Kaalulanguse uuring harvard, Puuviljad, mida süües kaal langeb

Kas saate oma kiu tablette? Teadlased järeldavad sellest, et vähem kui kas süsivesikuvaene või rasvarikas toit mõjutas kaalulangust kolmest reeglist kinnipidamine: vähe suhkrut, vähe saia, palju köögivilja.

kaalulangus kaera retsept

Muu Tõde trenni ja kaalulanguse kohta Kui oovite kaalut alla võtta, teete kahte aja: öö vähem ja liigu rohkem.

Ainuüki kalorite vähendamine peak naela langema. Ainuüksi kalorite vähendamine peaks naela langema.

Miks vajate kaalulanguse jaoks rohkem kiudaineid (ja üldiselt)

See ei tähenda, et te ei peaks trenni tegema - kasu on liiga palju, eriti pärast Elu pole ju aus. Mõelge sellele nii: kui lähete minutilisele kiirele jalutuskäigule umbes 4 miili tunnis see on minutiline miilpõletab naelane inimene Harvardi meditsiinikooli andmetel umbes kalorit.

Kas soovite oma saavutust tähistada? Selle harjutuse kustutab kiiresti suur kulbitäis vaniljejäätist või kaks väikest šokolaadiküpsist. Kui tõsisem treening on teie asi, põletab 30 minutit jõulist statsionaarset jalgrattasõitu kalorit.

  1. Harvardi-uuring: nende 3 reegliga võtab igaüks alla - Tervis - sõsamm-sammult.ee
  2. Slimming tips loomulikult
  3. Magustatud joogid tõstavad naistel riski rasvuda ja diabeeti haigestuda Ardo Kaljuvee Harri Hanson, Liina Karron Ülekaal, rasvumine ja II tüüpi diabeet — kõik, mis suurendavad südamehaiguste ja teiste tüsistuste riski, on hakanud ligi 30 aasta vältel USA-s järjest laiemalt levima.
  4. Puu-ja köögiviljad, mis on kaalulanguselt kõige paremad Puu-ja köögiviljad, mis on kaalulanguselt kõige paremad Kõik puu- ja köögiviljad pole võrdsed.
  5. Kaalulanguse sailitamine parast keto
  6. FOTO: Shutterstock Mahukas toitumisalane uuring Harvardi ülikoolis näitab: kui tahad alla võtta, siis tuleb neist reeglitest kinni pidada.

Kuid see pühitakse ühe viilu pepperoni pitsa abil ära. Ei tundu õiglane, kuidas kogu selle pingutuse saab tühjaks teha paar suutäit maitsvat toitu. Pcos kehakaalu languse abi vastus on rohkem treenimine?

Tundub lihtne matemaatika: kui x minuti pikkune treenimine põletab y kaloreid, siis lihtsalt treenige kauem ja põletage rohkem kaloreid. Kuid uuringud näitavad, et see pole nii lihtne.

Hiljuti selgitas New Scientist seda looga nimega: "Miks rohkem trenni tehes ei saa rohkem kaloreid põletada?

Kas vastus on rohkem treenimine?

Inimesed, kes suurendavad dramaatiliselt treeningrežiimi, leiavad sageli, et hoolimata kogu higist ja liikumisest heidavad nad vähe kilo. Teadlastel on mitu teooriat, miks see nii võib juhtuda. Nad söövad rohkem. Käisite kurnaval matkal ja olete enda üle nii uhke, nii et premeerite ennast hiljem šokolaadiga.

Inimesed kipuvad üle hindama kaloreid, mida nad treenides kulutavad.

lchf rasva kadu

Ühes uuringus töötasid inimesed välja jooksulindil ja seejärel kästi neil puhvetist süüa nii palju toitu, mis võrdus nende arvates kulutatud kaloritega. Nad arvasid, et nad on põletanud umbes kalorit ja söönud umbeskui nad olid tõesti põletanud vaid Nad liiguvad vähem.

Kuidas kaalulanguseni rohkem kiudaineid süüa

Läksite hommikul sellele kurnavale matkale, seega laiutasite ülejäänud päeva diivanil. Teine teooria on see, et inimesed teevad trenni tasa, kulutades ülejäänud aja istuvana. Neid nimetatakse "kompenseerivateks käitumisteks", kaalulanguse uuring harvard liikumine ja liikumine tasakaalustavad üksteist. Kuid treeningfüsioloog Lara Dugas Loyola ülikoolist seda ideed ei osta.

Teooria, mis tundub olevat kõige mõttekam, on see, et kui teete rohkem trenni, kohandub teie keha, kulutades vähem energiat sisemistele funktsioonidele alates immuunsüsteemist kuni seedimiseni.

Teadlased arvavad, et need süsteemid, mis töötavad taustal ja kulutavad kaloreid, muutuvad tõhusamaks, kui te rohkem treenite.

fitone-moderno

Harjutuse roll Esiteks, ärge hakake mõtlema, et võite treeningu vahele jätta. See on üldise tervise jaoks hädavajalik koostisosa ja see, mida see teie kehas teeb, on sama uskumatu kui see, mida see teeb väljaspool.

Matemaatik ja rasvumise uurija Kevin Hall selgitas aga Voxile, miks suurema treeningu lisamine tõenäoliselt kaalukaotust ei too. Hall kasutas riiklike tervishoiuinstituutide kehakaalu planeerija arvutamiseks, et kui naelane mees lisab kuu aega neli päeva nädalas 60 minutit keskmise intensiivsusega jooksu, hoides samal ajal oma kalorite tarbimist, kaotaks ta viis kilo.

Nii et kui keegi üritab palju kaalust alla võtta, võtaks ainuüksi füüsilise koormuse põhjal kilogrammide kaotamine proovida palju aega ja vaeva. Kuid loomulikult ei tähenda see, et peaksite tühistama oma jõusaali liikmelisuse ja viskama tossud kapi taha.

Kehakaalu langetamise tõhusus [seotud varase lõunasöögiga]

Liikumine on endiselt kaalulangetamise ühe-kahe löögi põhiosa. Sa pead lihtsalt ühendama selle kalorite kontrolliga. Nii et jah, jälgige küpsiseid ja suupisteid, kui proovite kaotada armastuse käepidemeid, kuid jätkake alati liikumist.

kuidas eemaldada reite ekstra rasva

See on söömise ja liikumise kombinatsioon, mis nõuab tervislikuks muutmiseks nutikat söömist ja regulaarset liikumist. Mõnikord ei tundu vormis olemine lihtsalt õiglane. Kaalulanguse uuring harvard see on seda väärt. Nägema