Kaalulangus toidu jalgimise rakendus. „Minu kavas on väikesed võidud, et aidata mind üle finišijoone.“

Kaalulangus tekib siis, kui sisestate kalorite puudujäägi ja kasum tekib siis, kui sisestate ülejäägi , kusjuures harjutused abistavad endist. Ketogeenne dieet on rasvade ja süsivesikute rikas toitumine. Et sind motiveerida, Lose It!

Samuti saate vaadata üksikasjalikku teavet teie tarbitavate makrode ja iga üksiku sihtmärgi kohta. Kui olete rakendust mõnda aega kasutanud, saate oma edu edasi jälgida, kasutades üksikasjalikke kalorite kaarte ja rakenduse toitumisaruandeid.

Lose It! Rakenduse esmakordsel avamisel sisestage sellised andmed nagu vanus, kõrgus ja kaal ning seejärel viiakse teid ekraanile, kus teilt küsitakse teie eesmärki. Siin saate mainida oma sihtkaalu, kui kiiresti te soovite seda saavutada. Sarnaselt teiste rakenduste toidupäevikutega saate sisestada toiduaineid, mida te kogu päeva tarbite ja mida te kasutate, ning rakendus täidab kalorite üksikasjad vastavalt.

kuidas teha kaalulangust kiiresti poletage 10 kg rasva

Lisafunktsioon, mida saate Lose It'iga! See tähendab, et näete kalorite arvu, mida app soovitab teil iga söögikorra ajal tarbida.

Kalorite soovitusi teiste söögikordade kohta korrigeeritakse, kui sisestate toiduaine mis tahes söögi ajal.

Abil saate jälgida ka oma kaalu eesmärke ja jagada oma edusamme oma sõpradega. Lõpuks saad rakenduse lisatasu rakenduse ostuga, et luua kohandatud eesmärgi seadeid ja saada juurdepääs eksklusiivsele sisule.

15 dieedirakendust, mis aitavad teil lõplikult kaalust alla võtta

Lifesum Võite alustada Liefesumi kasutamist, sisestades oma põhiandmed, nagu vanus, kõrgus, praegune kaal ja sihtkaal. Seejärel saate valida aja, milleni soovite oma eesmärgi saavutada. Teie igapäevane kalorite eesmärk erineb vastavalt. Kui kõik on üles seatud, võetakse teid oma päevikusse, mis jälgib teie kaloreid. Siin saate lisada söödud toiduaineid, joogivee kogust ja seda, mida te teete. Võite isegi skaneerida toitu, kasutades selle vöötkoodi. Kui lõpuks toiduaineid lisada, näete selle makrojaotust kohe sellelt ekraanilt.

Kui teil on rakenduses lisatasu liikmeks saamise võimalus, saate kasutada spetsiaalselt kavandatud toitumisplaane konkreetsete eesmärkide saavutamiseks. Saate valida ühe ja kalorite sihtmärk muutub vastavalt.

Minu dieedi päevik Alustage Minu dieedi päeviku kasutamisega sisestades selliseid üksikasju nagu teie vanus, sugu, kaheksa, praegune kaal, eesmärgid, soovitud kaal ja kuupäev, millal soovite oma sihtmärgi täita. Samuti küsitakse, kas teil on suhkurtõbi, kuna rakendus planeerib vastavalt. Sarnaselt teiste rakendustega sisestage oma tarbitavad toidukaubad, kas otsides või skaneerides oma vöötkoode, veetarbimist, treeningut ja logige oma kaalu aeg-ajalt.

See aitab teil oma dieeti vastavalt planeerida. On ka mitmeid kogukondi nagu kaalulangus ja dieediga toitumine, toitumine, tervislik toiduvalmistamine, treening ja fitness, kus inimesed arutavad ja lahendavad probleeme. Installige: Android, iOS tasuta 8. SparkPeople SparkPeople ei pea teistest selles loendis olevatest rakendustest erinevalt rakendusest konto looma.

