Kaalulangus tossud

Shutterstock Enne kui mõtlete tossude nöörimisele, mõelge lugudele, mida soovite kuulda, kui teete samme oma paigaldaja poole. Siinkohal aitab vaid kiusatuse minimeerimine: määra kohad, kus on keelatud kõik toidu järele lõhnavad asjad.

See iseenesest ei takistanud mul kiiresti jooksmast maratoni tulemuskuid kõik see tuli kehale raskelt. Oktoobris kolisin mõneks ajaks elama ja treenima Lanzarotele.

Kuidas kaalulangus tulemuseks vormistada?

Kõik see kergustunne väljendus selgelt ka maratonijooksus. Detsembri alguses tulin Lanzarote maratonil ajaga teisele kohale. Pärast seda kuni tänaseni on mu kehakaal püsinud 75 kg juures.

Eelmise aasta Šveitsi katsumuse ajal kaalusin end pidevalt. Toiduta kohad Mõned inimesed näksivad kogu aeg midagi ning pistavad alatihti mõne snäki suhu.

12 parimat tossu teie lemmiktrenni jaoks

Ükskõik kui väikeste portsjonitega tegu, hakkab liigne rasv pideva näksimise tõttu kogunema. Siinkohal aitab vaid kiusatuse minimeerimine: määra kohad, kus on keelatud kõik toidu järele lõhnavad asjad.

Foto on illustratiivne Foto: Ilmar Saabas Mõne aja eest võtsin ennast käsile ja hakkasin sportima, et veidi kehakaalu alandada ja ilusti lihased toonusesse saada, kuid avastasin, et spordist ei piisa — kilod ei kao kuhugi. Alustasin trenniga, et saada lahti mõnest liigsest ülekilost ning omandada võdiseva keha asemel ilus pingul figuur, mis ei vappuks igal sammul nagu tarretis. Alustasin kohe päris julgelt, hakates viis korda nädalas korralikku trenni tegema.

Niisiis, näksimist ei tohi olla tööl, autos, televiisori ees ega arvuti taga. Vali õige dieet Kui soovid kaalus alla võtta, saad valida paljude dieetide vahel, olenemata sellest, kas oled otsustanud süüa süsivesikutevaeseid või kalorivaeseid toite või kui eelistad valke. Vali ideaalne dieet, mis sulle sobib ning millest saad seega ka kinni pidada. Kõige olulisem on langetada otsus, et pead dieedist kinni nii kaua, kuni liigsed kilod on läinud.

kaalulangus tossud

Kaalulanguse peatumine Väga sageli käib salenemise protsessi juurde ka kaalulanguse peatumine. Kas oled juba mõnda aega dieedil olnud ning mõnest kilost juba lahti saanud? Kuid viimastel päevadel on kaal näidanud täpselt samu numbreid?

Lugeja: tegin mitu kuud viis korda nädalas trenni, aga kaal ei langenud

Ära anna alla; sellised perioodid on täiesti normaalsed. See tähendab, et kehal on vaja iseenda ja sisemiste muutuste jaoks natuke rohkem aega. Kasuta seda aega dieedi muutmiseks või tee lühike paus ning lisa toitumisrutiinile värvi.

kaalulangus tossud

Pikaajalistest dieetidest on palju lihtsam kinni pidada, kui lubad endale mõnikord suurepärase õhtusöögi oma kõige lähemate seltsis. Shutterstock Käte kaal võib küll suurendada teie kalorikulu, kuid see võib muuta teie käte kiiku ja põhjustada lihasvalu või isegi vigastusi. Neid ei soovitata tavaliselt kõrge vererõhu või südamehaigusega inimestele.

kaalulangus tossud

Kui soovite neid kasutada, alustage ühe kilo kaaludega ja suurendage kaalu järk-järgult. Kaalud ei tohiks moodustada rohkem kui 10 protsenti teie kehakaalust.

