Keto ja katkendlik paastumine kaalulangus. "Vahelduv paast aitas mul kaotada 48 kilo - siin on see, mida ma söön (ja millal)"

Kui soovite saada inspiratsiooni vahelduva paastu proovimiseks, vaadake seda Terry Crewsi videot, milles selgitatakse, kuidas ta sellega hakkama saab. Tundsin end kergemini, kui jooksin hommikul ilma toiduta ja mu energiatase oli korras. Näiteks kui pidite sööma keskpäeval, kuid sõite hoopis kell 11, lõpetage lihtsalt söömine kell Hea uudis on see, et ma ei märganud tühja kõhuga jõusaali tegemisest mingit halba mõju.

Mõned inimesed söövad iga päev ainult kindla kellaaja jooksul, teised piiravad oma dieeti paar korda nädalas terve 24 tunni jooksul. Paastumine ei ole üldiselt tark idee, kuid vahelduval paastumisel on ilmselt ka külgi.

kuidas saada online kaalulangus sober

Mõlema harjutamise potentsiaalsed eelised Kui pühendute ketogeensele dieedile ka vahelduva paastu ajal, võib see pakkuda järgmisi eeliseid.

Võib sujuda su ketoosini Vahelduv paastumine võib aidata kehal ketoosini jõuda kiiremini kui ainult keto dieet.

Kuidas teha vahelduvat paastu, mida süüa ja sellest kasu

Põhjus on see, et paastumise ajal säilitab keha energiatasakaalu, muutes oma kütuseallika süsivesikutest rasvadeks - keto dieedi täpseks eelduseks Paastumise ajal väheneb insuliini tase ja glükogeenivarud, mis viib teie keha loomulikul viisil rasva põletamiseks Kõigile, kes keto dieedi ajal pingutavad ketoosini jõudmise nimel, võib vahelduva paastumise lisamine teie protsessi tõhusalt käivitada.

Võib viia suurema rasva kadumiseni Dieedi ja paastu kombineerimine võib aidata teil põletada rohkem rasva kui ainult dieet. Kuna vahelduv paastumine kiirendab ainevahetust, soodustades termogeneesi või soojuse tootmist, võib teie keha hakata kasutama kangekaelseid rasvavarusid Mitmed uuringud näitavad, et vahelduv paastumine võib liigselt keharasva tõhusalt ja ohutult langetada.

Näiteks võiksite esimese päeva jooksul süüa kell 9 hommikul, teisel päeval kell 10, kolmandal päeval kell 11 jne. Kuna ajavahemik, mida sain süüa, oli tavapärasest lühem, ei söönud ma kuskil nii palju kui varem. See oli katkendliku paastu üks peamisi eeliseid. Vähema söömise kaudu hakkasin kaalust alla võtma ja tundsin end kõhus vähem paisutatuna.

Asjaolu, et ma tundsin end varem ülespuhutuna, viitab sellele, et mul oli kalduvus üle süüa. Nii et see oli tervitatav muudatus.

Aastakümne Populaarseimad Dieeditrendid - Elustiil

Kui palju kaotasin kuu aja jooksul? Hakkasin sel ajavahemikul jõusaali tugevalt lööma 2 põhjusel. Tund aega ainsana pidin tegema jõusaali. Ma ei pidanud hommikusöögi pärast muretsema.

kohandatud kaalulangus sarasota

Minu mõtteviis oli sõna otseses mõttes: üks tund jõusaali ja pole pääsu! Vahelduva paastu võtmine tähendas, et olin oma tervisega seotud.

Ma teadsin, et treenimine on minu jaoks hea, nii et ma surusin ennast rohkem kui tavaliselt. Hea uudis on see, et ma ei märganud tühja kõhuga jõusaali tegemisest mingit halba mõju. Tegelikult oli jooksmine veidi lihtsam, sest tavaliselt tundsin end kergemini.

kaalulangus toidu valikud

Et oleks selge: seda ma "tundsin". Ma tundsin end lihtsalt kõhnemana, kui sõin vähem ja kui ma ennast peeglist vaatasin, tundusid mu lihased väiksemad.

Võib-olla oli see lihtsalt sellepärast, et kaalusin alla. Võib arvata, et vahelduv paast mõjutab teie seltsielu, kuna te ei saa süüa hiljem kui kell Kuid see ei pea olema nii. Selle vältimiseks vaatasin, et ma ei sööks iga päev tunnise venituse ajal.

Kas keto dieedi ajal on ohutu teha vahelduvat paastu?

Nii et kui sööksin kell 21, võiksin järgmisel päeval süüa järgmisel päeval kell See tähendab, et saate igal ajal nautida koos teiste inimestega väljas söömist. On uuringuid, mis viitavad sellele, et vahelduv paast parandab teie immuunsüsteemi. Vahelduv paast aitab vabaneda lisakilodest. Lihaste kasvatamiseks peate oma rutiini kaasama jõutreeningu.

Võite jõusaali lüüa hommikul tühja kõhuga või õhtul enne õhtusööki. Raskuste tõstmisel või jõutreeningul on palju eeliseid, mida saate lõigata, kas soovite lihaseid kasvatada või mitte. Muud kui kaalulangus, on vahelduval tühja kõhuga ka muid eeliseid tervisele. Siin on nimekiri.

Muud vahelduva paastu tervisega seotud eelised Vahelduv paastumine on lihtsam kui dieediga toitumine Vahelduv paastumine on lihtsam kui piiravale dieedile minek. Vahelduv paast rikub monotoonsuse, kui tarbitakse samu toite samades kogustes, ning muudab dieedi pidamise lõbusaks ja huvitavaks.

