Kiire kaalulangus hiit-iga. 4 VIISI, KUIDAS KAOTADA 4,5 KILO üHE NäDALAGA ILMA RAVIMEID KASUTAMATA - ENTSÜKLOPEEDIA -

Kas saate samade tulemuste saamiseks kärpida minutilise sörkjooksu 3-minutiliseks hüppelukkude seansiks? Uinuva ilu dieet. Näiteks spurtite kaks minutit nii kiiresti kui võimalik ja seejärel aeglustate järgmise kahe minuti jooksul sörkimist ning korrake seda järjestust.

BeautyHack on seda teemat uurinud ja on valmis teiega jagama rasvapõletusharjutuste komplekti, millega saate lühikese aja jooksul vabaneda mõnest lisakilost. Mis on HIIT ehk intervalltreening? Kiire kaalulanguse või rasvapõletuse osas soovitab iga treener pöörata tähelepanu kõrge intensiivsusega intervalltreeningutele sellest materjalist lugege Yasmina Muratovichi erinevate lihasrühmade lemmikharjutuste kohta.

Kuidas kaotada 4,5 kilo ühe nädalaga ilma ravimeid kasutamata

Selle koolituse peamine eesmärk on rasvade võimalikult kiire põletamine. Kuidas treening on üles ehitatud? Igasugune treening algab ühiste harjutuste ja kogu keha soojendusega. Lihaste soojendamisel väheneb vigastuste või pingete oht.

Nüüd saate treeningut ise alustada. Selle lõpuleviimiseks vajate ainult soovi, võimlemismati ja käekella.

Kuidas kaotada 12 kg kahe kuuga

Treening koosneb mitmest ringist - igaüks neist sisaldab harjutuse komplekti erinevatele lihasgruppidele. HIIT-treeningu õigeks kulgemiseks on oluline jälgida aega: iga kiire kaalulangus hiit-iga peaks olema vähemalt 4 minutit pikk, pärast mida saate 20 sekundit puhata ja liikuda uuele ringile. Harjutustsüklit tuleb korrata 2 või 4 korda, olenevalt teie vastupidavusest ja vormist. Igasugune rasvapõletustreening peaks toimuma võimalikult kiire tempoga, nii et segi ajamise vältimiseks korrake enne treeningu alustamist kõiki harjutusi.

7 Rasva Põletamise Harjutust, Mida Vajate | Tervislik eluviis

Allpool oleme ümardanud 7 parimat rasva põletamise harjutust kolm silmust, et oma intervalltreeningust maksimaalselt kasu saada. Hukkamistehnika on üsna lihtne: seistes, istu kiiresti, seejärel asu parimate kaalulangus starteri komplektid kiiresti lamavasse asendisse.

Iga päev jälgitav toitumine käereegli järgi naiste ja meeste erinevus.

Nüüd hüppes tõmmake põlved rinnuni ja hüpake üles nii kõrgele kui võimalik, tehes klapid kätega üle pea. Korrake harjutust vähemalt 5 korda peatumata.

4 viisi 10 kilo kaalumiseks ühe nädalaga ilma pillideta - Esiletõstetud Artiklid

Hüpped Kõiki hüppevõimalusi peetakse kõige tõhusamateks harjutusteks rasvade kiireks põletamiseks, nii et saate oma lemmikvariandi oma HIIT-treeningusse lisada. Soovitame proovida järgmist tehnikat: võtke püsti asend - jalad koos, käed piki kiire kaalulangus hiit-iga.

BeautyHack on seda teemat uurinud ja on valmis teiega jagama rasvapõletusharjutuste komplekti, millega saate lühikese aja jooksul vabaneda mõnest lisakilost.

Hüppa nüüd, jalad laiali ja tõsta sel hetkel käed üles ning sule peopesad pea kohal. Naaske algasendisse. Sooritage hüpet.

Tabel harjutuste kaalulangus kodus iga päev meeste jaoks

Sooritage burpeed ja hüppeid nii kiiresti kui võimalik neli minutit. Ringi lõpus puhake 20 sekundit ja liikuge teise harjutuste komplekti juurde. Püsti sirgelt, jalad õlgade laiuses. Istu nüüd maha ja vii tuharad võimalikult taha. Kallutage ühe, siis teise jalaga tagasi ja pöörduge tagasi algasendisse.

kiire kaalulangus hiit-iga

Korrake harjutust korda. Tugevama koormuse saavutamiseks saate harjutust teha hantlitega oma kätes.

Kuidas kaotada 10 kilo ühe nädalaga ilma pillideta

Käimisbaar Plank on harjutus, mis kasutab kõiki keha lihaseid, mistõttu sportlased armastavad seda kõigisse treeningutesse kaasata. Alustage kõndimisriba sooritamist tavapärasest asendist: võtke lamamisasend, toetudes ainult peopesadele ja varvastele - teie pea peaks olema ülaosast kannani, üks keha. Pingutage kõhulihaseid ja veenduge, et alaselg ei kukuks kokku.

Sellised dieedid võivad olla ka väga karmid, põhjustades keha väsimust ja kurnatust.

Nüüd laske aeglaselt parem käsivars alla, seejärel vasakule - sel hetkel toetute vaid küünarnukkidele ja sokkidele. Tehke harjutust vähemalt 15 korda ja liikuge järgmisele. Harjutage regulaarselt, jälgige KBJU tasakaalu ja tulemus pole kaua oodata siin saate teada 8 viisi oma ainevahetuse kiirendamiseks.

kiire kaalulangus hiit-iga

Seniks liigume teie intervalltreeningu kolmanda ringi harjutuste tegemise juurde. Seisvad krõmpsud Võtke püstiasend jalgadega õlgade laiuselt. Tõstke ühe jala põlve üles ja tõmmake see vastassuunalise käe küünarnuki suunas.

kiire kaalulangus hiit-iga

Korrake samu liigutusi ka teise kehapoole jaoks - vaheldumisi jalad ja käed nii, et mõlemal küljel oleks umbes 15 kordust. Alustage keerdumisi, sirgendatud jala painutamist - sirutage põlve vastassuunalise käe küünarnukini.

Kuidas kaotada 12 kg kahe kuuga | Vihjeid | May

Harjutus vahelduvate jalgade ja kätega. Korrake seda korda mõlemal pool keha. Glute sild Veel üks populaarne harjutus rasvade põletamiseks ja tuharate vormis hoidmiseks. Lama selili ja painuta põlvi.

Kas HIIT on kaalulanguse jaoks tõesti parem kui madala intensiivsusega süda?

Nüüd alustage vaagna põrandalt tõstmist, lükates seda tugevalt ülespoole. Kui teile meeldib intensiivsem treening, korrake ringide tsüklit korda.

Ärge unustage treeningu ajal vett juua ja kaalulangus segu jälgida.

Ja muidugi on alati parem enne sporditegevusega alustamist konsulteerida professionaalse treeneri ja oma tervishoiuteenuse osutajaga. Tekst: Anya Sherstneva.