  1. Kaalulangus meti dana
  2. Peamised võrdluspunktid Baashind: Baasteenuse hind.
  3. Kuigi te võite juba olla teadlikud tervisest, ei ole enamik inimesi.
  4. Aga kuidas seda teha?
  5. Kategooriateta 15 dieedirakendust, mis aitavad teil lõplikult kaalust alla võtta Palusime toitumisspetsialistidel ja sobivuse ekspertidel jagada oma lemmik dieedirakendusi, mis aitavad teil lõplikult kaalust alla võtta ja seda nad ütlesid.
  6. Lisa sooviloendisse Installi Kas otsite taimetoitlase keto dieedi rakendust, et alustada kaalulanguse jaoks taimetoitlaste toitumisplaani?
  7. Parimad Kaalulangetamise Rakendused - Tasuta Ja Tasuline | Kaalukaotus
  8. Kaalulangus polved naela

Järgmisel ekraanil saate valida, kas saada teateid toiduvaliku meeldetuletuste ja juhendamise nõuandete kohta, mis aitavad teil rajal püsida. Pärast seda, kui olete sellel ekraanil valinud, viiakse teid rakenduse avakuvale.

kale kaalulangus mahl kiire rasva poletamine raputab

Siin, nagu ka teised selles nimekirjas olevad rakendused, saate lisada oma toidu- ja veetarbimise üksikasjad, treeningu andmed ja kaalu jälgimise. Kui sisestate toitu esmakordselt, palutakse teil kõigepealt oma eesmärgid seada.

Selleks peate sisestama oma soo, vanuse, kaalu, sihtkaalu ja kõrguse. Nende andmete täitmisel täpsustage oma eesmärki, valides teile sobivatest valikutest sobivaima taseme. Nüüd, kui lisate toiduaineid, uuendatakse teie kalorite sihtmärki. Saadaval on ka rakenduse lisatasu versioon, mis annab teile reklaamivaba kogemuse, võimaldab teil rakendusest eksportida andmeid ja vaadata täiustatud aruandeid.

MyPlate Nii ilmselge kui see on nüüd muutunud, peate enne selle kasutamist alustama MyPlate'i sisse logima. Toiduplaanid: Dieetide plaanid ajaks. Kavad hõlmavad seda, millist toitu süüa perioodi jooksul ja nende retsepte. Harjutuskavad: Kuna treening on teie tervise seisukohalt nii oluline, on mõnedes rakendustes treeningplaanid, mis aitavad teil kaloreid põletada.

slimming shirts sihtmark keskmine kaalulangus lchf

Maksimaalne söögikordade arv: Maksimaalne kogus erinevaid toite, mida saab oma päevikusse sisse logida. Kõik rakendused algavad neljast: hommikusöök, lõunasöök, õhtusöök ja suupiste. Kuid Lose It! Selle arvu suurendamine aitab mõttekooli, et väikesed, kuid sagedasemad söögid on paremad kui suuremad, kuid vähem sööki.

Apple'i tervise integratsioon: Rakendus võib sünkroonida Apple Healthi andmeid. Apple'i eksklusiivne teenus on kõik-ühes fitness-rakendus, mis võib jälgida mitmeid teie elujõulisusi.

Nende andmete jälgimisel koos toidu tarbimisega saate oma tervise kohta täieliku ülevaate. Google Fit integratsioon: Rakendus saab sünkroonida Google Fiti andmeid. See rakendus on Android-eksklusiivne ja pakub sarnast teenust Apple Healthile.

12 parimat kalorite loendurit Androidile ja iPhone'ile

Samsungi tervise integratsioon: Rakendus saab sünkroonida andmeid Samsung Healthist. Arvestades, et Samsung on maailma suurim nutitelefoni OEM, peaksime samuti toetama selle sobivuse rakendust mis on eksklusiivne Android-seadmetele.

kahjude kaalu higi fitnessblender rasva kadu

Kolmanda osapoole integratsioon: Toetatud on kolmandate osapoolte spordirakenduste ja tegevuste jälgimisseadmete arv. Nende hulka kuuluvad Fitbit, Microsoft Health, Garmin jne. Traadita skaalatugi: Rakenduse toetatavate traadita kaalude arv. Traadita kaalud salvestavad teie kaalu ja muu teabe iga kord, kui te neile astute ja saate sünkroonida need andmed toidu jälgimise rakendustega. See lihtsustab teie kaalu jälgimist kaalust alla võtmine või lahtiselt üles kaaluta.

