Kas minu kaalulangus eesmark realistlik, Fresh articles

Sea realistlikud eesmärgid Järgmisena peate seadma realistlikud eesmärgid ja ka oma eesmärgid üles kirjutama. Kriitiline punkt on jätkata edasiliikumist, säilitades samal ajal uued harjumused, mis teid sinna viisid. Aga kui peate jooma, pidage kinni klaasi veini. Kas sa magad paremini? Toidu analüüsimine - veebis jälgimise veebisaidid annavad sageli ülevaate sellest, kui palju kaloreid te sööte, ja erinevate toitainete jaotust. Uurige allpool nimetatud punktidest.

Kas te mõtlesite, et sööte oma rekordajaga? Kas sa sööd televisiooni ees? Kas te alati sööte või joote midagi? Alustage tervislikumate käitumiste vastuvõtmist, näiteks jätke igale söögikordele oma plaadile mõni hammustus toidust, aeglustades ja igat hambutamist, vältides katkestusi oma söögikordadele ja täites oma vaba aega muude tegevustega peale söömise.

Või oma "parem käitumine" võib hõlmata pedomeetri kandmist ja igapäevaste kuni 10 sammu käimist; üleminek rasvavabadele või kergetele toiduainetele; praetud toidust loobumine; iga päev algab toitev hommikusöök - võimalused on lõputud.

Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? - Tervislik elu

Trikk on leida muudatusi, mida on lihtne oma elus sisse viia. Ja kui teete midagi korduvalt, muutub see peagi automaatseks. Seepärast seadke "protsessi eesmärgid" näiteks sööge viis portsjonit köögivilja iga päev või logige 10 sammu kolm päeva järjest "tulemuse eesmärkide" asemel näiteks kaotage 30 naela.

Protsessi eesmärgid on muutuvate käitumisharjumuste võtmeks, mistõttu võib lõppkokkuvõttes põhjustada püsiva kaalukaotuse. Peale selle on pikemas perspektiivis olulisem tervislikum elustiil kui surnud kilo arv.

mis on parim ohutu rasvapoletaja kaalulangus 20 paeva vesi kiiresti

Mägi ülaosas Teie programmi alguses märgivad kõik teie kehakaalu kaotust, komplimente läbi lugedes ja teid rõõmu tundes. Kuid minge kolmandale kuule või nii, ja cheerleaders sageli kõik vaid kaovad. Kuid uuringud näitavad, et kolm kuni kuus kuud pärast käitumisharjumuste muutmist on tähtis aeg oma strateegiate ümberhindamiseks. Kriitiline eesmärk on jätkata liikumist edasi, säilitades seal uusi harjumusi.

Mõelge sellele ajale mägi ülaosaga - ja peate üle uued, tervislikumad harjumused muutuma rutiiniks. Väljakutse ennast selleks, et leida võimalusi selle aja jooksul püsida pingestatud: katsetage uusi retsepte, leidke dieet või treenige sõber kaalulangus onnelik proovige uut tüüpi kehalist tegevust. Võtke laos Mõelge hetkeks, et kaaluta kaalulanguse eesmärke uuesti üle vaadata, ja pidage meeles, et olete sellel teel pikkadeks veetmiseks.

Nõus, et terve kaalukaotus on aeglane ja püsiv. Teie eesmärk on kaotada nael või kaks nädalas.

Toitumis- ja trenniplaanide loomine

Aga kui peate jooma, pidage kinni klaasi veini. Joo vett, kui tunned end liiga kiiresti näljasena Shutterstock Kui soovite kaalust alla võtta, peate niisutatuna püsima nagu religioon.

Vesi aitab säilitada homöostaasi ja sisemist pH-d ning loputab toksiine.

keeruline ptsd kaalulangus armas salendav

See omakorda suurendab ainevahetust ja muid keha funktsioone. Kui tunnete pärast sööki tundides nälga, jooge vett. Seda seetõttu, et arvame, et oleme paljudel juhtudel näljased, kui tegelikult tunneme janu.

Sööge tasakaalustatult On mitmeid dieete, mis nõuavad kaalu langetamiseks keskendumist konkreetsele toidugrupile.

