Minu kaalulangus eesmargi poole poole

Toitumise osas aga kõik, mis ei käinud läbi köögikaalult või mille koostist ma täpselt ei teadnud, ma suhu ei pannud. Must huumor, võllanali — võta, kuidas tahad, kuid üsna sageli olen ma pidanud ka inimestele niimoodi vastama.

Kontakt Eesmärgi seadmine peab olema reaalne. Ahjaa, enne unustasin mainida, et lisaks ekstreemdieetidele aitab kaalu kaotada ka ühe või mitme jäseme amputatsioon.

minu kaalulangus eesmargi poole poole lihtne rasva poletamine toit

Must huumor, võllanali — võta, kuidas tahad, kuid üsna sageli olen ma pidanud ka inimestele niimoodi vastama. Selleks, et saavutada oma eesmärk homseks, pead Sa alustama mitte täna, vaid eile! Ja et asi oleks lihtsam, tuleks panna paika, nagu ka spordis, vaheetapid.

minu kaalulangus eesmargi poole poole poletage oma rasva minuga medalid

Plaan ja vaheetapid Kujuta ette, kui Sa kaalud kg ja soovid pooleteise aasta pärast kaaluda näiteks kg? On kerge liikuda selle 24 tundi fat burn body & fit fit poole, kui vahepeale jäävad jõulud, jaanipäev, laste-naiste ja muude sugulaste sünnipäevad, suvepäevad jne jne? Loomulikult ei ole, seetõttu peaksid Sa paika panema vaheetapid!

Kuigi võib eeldada, et kaalulangus kulgeb sirgelt langevas joones ehk kindlalt mööda kerget kallakut allamäge, siis nii see kindlasti olema ei saa.

FORUS Spordikeskus Tondi

Lihtsamalt öeldes: finišis peab olema Sinu kaal kg, stardis on ta tänasel päeval kg ja aega on Sul poolteist aastat.

Minu kaalulangus eesmargi poole poole ütleb, et poolel teel ehk kg peal peaksid Sa olema 9 kuu pärast, ok? Kui nii, siis märgi omale kalendrisse nimetatud kuupäev punasega ja mitte 9 kuu, vaid 6 kuu pärast ning kirjuta juurde ning lõppkuupäeva juurde pooleteise aasta pärast number Nii, nüüd on Sul olemas number, milleni pead jõudma 6 kuuga, kuid ikkagi tundub see Sinu jaoks ulmeline.

minu kaalulangus eesmargi poole poole kas kaalulangus stressi tottu

Teeme asja lihtsamaks — jaga esimesed 6 kuud omakorda kuueks ning kirjuta sinna numbrid: 6. Normaalne ja tervislik kaalukaotus Tervislikust seisukohast peetakse normaalseks kaalukaotust, mis jääb ca 0,5 kg piiresse nädalas ning ühe kuu lõikes ei ületa 2 kg.

Proovi 5 päeva tasuta!

Võib muidugi ka ette tulla, et nädal kuni kaks pärast uuele režiimile üleminekut ei juhtu kaaluga midagi, püsib teine paigal. Või siis hakkab hoopis tõusma, mis tihtipeale tekitab paanikat, kuid pea meeles — kontrolli all oleva toitumisrežiimi korral hakkab kaal lõpuks ikka langema kui see eesmärgiks võetud on. Suurem kui poolekilone kaalukaotus mõjutab juba tugevalt Sinu töövõimet, väheneb keskendumisvõime, Sa muutud vastuvõtlikumaks haigustele ning ilmselt peetakse Sind ka juhmiks näljutajaks.

Ja siit saab Sinu vaim ränga tagasilöögi — kõik, mida oled teinud ja mille nimel kannatanud, on olnud asjata!

Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee

Kaalu langetamine ei pea põhjustama kannatusi! Järjepidev kaalulangus elustiil langetamine Olles asjad kirja pannud ja endale selgeks teinud, mida Sa tahad oma kehalt saada, võib Sul tekkida küsimus: hmm, kuid mida ma teen vahepealsed 3 kuud, kui poole aastaga peab mu kaal olema poolel teel ehk kg peal, miks ma ei võiks ühe jutiga lõpuni välja minna?

Suurem ja kiirem kaalulangus toob juba kaasa eelpoolmainitud tagajärjed vt üleeelmist lõiku. Minu kaalulangus eesmargi poole poole kuud, mis jäävad 6 ja 9 vahele, oleksid niinimetatud stabilisatsioonikuud ehk siis see oleks periood, mil Su kaal ei lange, vaid püsib piirides, mida võiks nimetada ööpäevaringseks kõikumiseks.

Kehakaal defineerib iseloomu

On ju nii, et hommikul oled Sa kergem ja õhtul raskem? Hea oleks, kui selle kolmekuulise perioodi kaalukõikumine jääkski sinna plussmiinus 2 kg piiresse, mitte rohkem.

Lihtsalt organismil on vaja aega, et kohaneda muutustega, mille Sa esile kutsusid.

Eilini lugu: teekond parema mina suunas Olen aastane kahe lapse ema, kes lihtsalt lasi ennast käest — kiire elutempo, lapsed ja töö. Kuigi lapsed on mul alati hoitud minu vanemate abiga. See kõik sai minu kaalutõusul määravaks. Lisaks veel ebatervislik toitumine, vahel ainult korra päevas söömine ja suitsetamine.

Dieeti liiga pikalt pidades tekib Sinu organismil ja organismis trots ja stress ning kaalulangemine seiskub, tekib platoo. Ok, võimalik on veel kaalu allapoole viia, kuid see nõuab juba olulisemalt rohkemaid ja suuremaid pingutusi kui senine tee siiani.

Pärast stabiliseerivat perioodi ning organismi puhkust ja taastumist võib aga edasi liikuda.

Treener soovitab

Loomulikult ei pea stabiliseeriv periood olema 3 kuud, ta võib olla ka kuu, poolteist või kaks, kuid igaüks valib selle omale ise. On selleks siis suvi või mingi muu periood, kuid kaalu langetamine ei tohi muutuda omale tülgastavaks ja vastukarva käivaks.

See peab olema Sinu elu osa ja loomulik protsess, ei muud! Jätkan selle teemaga järgmisel korral :.

  1. Lihtsalt kuskilt nagu mäletan, et inimese kriitiline ellujäämispiir on kalorit päevas, aga vb sa oled siis nii eriline :D marimell ütleb: Võin mingi päev kirja panna siis : vaatame palju ma söön.
  2. Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? - Tervis -