Kaalulangus lihtsalt squatsiga

Vähesed istuda ja pingutage oma jalalihaseid, kui sa üritad lahjendada põranda eri suundades, et jagada see kaheks osaks. Mida sa ei taha teha, on nälga oma keha ja tegelikult on vastupidiseid tulemusi, rõhutades seda. Mida teha? Võta puugist kinni võimalikult naha lähedalt.

Muud kasu tervisele Vibratsiooniaparaadid on traditsiooniliste seadmetega kõrvale kerkinud spordisaalides ning tootjad väidavad, et päevas on kümme minutit vibratsiooni. Kiirelt raputaval platvormil seisev seisund parandab vastavalt nõudluspunktidele lihaste toonust ja vereringet ning kiirendab kehakaalu langust.

Mida teha koos naha kaalulangus

See on ahvatlev väljavaade: passiivselt seisab platvormil ja teeb midagi hästi, kui keha näib ja kaotab oma kehakaalu. Aga kas on tõendeid, et need vibratsiooniseadmed tegelikult toimivad, nagu nad ütlevad? Kuidas see töötab?

kahju rasva poske poletage kohurasva kondimine

Terve keha vibratsiooniravi töötati algselt välja sportlaste jaoks, et parandada nende koolituse tõhusust. Vibratsiooni platvormid oleksid kaasatud mõningatesse tavapärastesse konditsioneerimis- ja jõusaali harjutustesse, nagu squats, press-up ja step-ups.

Ravi teostatakse seistes, istudes, valetades või harjutades spetsiaalselt projekteeritud seadmetel, mis võnkuvad, tavaliselt horisontaaltasandil, suhteliselt kõrgetel sagedustel.

Kaalulangus Harjutused kodus: 7 põhjust, miks te ei pea minna jõusaali

Teooria seisneb selles, et vibratsioonisignaalid viiakse kehakudedesse, kõõlustesse ja lihastesse, mis suurendab lihaste kontraktsioone ja parandab lõpuks lihasjõudu, koordineerimist ja tasakaalu.

Pikemas perspektiivis suurendaksid sellised kokkutõmbed lihasmassi ja energiakulusid, mille tulemuseks on veresuhkru taseme parem kontroll.

Praegune teooria viitab ka sellele, et luu rakud on selle vibratsiooni suhtes tundlikud ja reageerivad luu tiheduse suurendamisega. See mõjutab veelgi suhkru paremat kontrolli.

kaalulangus treener arvad co uus salendav ohupalli

Aga need on ikka teooriaid. Kogu keha vibratsiooniravi üldised mõjud jäävad raskeks, kuna teaduslikud uuringud erinevad oluliselt kasutatavate vibratsiooni parameetrite poolest. Hiljutine uuring, milles võrreldi kogu keha vibratsiooni kehaliste lihastega, mis on spetsiaalselt kasvatatud rasvunud ja diabeetikuteks, näitas kogu keha vibratsiooni võrdsustamist lihaste kvaliteedi parandamiseks, veresuhkru kontrolli ja luu tervise parandamiseks.

Samuti oli see samaväärne rasvkoe kaalulangus lihtsalt squatsiga - eriti kõhul, mida tuntakse halva rasvana. Kuid selle või mõne muu loomkatse tulemuste rakendamisel inimestele tuleb olla ettevaatlik.

Kas see suurendada kaalulangus? Inimeste ja hiirte vahel on mitmeid olulisi erinevusi. Nende hulka kuuluvad suurus ja kõndimine kaks jalga võrreldes neljaga.

Näriliste vibratsiooniprotokoll oleks tõenäoliselt olnud äärmuslikum võrreldes sellega, mida inimesed võiksid ohutult fat burner wod. Kogu keha vibratsiooniravi katsete ülevaade inimestest näitas, et tulemused olid palju vähem veenvad.

Kuidas maksta 123 936 dollarit, EI TEE Autopiloodil (EASY) tööd-MAAILMAS (teenige raha veebis)...

Kuigi väikesed individuaalsed uuringud näitavad kaalulangust, on nende meetodid sageli kombineeritud toitumise või muude harjutustega. Selliseid hüvesid nähakse harva kogu keha vibratsiooniravi korral. Kuid isoleeritud kogu keha vibratsiooniravi sarnastes annustes 30 kuni 60 minutit soodustab füüsilist konditsioneerimist, lihasjõudu, luu tervist ja funktsionaalset suutlikkust samal määral kui praegu soovitatav 30—60 minuti pikkune kerge kuni mõõdukas treening päevas. Muud kasu tervisele Terve keha vibratsioonravi on nüüdseks testitud kui potentsiaalset iseseisvat ravi paljudes patsientide rühmades, kus nende liikuvus, võime või soov harjutada on piiratud, kuid see on soovitatav ravi.

Terve keha vibratsioon: tõeline ravi või lihtsalt teine ​​kaalulangus?

Nende rühmade hulka kuuluvad need, kes on kannatanud tserebrovaskulaarseid sündmusi nagu insult; osteoartriidiga patsiendid, kelle liikuvus on piiratud; kroonilise obstruktiivse kopsuhaigusega inimesed, kes leiavad, et neil on raske hingata; kaalulangus lihtsalt squatsiga need, kellel on II tüüpi diabeet ja menopausijärgsed naised, kellel võib olla piiratud motivatsioon teostada. Uuringutes leiti, et nendes rühmades on kasu kogu keha vibratsiooniravist.

  1. Hingamise tehnikaid Harjutused võimlemine Probleem ülekaalust on väga paljudele tuttavad.
  2. mi tudipe zewoka tesegopogi lotivylu

Kuid see piirdus luu tervise parandamise ja kõndimisvõime või istumisest seisva asendini. Need tulemused vähendavad lõpuks kukkumiste ja luumurdude ohtu ning suurendavad igapäevaelu tegevusvõimet.

mao rasva poletamine maitsetaimed kui palju keha rasva kadu 12 nadala jooksul

Seega tähendab see, et keha vibratsioon võib omada rolli kehakaalu suurenemise ennetamisel ja funktsionaalse suutlikkuse ja luu tervise parandamisel inimeste gruppides, kus normaalne kehaline aktiivsus või kehaline aktiivsus oluliselt väheneb. Veel on vaja rangemat uurimistööd. Üldiselt, kui sa oled füüsiliselt võimeline, on teil palju rohkem kasu kui minutiline jalutuskäik koos sõpradega või 30 minuti pikkune välitegevus tagahoovis või pargis oma perega, selle asemel, et seisata ühes kohas, kus on vibratsioon 30 kuni 60 minutit.

Populaarsed Kategooriad.