Navigeerimine

Need dieedid toimivad, kuid tulemused on lühiajalised. Sa võtad kaalu tagasi ja siis muutub sama dieedi juurde tagasi jõudmine liiga suureks ülesandeks. Noh, siin peaksite tegema. Sööge tasakaalustatult. Teie taldrik peaks sisaldama lahja valku, tervislikke rasvu ja mõnda süsivesikut täisteratoodetest, köögiviljadest jne. See ei tundu teie söögiharjumuste drastilise muutusena ja aitab aeglasel kaalulangusel, mida suudate säilitada.

Ärge sööge puuvilju Shutterstock Puuviljad on head, kuid piiratud koguses. Puuviljades on fruktoosisuhkur, mis liiga palju tarbides ladustub rasvana.

Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?

Niisiis, näljatunde ohjeldamiseks jooge vett või rohelist teed. Vältige kõrge glükeemilise indeksiga puuvilju.

Enne seda, kui asud kaalu langetama, tuleb kindlaks määrata eesmärgid. Neid võiks seejuures olla kaks: 1. Esialgne eesmärk lühiajaline 2.

Samuti ärge tarbige liiga palju puuvilju korraga. Ühendage südame- ja jõutreening Südame- HIIT- ja jõutreeningud aitavad teil toitumiskavast kinni pidada. Trenni tehes põletate rasva ja kasvatate lihaseid. Teate seda valu, kui teete 3 bicquep-lokkidega 30 kükki või 50 burpeed. See hoiab ära rämpsu tarbimise, mis takistab teie vormi ja aktiivsust. Kui sööd puhtalt, märkad automaatselt suurenenud vastupidavust ja armastad uut, väledat ja vormis keha.

Kontrollige oma edusamme Shutterstock Kui te ei kontrolli oma edusamme igal nädalal, ei tea te, kas teie dieet töötab või mitte. Kontrollige oma kaalu igal nädalal ja klõpsake iga kahe nädala tagant oma keha pilte.

Samuti tehke oma BCA iga kuu. Kui dieet töötab teie jaoks ja olete plaanist kinni pidanud, näete positiivseid tulemusi, mis motiveerivad teid plaani järgima. Kui aga toitumiskava ei toimi, võite pöörduda oma dietoloogi ja treeneri poole. Ole rahulik ja maga hästi Mis siis saab, kui te pole suutnud kaalulangetusvagunil paigal püsida?

Mõnikord pole vaja muud kui jääda rahulikuks, pori maha pesta, tõusta püsti ja joosta. Pealegi peate magama ja puhkama, et olla õiges meelsuses ning jätkata tervisliku toitumise ja elustiili järgimist.

  1. 9 võimalikku põhjust, miks su kaal ei lange – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  2. Pizza poletab rasva

Tegelikult võib unepuudus sind kaalus juurde võtta. Niisiis, püsige rahulik ja saate hea une. Need on 20 viisi, kuidas dieedist kinni pidada. Kõik on seotud oma aju ja kõhu treenimisega ning distsiplineerimisega. Pikaajalised eesmärgid võivad individuaalselt varieeruda, kusjuures sobiva eesmärgi püstitamiseks soovitame kasutada kehamassiindeksit KMI. Realistlike eesmärkide saavutamine on alati palju tõenäolisem, mistõttu mängib eesmärgi püstitamine alati väga olulist rolli.

rasvapoleti ja klenil koos kuidas poletada bum ja reie rasva kiiresti

Inimesed ei saavuta eesmärke tihti just seetõttu, et need on valesti püstitatud. Millised on õigesti püstitatud eesmärgid? Need on spetsiifilised, mõõdetavad, saavutatavad, realistlikud ja ajaliselt määratletud. Spetsiifilisus — vali eesmärgiks midagi selget ja lihtsat. Näiteks pane paika mitu sentimeetrit soovid oma vööümbermõõtu vähendada.

Või määra kindlaks, et kõnnid regulaarselt viis kilomeetrit kiires tempos. Eesmärk peab olema lihtne, sinu jaoks oluline ja piisavalt põnev, et teeksid kõik endast oleneva selle saavutamiseks. Kui see pole piisavalt oluline, siis vali mõni muu eesmärk, kuna suure tõenäosusega sa ei saavuta seda ja oled pärast ise pettunud.