Abi kaalulangus Vahelduv paast on üks tõhusamaid viise kaalu langetamiseks ja kehakaalu langetamiseks Vahelduv madala kalorsusega ja kõrge kalorsusega toidu tarbimine hoiab teie rakke hästi toimimas, mis omakorda suurendab ainevahetust.

Kaitseb südame tervist Vahelduv paast on suurepärane võimalus rasva eraldamiseks ja sellest tulenevalt aitab parandada teie südame tervist. Ameerika teadlased leidsid, et alternatiivse päeva paastu praktiseerimisega suutsid rasvunud patsiendid kaalust alla võtta ja vähendada südame isheemiatõve riski Parandab insuliinitundlikkust Vahelduv paast võib samuti aidata parandada insuliinitundlikkust Kui teie keha muutub insuliinitundlikuks, paraneb teie glükoosi ainevahetus ja te lõpetate kogu aeg näljatunde.

Vahelduv paast ja keto: kas peaksite neid kahte ühendama?

Reklaamige rakkude parandamist ja autofaagiat Vahelduv tühja kõhuga võib parandada ka rakuparandust ja autofaagiat. Autofaagia on teie keha loomulik protsess rakkude düsfunktsionaalsete komponentide lagundamiseks ja nende ringlussevõtuks. Autofaagia ülesreguleerimine võib olla neuroprotektiivne ja toimida Alzheimeri tõve ravina Pidurdab vähirakkude kasvu Roti uuringud näitasid, et vahelduv paastumine võib aidata vähendada vähiriski, suurendades antioksüdantset toimet ja pärssides vähirakkude kasvu Ka iseenda kaalumine on laua taga; dieedi loojad paluvad selle asemel osalejatel keskenduda mitteskaalavatele võitudele, sealhulgas vähem plekid, valgemad hambad, paremini sobivad riided ja optimistlikum mõtteviis.

Mis puutub dieedi püsivasse jõusse, siis viib see järgmisse kümnendisse tõenäoliselt nii vanu kui ka uusi jälgijaid - Whole30 on tuntud oma algatuse JanuaryWhole30 abil, mis julgustab dieedipidajaid uue aasta esimese kuu jooksul lähtestama.

tsukka kaalulangus

SEOTUD: ma andsin suhkrut, piima, teravilja ja alkoholi 30 päevaks ja see juhtuski Imikutoidu dieet Imikutoidu dieet - mis, jah, nõuab tavaliselt tegelikele imikutele reserveeritud püreesuppude purkide söömist - saavutas populaarsuse Selle põhjustas osaliselt kuulsuste treener Tracy Anderson, kes hakkas nimetama puhastust kui viisi, kuidas toksilisust ja halbade harjumuste rikkumist ning seedesüsteemi toimimist. Meil on hea meel, et nägime seda ühtviisi kiiresti, kui see sündmuskohale jõudis. Mahl puhastada Proovige nagu võiksime, lihtsalt ei tundu, et me lõpetame mahla puhastamise hullusega.

Eelmisel kümnendil nägime kodus puu- ja köögiviljamahlapuhastuste tulekut mõelge BluePrintile või pressitud mahlapressilemis esindasid ka meie vajadust viia kõik meie koduuksele. Lisaks sellele olid teismeliste suured mahlapuhastused pidulised - Salma Hayek lõi programmi Cooler Cleanse ja Gwyneth Paltrowi Goop mainis nüüdseks iganenud Organic Avenue mahlapuhastuse eeliseid. Kümnendi vahetusel lähevad mahlapuhastused endiselt tugevaks, kuid sama on ka asjatundjate üleskutsetega, et nad poleks tervislikud.

t-dex fat burner arvustused

Lisaks sellele, et dr Peeke on College Parki Marylandi ülikooli meditsiiniprofessor ja riikliku tervishoiuinstituudi abiteadlane, on ta ka olümpiatriatleet. Inimesena, kes uurib ja aitab luua üldsusele ka toitumisalaseid juhiseid, näitab Peeke, kuidas on sobiv töö- ja isiklik elu. Seega polnud paremat eksperti, kes aitaks mul energiataset juhtida.

Kui mul oleks hilisel pärastlõunal näljane, oleks mul peotäis soolatud röstitud mandleid või paar kuubikut juustu. Varasemad uuringud on näidanud, et mandlite söömine võib aidata inimesel tunda end küllastunumana ja hoida oma igapäevast kaloraaži madalamana.

Need aitasid mul rajal püsida, et hoida süsivesikuid madalal ning rasva ja valku üleval. See oli ka mõnus energialaeng koduseks tööks. Kui töö oli tehtud ja mu pere oli kodus, tegin ühe söögi, mida mul lõunaks polnud. Söögikordade vahetamine hoidis kõik lihtsaks. Minu ostud olid peaaegu autopiloodil. Magustoiduks valmistaksin banaanikokteili mandlipiima, mõne jääkuubiku ja kühvel vadakuvalguga. See viiks minu päevase kaloraaži ni.

Päevadel, kui pingutasin kõvasti, oli see minu kaloraaž. Kui ma kulutaksin treeningupäevadel kalorit, hoiab kalorine puudujääk päevas õigel rajal, et kaotada umbes 1 nael nädalas. Vahelduva paastu ilu oli see, et see võimaldas mul seda sihtmärki tabada, tundmata tõepoolest, nagu oleksin end ilma jätnud. Kui mu keha kohanes hommikusöögi ootamata jätmisega, tabasin seda kalorite piiri nagu metronoom, tundmata, et oleksin ise nälga vajunud.

Aastakümne populaarseimad dieeditrendid

Sain süüa kaks suurt kõhutäit, mis mulle meeldisid. Pärast õhtusööki ei tundnud ma suupisteid piisavalt näljasena. Kuidas vahelduv tühja kõhuga kaalulangus toimib?