Uusaasta kaalulangus motivatsioon. Kuidas võita oma kehakaalu languse revolutsioon

Pikemas skaalas on eesmärk saavutada kontroll rahade väljamineku üle. Üheltpoolt teeb see elu lihtsaks — ei pea igal aastal uut lubadust välja mõtlema —, kuid teisalt tuletab meelde järjekordset raisatud aastat.

Share on Facebook Share on Twitter Kas on aeg kaaluda kaalulangetamise eesmärke?

Alejandro Chabani dieet

Uue aastaga kaasneb kindel energia, see on nii tugev motivatsiooni suurenemine, see veenab meid, et see on aasta, mil me lõpuks kaotame kaalujõuame tervenamuutume paremaks inimeseks, suitsetamisest loobume ja loomulikultpäästa maailma. See motiveeriv looduslaine liigub nii kiiresti, sageli pöördume sageli meie tavalistesse resolutsioonidesse ilma, et peatuksime end väga olulise küsimuse esitamiseks: Mida ma tõesti tahaksin endale sel aastal?

burn rasva pecs

Ja mitte ainult sel aastal, igal aastal? Järgmine küsimus on sama oluline: kuidas ma saan seda?

  1. Slim alla 30
  2. Need kümme tõhusat kehakaalu langetamise harjutust, mis on mõeldud kalorite põletamiseks ja tselluliidi paiskamiseks, alandage ja kinnitage.
  3. Keha ohuke tahendus
  4. Kui mitu korda oled seda uusaastalubadust endale andnud?
  5. Kreeni kiskuvad uusaastalubadused.
  6. Naha rasva poleti

Enne samade vanade kehakaalu alandamise eesmärkide seadmist tee see aastaks, mille jooksul te töötate, reaalse ja püsiva muutuse saavutamiseks. Mida sa tõesti tahad?

Toitumine kaalulangus sageli nõuab võimatu meist, kui järsku kalorite piiramine meczące kasutada.

Ei ole midagi valesti, kui sooviksite kaalust alla võtta. Enamik meist võiks seista kaotada paar kilo või Probleemiks on see, et motivatsioon, mis juhib meid kaalust alla võtma, kas uusaasta kaalulangus motivatsioon on uus uusaasta kaalulangus motivatsioon või lihtsalt uus hooaeg, paratamatult kaob, kui muud asjad on prioriteediks.

Järsku on see intensiivne soov näha skaalat langeda, asendab see reaalse elu - tööle minemine, lapsed kooli saamine, nädalavahetustel püütud külma ja nii edasi. Kaalu kaotamise idee on just see - armas idee, mis jääb kuskil tulevikus.

Täna saate teha treeningut ja teate, et see aitab kaasa selle tulevase eesmärgi saavutamisele, kuid on raske mõelda, mida see treening annab teile kohe. Kõik, mida teate, on see, et te tegite seda ja teie keha ikkagi näib päris palju sama, mis enne seda, kui te seda teete. Raskesti kaalu langetamisel on mõned üsna ärritavad tõed: Kaalu langetamise protsess on aeglane - tavaliselt aeglasem kui me ootame ja peaaegu alati aeglasem kui me soovime seda.

Viis tervise veebipoe Lida prepahovty kaalulangus

Kui meie tulemused ei mõõda kõvasti kõvasti tööd, siis hakkas 1. Sa ei saa kaotatud aega korvata - kui olete viimase kuue kuu jooksul harjutanud koomat, on 7-päevase kahe tunni treeningute tagasisuunamine valulikkusläbipõleminevigastus ja intensiivne treenimine.

ole sobiv toidu kiire kaalulangus

Sa pead tegema rohkem kui sa arvad - see on see kolmas tõde, mis on kõige olulisem. Teie eesmärkide saavutamiseks on vaja teatavat treeningut, ja enamik meist on see rohkem kui me arvame. Isegi segane on asjaolu, et me peame erinevatel teguritel põhineva harjutusmeetodi - treeningu taseme, vanuse, soo, geneetika, keha tüübi, keha rasva, kehakaalu, dieedi, elustiili ja planeetide ühtlustamise - lihtsalt nime mõni.

Neid tõdesid on raske alla neelata, kuid kui sa neid mõista hakkad, rasva kadu rinnapiim kergem kaalulangus protsessi võtta vähem süü ja pettumuse ja rohkem naudinguga, kui keskendute sellele, kus te olete, mitte kus sa tahad olla või soovite, et oleksid.

Nende asjaolude tunnustamine tähendab seda, et: Sa pead olema kannatlik Te peate oma aega võtma. Treenimine aitab vähendada kaalust kiiret kasu ja keskenduda enam teie keha ja vaimu andmisele, kui kaua nad vajavad tugevamaks muutmiseks. Peate katsetama - kui te pole pikka aega või kunagi varem harjutanud, siis ei jõua teilt esimesest päevast täiuslikuks. Võite programmi käivitada ainult selleks, et mõista, et see ei tööta.

