20 kaalulangus hacks, 11 parimat hommikusööki kaalulanguse jaoks - Kaalukaotus

Jõudke täisterapastade, tortillade ja isegi pitsa koorikuni. Me armastame treeninguid, mida on lihtne meelde jätta ja mida on veel raske proovida. See tähendab, et pärast avokaado söömist tunnete end pärast sööki pikemat aega täis!

Me armastame treeninguid, mida on lihtne meelde jätta ja mida on veel raske proovida. Ja see on just selle treeningu puhul.

Küpseta parem muffin.

Teete alla 60 sekundit iga kehakaalu kohta ja lõpetage kett neli korda. Suurepärane asi ajastatud treeningute kohta on see, et saate oma tempos liikuda. Kui hüppeliselt maandub, tundub veidi intensiivne, aeglane neid. Kui hüppelink on liiga lihtne, kiirendage seda. Kui liigute niipea kui võimalik turvaliselt läbi nende käikude, siis teame, et teil on nelja minuti lõpuks hingetõmme.

Teil ei ole alati vaja minna, et teie südame süda saaks.

Teete selle treeningu: 4. 20 kaalulangus hacks kui kerimine kereneb, leiate iga treeningu kohta üksikasjalikud juhised. Nüüd olge valmis higistama!

  • Kumme kaalulanguse blogi
  • Kategooriateta 11 parimat hommikusööki kaalulanguse jaoks Siit saate teada, kuidas teha tervislik hommikusöök kaalulangetamiseks vaid mõne minutiga.
  • 9 parimat tervisliku toitumise häkki kaalulanguse jaoks - Kaalukaotus
  • Kaalulangus vee kiiresti
  • Kui palju 20 "torni tükki on tonnides? - Kodu hacks
  • Rasva poletamine koogiviljade retseptid

Treening Siin on toimingute üksikasjalik jaotus. Juhised Tehke iga käik allapoole, et 60 sekundit jääks vähe või ei jääks vahele liikumiste vahel.

Video: A Simpler Way: Crisis as Opportunity (2016) - Free Full Documentary 2021, Mai

Ahela lõpus puhkepaus 60 sekundit. Kaske ahelat 4 korda. Hüpped lunge x 60 sekundit See käik kõlab otsekohe ja see on: lunge - hüpata!

20 kaalulangus hacks

See on täiustatud püomeetriline samm, nii et ärge andke seda ühele tulistamiseks enne, kui tunnete ennast mugavalt edasi-tagasilöögiks. Jääge jalgade vahele, otse vasakpoolsesse otsa, südamikuga, kätega puusadel või külgedel.

Rod Numbers

Langege lunge, painutades nii põlvi kuni 90 kraadi. Nüüd plahvatage, hüppad ja lülitate oma seisukoha vaheldumisi nii, et sa maanduda vasak jalg paremal ees.

20 kaalulangus hacks

Langetage naeratusse, et täita rep. Hüpata uuesti ja jätkata vaheldumisi. Lihtsamalt teha :selle asemel kasutage edasi-tagasi Lunge'i või tagurpidi Lunge'i, astudes kas edasi-tagasi või tagasiliikumise suunas ja hüpata. Võite lisada ka humala keset iga lõke.

Lisage puuvilju või köögivilju igasse söögikorda.

Sel juhul rasva poletamine c4 jalgadega koos, siis hüppad jalad lahku ja langevad lunge, siis hüpata jalgadega kokku ja siis hüppavad need teineteise jalg edasi ette. Jätkake vaheldumisi sel viisil. Seina istuda Selle treeningu läbimiseks vajate seina või 20 kaalulangus hacks. Seisake selja vastu seina ja hõõruge abs, et lükata seljaosa seina vastu.

Jalutage jalad välja, kuni te alla lastakse, nii et põlved on painutatud kuni 90 kraadini ja seljatugi seinale veel täielikult surutakse.

11 parimat hommikusööki kaalulanguse jaoks

Hoidke seda asendit kaasatud tuumaga. Käed võivad jääda oma reitele, ulatuda rindkere kõrgusest või panna oma käed puusadele.

20 kaalulangus hacks

Hüppa sokata x 60 sekundit Püstige oma jalgadega pikkade jalgade vahele ja südamikule. Saatke oma puusad tagasi ja painutage põlvi, et lükata tupik, võimaldades põlvi painutada vähemalt 90 kraadi. Plahvatage, hüppad ja laiendage jalad täielikult, saates relvi taga, et aidata hoogu.

OTHER GIRLS vs SMART ME - Restroom Hacks To Save Your Life

Kallutage kergelt oma jalgade pallid ja lükake kohe uuesti maha. Küünarvarre x 60 sekundit Kõigist neljast positsioonist lükake allapoole käsivarreid ükshaaval ja seejärel laiendage jalgu, kusjuures tuum on haakunud, nii et ainult varbad ja käsivarsid puutuksid põrandaga.

Pange südamik ja liblikad sisse ja lükake õlariba tagant tagasi ja hoidke seda asendit.