Sotsiaalmeedia integratsioon: Rakenduse toetatavad sotsiaalmeedia platvormid. Nende integratsioonidega saavad kasutajad oma reisi oma sõprade ja perega jagada. Ekspordi andmed: Võime eksportida andmeid arvutustabelisse. Andmed sisaldavad teie toidupäevikut, aruandeid ja muud jälgitavat teavet. Kuidas me neid rakendusi valisime Esiteks pidasime ainult rakendusi, mis toetasid nii iOS kui ka Androidi. Me ei usu ühte kogukonda asjatult isoleerides.

Lisaks otsustasime, et igal selle loendi rakendusel peab olema tasuta teenusevalik. Mitte igaüks ei taha kulutada rakendusele raha või nõuda igakuist tasu selle eest, mida nad ei ole kindel, et nad tahavad seda teha. Me vaatasime spetsiaalselt tasuta teenuseid, millel võib olla igakuine või iga-aastane liitumisleping.

Samuti nõuti, et igal rakendusel oleks võimalus kuvada üksikasjalikke aruandeid, sealhulgas mitte ainult teie kalorite tarbimist, vaid ka mikro- ja makroelemente. Kui tegemist on tervisega, on mikroelementide igapäevase tarbimise jälgimine võtmetähtsusega, nii et rakendus peaks andma võimaluse selle jälgimiseks isegi kui see ei võimalda teil seda eesmärki seada.

Ja kuna üksikisikutel on toitumisega seotud erinevad mõttekoolid, ei tahtnud me takistada neid, kes kaalulangus toidu jalgimise rakendus makroelemente, rasvapoleti crossfit soovitustest. Lõpuks peavad rakendused võimaldama vähemalt toitu logida teksti ja vöötkoodi skaneerimise teel. Kuna UPC-d aitavad teil leida täpsemaid objekte, mida soovite oma päevikusse lisada, usume, et see oli vajalik kõige täpsema logi jaoks.

kaalulangus farmington kaalulangus 55 kg

App 1: Lose It! Üllatus mulle, Lose It! Praegu elab Play Store'is 20 populaarseima tervise- ja fitness-rakenduses, see toidu jälgimise rakendus sisaldab kõike, mida vajate.

Ja kui vajate kõiki funktsioone, siis on vaja lisatasu versiooni, see on meie nimekirja kõige odavam lisatasu teenus 29,99 dollarit aastas välja arvatud FatSecret, millel ei ole premium taset. Seda kaotama! Enamiku jaoks ei ole see probleem. Kuid mõned inimesed ei taha kaalust alla võtta, vaid pigem kaalust. Kahjuks, kui selle rakenduse võimetus anda neile isikutele automaatselt soovitusi kalorite kohta, soovitaksin mujalt otsida.

Kuigi saate kohandada hooldussoovitusi, mida nad pakuvad, on olemas protsessid automatiseerivad rakendused. Toetuse puudumine neile, kes soovivad lahtiselt müüa, on pettumust valmistanud, kuna Lose It! See funktsioon on kasulik nende täitmiseks, sest on lihtsam süüa kuus väiksemat einet kui kolm suurt sööki. Mitme valikuga ei võimalda ükski rakendus toitu sisse logida kui Lose It!.

Lisaks vöötkoodi skaneerimisele ja teksti otsimisele Lose It! Tuntud Snap It, saate snap pildi oma sööki ja app arvab, mida täpselt sa sööd. See tõmbab andmebaasi mitu sobivat kirjet, kus saab valida lähima kirje.