Võib-olla pole ajakava õige, võib-olla treening ei tee seda teie jaoks või äkki pole uusaasta kaalulangus motivatsioon kindel, miks nad ei tööta.

Kui soovite, et seekord katsetada, hinnata oma programmi ja teha muudatusi, võib see lühikese aja jooksul uusaasta kaalulangus motivatsioon kehakaalu languseni, kuid viib teid kindlasse programmisse, mida saate aastaid pikemas perspektiivis teha.

Sa pead leidma viisi, kuidas jätkata - Isegi kui sa ei kaota kaalu või elu läheb hõivatuks. Isegi kui te ei tunne seda või hakkate ennast kahtlema hakata.

Ükskõik mis toimub teie arvates, teie elus, teie kehas, peate leidma viise, kuidas seda kogu harjutamist jätkata. Uued eesmärgid - uus reaalsus Mõelge käesoleva artikli alguses olevatele küsimustele: mida ma tõesti enda jaoks tahaksin ja kuidas ma saan seda saada?

kas kreatiin aeglustab rasva kadu

Mõnikord aitab teid teada, mida peate oma eesmärgi saavutamiseks tegema, kas see eesmärk on teie jaoks õige. Seda silmas pidades olen loonud kolm päevast näidistreeningprogrammi erinevate sobivuse ja kehakaalu langetamise eesmärkide jaoks.

Uusaasta resolutsioonide revolutsioon

Need programmid pakuvad lühiajalist ülevaadet tavalisest treeningprogrammist 30 päeva jooksul. Tutvuge igaühega ja küsige endalt, milline oleks minu jaoks parim? Ma tahan olla tervislik - see on suurepärane koht alustajatele, inimestele, kes tulevad tagasi pikalt paarist või kellel on lihtne käia lihtsa rutiiniga. Vaadake päevast proovivõtuprogrammi, mida ma tahan olla tervena.

kattemaksu kaalulangus

Ma tahan kaalu kasvu ära hoida - võite kaaluda kaalulanguse välistamist kui eesmärki, kuid see on hea valik, kui olete püüdnud saavutada kehakaalu alandamiseks vajalikku taset.

Tervishoiuprogrammi intensiivsus ja sagedus suureneb, seega alusta seda, kui olete algaja. Vaadake päevast proovivõtuprogrammi, mida soovin, et vältida kehakaalu suurenemist. Ma tahan kaotada kaalu - see programm vajab kõige rohkem aega, intensiivsust, energiat ja jõupingutusi. Võite alustada terviseprogrammiga ja töötada oma teed üles, kui olete algaja.

10 tõhusat kaalukaotuse ja rasvapõletuse treeningut: treeningu motivatsioon!

Vaadake päevast proovi treeningprogrammi, mida ma tahan kaotada. Need programmid on loodud töötama koos, kui otsustate neid seda teha. Igaüks tugineb eelmisele, võimaldades teil järk-järgult luua jõudu ja vastupidavust mitte ainult oma kehas, vaid meelesnii et olete valmis liikuma rohkem kaasatud eesmärgi saavutamiseks. Pidage meeles, et need on vaid prooviprogrammid ja kõik treeningud ja harjutused ei tööta kõigile.

Võite oma treeningute, ajakavade või harjutuste muutmiseks vastavalt oma vajadustele.

kaalulangus parast kaela vigastuse

Veel üks tähtis märkus on see, et need programmid eeldavad, et te ei tee oma dieedis muudatusi, et luua rohkem kalorite puudujääki. Kui te sööte vähem või järgite dieeti, võib teie eesmärkide saavutamiseks vajada vähem harjutust.

Tomatimahl kaalulangus juua

Valiku tegemine Sel aastal on uusaasta kaalulangus motivatsioon valik. Saate teha seda, mida olete alati teinud, või saate teha midagi muud. Sõltumata sellest, kas see on uus aasta või lihtsalt uus päev, on teil alati see valik ja isegi parem on teil igal ajal vabadus oma valikuid uuesti hinnata.

Täna toimiv töö võib homme mitte töötada. See on esimene samm püsivate muutuste loomisel, mõistes seda ja lahendades seda lahendustega, uusaasta kaalulangus motivatsioon lüües end selle läbi.

  • Viis tervise veebipoe Lida prepahovty kaalulangus
  • Mai 27, See pole tegelikult naljakas.
  • Aastavahetuse kaalukaotuse revolutsioon
  • VANA KULD: Kuidas täita uusaasta lubadusi jälle trenni minna? - Delfi Sport
  • 8 nadala kaalulanguse valjakutse vorgus

Related Content.