Kondimine 8 miili paevas kaalulangus. Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

Mis puudutab seda, kui palju kaalu võite kõndides kaotada, siis tulemused on erinevad. Selle teooria põhjal peaksite vähendama oma kalorite tarbimist päeva võrra 7 päeva jooksul, et kaotada 1 nael 0,45 kg nädalas. Tegelikult on suhteliselt lihtne kaotada üks kilo nädalas, luues kõndimisharjumuse. Selle kiirusega võite kaotada umbes naela aastas, kui kõnnite iga päev.

Shutterstock Me kõik ei ela San Diegos, mis tähendab, et peame toime tulema dünaamilise kliimaga. Ärge lubage, et kuum, külm, märg, tuuline või jäine ilm hoiab teid kõhu juurest ära.

qld gov kaalulangus 1800 rasva kadu

Hankige endale sobiv riietus, mis sobib teie piirkonnas konkreetsel aastal saadaolevate ilmadega. Kuumalaine ajal kõndige enne, kui päike liiga kõrgele taevasse jõuab, külma klõpsu ajal tehke vastupidist. Seattle'i või Fargo ilusa ilmaga jalutaja jätab kasutamata paljud kõhu lõhkamise võimalused.

Shutterstock Mõned tervisekindlustusfirmad pakuvad nüüd rahalisi stiimuleid liikmetele, kes saavad päevas tõsta teatud arvu edusamme. Seda seetõttu, et nad teavad, et kõndimine on suurepärane viis rasvumise ja haiguste ärahoidmiseks.

Ideaalset arvu pole, kui palju igapäevaseid samme on ideaalne, kuid Jaapani tervishoiuametnikud soovitavad eesmärgiks 10 sammu. Ainult ühel viisil saate teada, kui palju samme teete: hankige sammulugeja. Need on suhteliselt odavad ja võivad lõpuks motiveerida teid mõnda kilo kaaluma.

Miks on oluline kõndida - kaalulangetamiseks ja muuks.

Ja kui soovite parandada oma igapäevase elu kõiki aspekte, siis kindlasti registreeruge meie uudiskirja saamiseks, et saada igapäevaseid retsepte ja toiduuudiseid oma postkasti! Shutterstock On tõestatud, et päeviku pidamine suurendab kõndimisprogrammi efektiivsust 47 protsenti, kinnitas a Ameerika Kirurgide Kolledži ajakiri Uuring!

Jälgige päevi, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, kellaaega päeval või öösel, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, iga kõndimisrutiini läbimise vahemaad ja aega, käiku, mille jooksul kõndimisrutiini sooritasite, ja oma nädalast kaalu.

Shutterstock Minge võtke jalutuskäigule mõni päikesepaiste või isegi päevavalgus. Noh, uurimus avaldati Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri näitas, et unepuuduses täiskasvanutel, kes puutusid pärast ärkamist hämarasse valgusesse, oli täisväärtusliku hormooni leptiini kontsentratsioon madalam, samas kui sinises valguses energiasäästlikest sibulatest pärit oli leptiini tase kõrgem.

Laskes oma ellu pisut valgust, saate oma kaalukaotuseesmärkidele natuke elu, kui liigute saledama ja tervislikuma tuleviku poole.

purina uks kaalulangus fat burn food retseptid

Kuidas kõndida kaalulangus. Enne hommikusööki lüüa tellistest. Shutterstock Tervikliku tervisetreeneri Seth Santoro sõnul on keha rasvaprotsendi vähendamise parim strateegia saada jalutuskäik varsti pärast ärkamist.

fentermiini kaalulangus kuu fat burner en ayunas

Shutterstock Kõndige nagu oleksite lennujaamas ja olete selle väljuva lennu jaoks lähedale lõiganud. Kui olete naela, kõndides kiirelt umbes 3,5 miili tunnispõletab iga 60 minuti järel umbes kalorit. Kui mahute iga päev minutilisele tasasele pinnale kiirele kõndimisele, olete nädala lõpuks kulutanud kalorit. Uuringud näitavad, et selline iganädalane kalorikulu aitab kaitsta südamehaiguste eest ja muidugi hakkate ilmselt märkama, et näete ja tunnete end peagi teistsugusena.

8 näpunäidet, mida peate järgima, kui kõnnite kehakaalu langetamiseks - sobivus

Shutterstock Inseneriuurijad on leidnud, et erineva kiirusega kõndimine võib kulutada kuni 20 protsenti rohkem kaloreid, võrreldes püsiva tempo säilitamisega. The Shutterstock Vaadake, jõuline käsivarre pumpamine mitte ainult ei kiirenda teie tempot, vaid annab ka hea ülakeha treeningu.

Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid. Jalutuskäik kaalulanguse näpunäidete jaoks Kontrollige ilmateadet: viimane asi, mida soovite, on jalutuskäigu keskel vihmasadu sattuda mida on minuga mitu korda juhtunud, nii et õppige minu vigadest.

Kõndimine kaalulanguse jaoks

Mulle meeldib vaadata hommikul ilmateadet, et näha, millal oleks parim aeg minu jalutamiseks. Kui ma tavaliselt kõnnin umbes kell Ja kandke alati laetud telefoni igaks juhuks juhuks, kui ilm pöördub ja teil on vaja kedagi, kes teid valiks. Hüdraat: kui lähete pikale jalutuskäigule, peate veenduma, et olete hüdreeritud.

Püüdke päeva jooksul hüdreeritud olla ja jooge vähemalt 30—60 minutit enne jalutamist kaks tassi vett, nii et see pole teie süsteemist väljas ja te ei pea vannituba kasutama.

Jalutuskäigult naastes veenduge, et keha rehüdreeriksite alla klaasi vett. Vältige suhkrut pakkuvaid jooke või elektrolüütide jooke; kui kõnnite mõõduka intensiivsusega, siis sobib vesi keha rehüdreerimiseks just hästi. Hankige õige käik: eemaldage vanad klapid ja vali hea tossupaar. See aitab kehahoiakut jalutuskäigu ajal ja vähendab ka vigastuste riski. Lisaks sellele, kui teil on õiged tossud, võib see aidata teie sammu parandada ja pikema vahemaa peal käimise mugavamaks muuta.

Keskenduge vormile: kõndimine ise ei vaja palju oskusi ja on väga loomulik, kuid teatud rüht ja vormimärgid võivad teie kõndimist paremaks muuta. Keskenduge lõua üleval ja õlgade ruudu hoidmisele. Jätkake seda nii kaua kui soovite.

1. Tempo tõstmine

Mulle meeldib intervallkõndimine, kuna see annab kehale aega kiireks kõndimiseks valmistumiseks ja aitab ka lõõgastuda pärast tempokas kõndimise lõpetamist. See hoidis ka mu aju töös, see tähendab, et mul polnud kõndides igav. See hoidis mind erksana ja naeratas ning tegelikult leidsin endale palju sõpru, kes hakkasid seda kõndimisstrateegiat järgima.

Söö päevas vähemalt kahte sorti puuvilju. Kui võimalik, sööge puuvilju, mitte mahla.

  1. Kohv ja voi rasva poleti
  2. Somaatiline kaalulangus
  3. Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate.
  4. Kõndimise tervislik kasu on teada ja see on harjutus, mida on lihtne alustada.
  5. Kõndiv lahendus Kaalulangus on kõige lihtsam, kui kalorite tarbimist vähendatakse koos treeninguga.

Köögivilju saab süüa toorelt, keedetult, küpsetatult või grillitult. Võite teha ka smuuti ja juua seda kohe pärast jalutuskäiku.

KAS MINUTINE JOOKSULINDIL 2,8-KIIRUSEL KõNDIMINE AITAB KAALULANGUST? - MEDITSIINI- -

Teie keha vajab ka igapäevaseid valke. Saate süüa kala, kalkunit, kanarinda, mune, läätsesid, ube, idusid, soja ja seeni. Võite valida ka lahjad punase liha jaotustükid, kuid veenduge, et te ei sööks liiga palju. Piim on hea kaltsiumiallikas, mis tugevdab teie luid.

Kõndimise tervislik kasu kaalulanguse jaoks

Praegu võiksite vältida juustu ja maitsestatud jogurtit. Turul on palju madala kalorsusega maitsestamata jogurte. Pidage meeles, et külmutatud jogurt on hea jäätise asendaja, kuid see on maiuspala, nii et ärge lubage seda liiga palju. Igasugune tee, mis valmistatakse ilma suhkrut või piima lisamata, on teile väga kasulik.

Seetõttu pole tiheda graafikuga inimeste jaoks realistlik.

KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -

Kui palju peaksite kõndima? On selge, et kõndimine aitab kaalust alla võtta. Jääb küsimus: mitu miili päevas peaksite kõndima? Paljud inimesed fikseerivad teatud arvu samme, miile või minuteid, kuid te peaksite lihtsalt kõndima rohkem kui praegu. Aastal avaldatud uuringus Euroopa sporditeaduste ajakiriuurisid teadlased ülekaaluliste naiste korrelatsiooni sammulugejaga jälgitud sammude ja kaalulanguse vahel.

Suurendades keskmise sammude arvu päevas, nägid osalejad keha rasvaprotsendi ja talje mõõtmete vähenemist. Teadlased soovitavad sammude jälgimiseks kasutada sammulugurit, et teadlikult suurendada kõndimise hulka.