Hüppeliigutusi ei soovitata, kuna need suurendavad vigastuste tekkimise võimalust. Shutterstock Tagurpidi kõndides kasutatakse jalalihaseid erinevalt ettepoole kõndimisest ja see võib olla suurepärane viis põlvevigastuse taastamiseks.

kaalulangus tossud

Retro kõndimine on jooksulindil kõige ohutum, kuid sama sobiv oleks ka mahajäetud jooksurada. Kui teil pole kumbagi neist seadetest teile kättesaadav, kõndige väljapoole - eemal liiklusest, puudest, aukudest jms. Isegi aeglane tempo 2 mph annab üsna intensiivse treeningu. Lihasvalude vältimiseks alustage aeglaselt: ärge proovige esimesel nädalal kõndida rohkem kui veerand miili tagasi.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides

Näpunäited pärast kõndimist. Joo pärast kõndimist rohelist teed. Shutterstock TO Toitumine Uuring näitas, et osalejatel, kes tarbisid nädala jooksul iga päev kolm tassi jooki, oli vähem rakkude kahjustuse markereid, mis olid põhjustatud treenimisvastasusest.

See tähendab, et roheline tee võib aidata teil ka pärast kiiret jalutuskäiku kiiremini taastuda. Teises Journal of Health Science Uuringus suurendasid osalejad, kes panid spordijoogi joomise nelja kuni viie tassi rohelise tee joomisega minutilise sörkjooksuga kolm korda nädalas 8 nädala jooksul oma rasva põletamise võimele nii treeningu ajal kui ka istuvana.

Salenemise kuldreeglid

Shutterstock Kiire kaalulangus ei saa sellest lihtsam: Lihtsamalt suurema vee joomine võib suurendada tervete inimeste kalorite põletamise kiirust Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism. Pärast umbes 17 untsi vee umbes 2 pikka klaasi joomist suurenes osalejate ainevahetuse kiirus 30 protsenti.

Teadlaste hinnangul põletaks veetarbimise suurendamine 1,5 liitri võrra päevas umbes 6 tassi aasta jooksul täiendavalt 17 kalorit - see on umbes viie naela kaalukaotus. Kujutage nüüd ette, et maksimeerite selle veekaalu langetamise häkkimise ainevahetust soodustava jalutuskäiguga.

🇺🇸 Donating Shoes to Homeless in Washington, D.C. During Coronavirus Lockdown Pandemic

Shutterstock Kas olete kunagi näinud kedagi kõndimise ajal Gatorade'i või Vitamiinivett tarbimas? Kui nad ei käi kiirustades järsu kallakuga üles, teevad nad seda valesti.

kaalulangus tossud

Alustasin trenniga, et saada lahti mõnest liigsest ülekilost ning omandada võdiseva keha asemel ilus pingul figuur, mis ei vappuks igal sammul nagu tarretis.

Alustasin kohe päris julgelt, hakates viis korda nädalas korralikku trenni tegema. Sellest on möödas mõned kuud, kuid kilod pole kadunud. Muutusi olen muidugi juba märganud: jõudu ja energiat on palju rohkem.

Tossud kehakaalu langetamiseks - tõestatud, tõhus vahend

Vastupidavus on ka oluliselt paranenud. Siin-seal on isegi näha, et nahk on rohkem pingul ja tunda on isegi lihaseid. Tean, et lihas kaalub rohkem kui rasv ja lihaste kasvamisel võib kaal väga vähe alaneda.

Esialgu peate eraldama sellistes kingades pooletunnise jalutuskäigu aja, järgides kõndimisel teatud tempot ja peatuma samal ajal nii vähe kui võimalik. Jalg tuleb asetada kannalt varbale, hoides selja sirge ja kõht püsti. Neid kingi ei tohiks kanda tööl ega kodus, parem on neid kasutada jooksmiseks või muuks füüsiliseks tegevuseks.

  • Loika rasva kadude kaal
  • Viimase treeninglaagri järgselt kontrollisin verepilti ning lasin mõõta oma keha koostist DEXA meetodil.
  • Poletage keharasva hiit
  • Piirid endokrinoloogias.
  • 5 nadala kehakaalu langetamise valjakutse
  • Vaatame kaalukaotuse jaoks mõeldud tosse ja nende peamisi omadusi.

Spetsiaalsed tossud kehakaalu langetamiseks tõenäoliselt teile ei sobi, kui teie treeningkogemus on alla kolme kuu. Kõigepealt peate õppima, kuidas oma keha tunda, kontrollides harjutuste tehnikat.

kaalulangus tossud