 töötlemisetappi.
  3. Soomine tervislik kuid mitte rasva kadu

Käsitlege kunstlik magusainete kaalulanguse uuring nagu teisi lisatud suhkruid ja pidage kinni ülalkirjeldatud päevastest piiridest. Kunstlikud magusained: aspartaam, sukraloos, sahhariin, atsesulfaamkaalium Kunstlikud magusained ei paku kaloreid ega süsivesikuid, seega ei tõsta nad pärast sööki veresuhkruid samamoodi nagu päris suhkrud.

Parimad ja halvimad magusained kaalulanguse jaoks

Inimesed on aastakümneid lootnud suhkruvabadele toitudele ja dieedijookidele, et aidata neil kaalust alla võtta, kuid Ameerika Südameassotsiatsiooni Hiljutised uuringud on tekitanud intrigeerivaid küsimusi selle kohta, kas kunstlikel magusainetel on soovimatu metaboolne toime, kuid neid teooriaid pole veel kinnitatud. Ma arvan, et suhkru piiramise parim viis on vähendada suhkru üldkogust, selle asemel et asendada magusaid jooke ja toite kunstlikult magustatud versioonidega.

See tähendab, et inimestele, kes absoluutselt ei loobu magusate maitsega jookide joomisest, on dieedijoogid parem valik kui suhkruga täidetud soodad.

kunstlik magusainete kaalulanguse uuring

Stevia Stevia taimest pärinevat steviat reklaamitakse kui looduslikku, kalorivaba alternatiivi kunstlikele magusainetele. Kuid pakendatud toitudes, jookides ja pakendites kasutatav vorm on tegelikult kõrgelt töödeldud ja rafineeritud koostisosa, mitte sirge taimeekstrakt. Stevia lehtede ja toorekstraktide vorme pole FDA endiselt toidu lisaainetena heaks kiitnud lahendamata ohutusprobleemide tõttu.

  • Parimad ja halvimad magusained kaalulanguse jaoks - Healths -
  • Kunstlik magusained kaalulangus: hea või halb?
  • Viited Sukraloos on suhkrust üle korra magusam 1.
  • Kõrge puhtusastmega stevioolglükosiidid Stevia rebaudiana Sukraloos Asja keerukamaks muutmiseks kasutavad magusained sageli kaubamärke, nagu Nutrasweet, Sunett, Equal, Nectresse, Truvia ja Sweet'N Low.
  • Magusaine: kahju või kasu? - Põhjused
  • Kunstlikud magusained - vähi faktid - Tervis -
  • Kui surmav on sukraloos? Mida teadusuuringud ütlevad? - Nahahooldus -

Eelistan väikestes kogustes ehtsaid suhkruid steviale, kuid lõppkokkuvõttes on see isiklik eelistus. Suhkrualkoholid Suhkrualkohole leidub tavaliselt suhkruvabades kummides rasvapoleti rihm kommides.

Kunstlikud magusained - vähi faktid

Need annavad vähem kaloreid ja süsivesikuid kui tavaline suhkur ning vähem mõjutavad veresuhkrut, slimming alla windows 10 need seedivad halvasti. Kuigi suhkrualkoholid võivad olla diabeetikute jaoks heaks võimaluseks, võivad need suures koguses tarbides põhjustada krampe, kõhulahtisust ja seedetrakti üldist stressi. Tähtis: Selles artiklis fitnessblender burn fat challenge vaated ja arvamused on autori ja mitte Doctor's Ask'i seisukohad.

  • Kas magusained on tervislikud? Aspartaam, Stevia, Splenda ja palju muud - Tervis -
  • Millised Suhkruasendajad Sobivad Diabeedile? Stevia, Munk Vili, Veel | Diabeet
  • Suhkrualkoholid Kuna nii paljud inimesed teevad uut jõupingutusi selleks, et uuel aastal paremini süüa, on kaloritest rääkimine - ja täpsemalt, kuidas neid säästa - iga-aastaselt tipptasemel.
  • Share on Facebook Share on Twitter Mõned toitumisharjumad muretsevad, et nad tegelikult suurendavad kehakaalu Kui proovite kaalust alla võtta, otsite tõenäoliselt parimaid viise, kuidas kaloreid oma dieedil vähendada.
  • 10 kunstlike magusainete kõrvaltoimete kohta - Tervisliku Toitumise