12 parimat kalorite loendurit Androidile ja iPhone'ile

See on kasulikum, kuid see on teretulnud lisa. Lisaks kaloritele saate iga päev jälgida ka erinevaid eesmärke. Näiteks saate jälgida teatud mikroelemente, keha rasva ja isegi keha mõõtmisi. Võite isegi seada vee sissevõtu eesmärgi, et meelde tuletada, et teil on vaja juua piisavalt vett.

Parimad kaalulangetamise rakendused - tasuta ja tasuline

See nõuab siiski lisatasu teenust. Varased uuringud näitavad, et geene saab kasutada teatud toitumisomaduste ja füüsilise tegevuse teostamise võimaluste kindlakstegemiseks, mis võivad teie arengut takistada või liikuda. Et sind motiveerida, Lose It! Teil on probleeme, millega saate osaleda, andes teile punkte teatud ülesande täitmiseks.

Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine Microsoft rakendus Excel Maci jaoks ette nähtud Microsoft rakendus Excel Exceli veebirakendus Rohkem Vähem Tervislikuks hakkamine võib tähendada eri inimestele erinevaid asju. Mõnede jaoks on see tasakaalukalt toitumine. Teiste jaoks on selleks trenni tegemine ja heasse füüsilisse vormi saamine. See võib tulla üllatusena, kuid Excel võib koos töökindlate tasuta kvaliteetsete mallidega aidata tervise ja treeningu eesmärkide planeerimises, jälgimises ning korraldamises.

Nende hulka kuuluvad igapäevased sisselogimised, teatud koormuse tegemine ja palju muud. Väljakutse lõpus on teie kohal kõigi osalejate vastu ja võita uhkust ja hiilgust, kes on teie allpool. See on lõbus süsteem, mis ei toeta neid, kes ei ole konkurentsivõimelised.

Plaan aitab teil määrata saavutatavad eesmärgid ja aitavad teil mõelda läbi, mida te vajate. Tutvuge mõnede Exceli toitumis- ja trenniplaanide ressurssidega allpool.

Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine

Kalorite amortisatsiooniajakava kaalu haldamiseks Olenemata sellest, kas kaotate, kaalute juurde või säilitate kaalu, on oluline jälgida kalorite tarbimist. See kalorite amortisatsiooniajakava aitab teil seda välja selgitada. Lihtsalt sisestage oma vanus, pikkus, kaal, sugu, aktiivsuse tase ja sihtkaal, et arvutada realistlik ja kergesti saavutatav kalorite kogus. Kasutage harjutuste kategooriate, kaalude ja korduste planeerimiseks eraldi vahekaarte.

Olgu selleks kolesterooli vähendamiseks toitumise muutmine või lihaste tugevdamiseks trenni tegemine. Keskenduge tervislikuks hakkamise positiivsetele külgedele, et luua jätkusuutlik ja turvaline kava.

Saage täisväärtuslikust toidust rohkem energiat, lihased püsivad tugevana ja madalam südamehaiguste risk. Iganädalane eineplaneerija Sisestage, mida te igal nädalapäeval sööte, seejärel liikvel olles vaadake seda Exceli mobiilirakenduses.

Söögikorra ette planeerimine tähendab palju paremini läbi mõeldud dieedi pidamist, viimasel minutil koju mitte tellimist, madalamaid kulusid ja vähem jääke. Tugevad lihased aitavad ära hoida vigastusi, parandada teie tasakaalu ja stabiilsust ning võimaldavad teil olla terve uute asjade proovimiseks.

Sõpradega matkamisest kuni kontoris töötamiseni — tugev keha on oma elu võimalikult sisukalt elamiseks oluline. Jälgige kõiki oma treeninguid Jälgige hõlpsasti erinevaid harjutuste rutiinide tegevusi tugevusetrenn, kardio jne.

Seejärel vaadake ülevaate vahekaarti, et näha käepärast tabelit, mis visualiseerib kogu teie tegevust. Kasulik on omada tasakaalus harjutuste rutiini, millega treenite kogu keha.