Kas kaalulangus teeb teid onnelikuks. 10 harjumust, mis muudavad teid iga päev õnnelikuks ja produktiivseks

Irooniline, kui suhe lõpeb, tormavad kõik jõusaali tagasi, investeerivad oma välimusse uue soengu, riietuse või muuga. Rohelises tees leiduv looduslikult esinev kofeiin ei saa mitte ainult teile hoogu anda, vaid rohelises tees leiduv epigallokatehhiingallaat ehk EGCG on seotud meeleolu paranemisega. Selleks, et aidata end positiivse mõttega magama jääda, võite kuulata mõnda meditatsioonimuusikat, kirjutada oma mõtted päevikusse või lihtsalt tänada ennast selle päeva eest, et andsite endast parima. Läätsed on hea aneemiaga võitleva raua allikas ja B-6 energiat andev toit, samuti on see juhtumisi suurepärane viis veganitel ja taimetoitlastel suurendada oma toidus sisalduvaid valke. Kana on suurepärane meeleolu tõstvate, energiat andvate toitainete, nagu B6, kaalium ja tsink, allikas.

Kirsstomatid Shutterstock Tomatid on suurepärane lükopeeni allikas, antioksüdant, mis kaitseb teie aju ja võitleb depressiooni põhjustava põletiku vastu. Ja kuna lükopeen elab tomatinahkades, saate rohkem kraami, kui viskate ühe täissuuruses tomati viilutamise asemel peotäie kirsstomateid oma järgmisse salatisse.

ma armastan kickboxi kaalulanguse valjakutset

Kas soovite oma õnne üles tõsta? Nirista neid tomateid vähese oliiviõliga, mis on tõestanud lükopeeni imendumist. Kuigi see võib olla kallis harjumus, proovige minna orgaaniliseks igal võimalusel: California-Davise ülikooli teadlased leidsid, et orgaanilistel tomatitel on kõrgem lükopeeni tase.

Sügavama õnne Saladus On Lihtsam Kui Võite Mõelda | Vaim-keha

Teadlased aadressil Kyushu toitumishoolekande ülikool leidis, et tervislikud rasvad, nagu ka oliiviõlis leiduvad, parandasid loomkatsealuste meeleolu tõhusamalt kui ebatervislikud transrasvad. Seejärel veenduge, et teie keha saaks rauda kasutada, 'ütleb ta. Teatud toidud on koos võimsamad kui üksi.

Kas teadsite, et söömine a mandariin teie spinatisalatiga on suurepärane samm, sest mandariin aitab teie kehal spinati raua imada? Nüüd teete. Rohelises tees leiduv looduslikult esinev kofeiin ei saa mitte ainult teile hoogu anda, vaid rohelises tees leiduv epigallokatehhiingallaat ehk EGCG on seotud meeleolu paranemisega. Aja jooksul võib see vähendada mälukaotuse ja neuronite surmaga seotud emotsionaalse tervise probleeme.

Linaseemned, olgu need kogu kujul, jahvatatud linajahuks või pressitud õliks, on hämmastav meeleolu tõstvate oomega-3 allikas. Vaid ühe untsiga linaseemnete portsjon pakib milligrammi ALA-d, samuti kaheksa grammi kiudaineid, mis võib aidata parandada teie soolestiku tervist, muutes kogu keha tervemaks ja õnnelikumaks.

Huvitavad Artiklid

Lõhe on suurepärane võimalus laadida oma dieeti oomegarasvhapetega, mis aitavad vähendada kogu keha põletikku, parandades selle käigus teie meeleolu. Ajakirjas avaldatud uuringud Afektiivsete häirete ajakiri näitab, et depressioonis olevate uuritavate, kelle dieeti oli toidule lisatud oomega-3, sümptomite paranemine oli märkimisväärne. Need mereannid on tõsine meeleolu tõstja, pakkides milligrammi oomega-3 kolmeuntsise portsjoni kohta, vähendades seeläbi valulikke põletikke, mis võivad kellegi õnne nõrgendada.

Banaane peetakse madala glükeemilise tasemega toiduks, see tähendab, et neil on vähem tõenäoline, et nad vallandavad insuliini naelu kui teie keskmine suhkruga koormatud maius, ja nad on juhtumisi ka selle vana õnne abistaja, kaaliumi suurepärane allikas.

50 toitu, mis teevad teid õnnelikuks - Tervisliku Toitumise

Tegelikult avaldati ajakirjas Suurbritannia ajakirja Journal of Nutrition aastal näitas, et rohke kaaliumisisaldusega dieedid aitasid vähendada depressiooni ja stressi sümptomeid. Kas vajate midagi selle banaaniga sidumiseks? Meie 36 parimat maapähklivõid - järjestatud aitab seda võileiba heledamaks muuta. Herned on veganisõbralik rauaallikas, mis aitab teil võidelda nende rabatud tunnetega, mis sageli kaasnevad rauavaegusaneemiaga.

Kirsstomatid Shutterstock Tomatid on suurepärane lükopeeni allikas, antioksüdant, mis kaitseb teie aju ja võitleb depressiooni põhjustava põletiku vastu. Ja kuna lükopeen elab tomatinahkades, saate rohkem kraami, kui viskate ühe täissuuruses tomati viilutamise asemel peotäie kirsstomateid oma järgmisse salatisse.

Kõik see raud võib aidata vähendada kurnatustunnet, kindel õnnetapja. Brüsseli kapsas pole mitte ainult hea kaaliumiallikas, mida on seostatud depressiooni sümptomite vähenemisega, vaid ka rohkem kui ühe päeva väärtuses C-vitamiini tassi kohta.

Pakistani bioloogiateaduste ajakiri on stressi vastu võitlemisel tõhusaks osutunud. Kana on suurepärane meeleolu tõstvate, energiat andvate toitainete, nagu B6, kaalium ja tsink, allikas. Veelgi parem, Austraalia teadlased Adelaide'i ülikoolist ja Queen Elizabethi haiglast leidsid, et valgurikkad dieedid, nagu ka need, mille menüüs on palju kana, parandasid naissoost uuritavate enesehinnangut ja vähendasid depressiooni.

Vaid üks kergekäeline rosinate karp pakib neli protsenti päevasest rauavajadusest, samuti rohkelt magneesiumi, B6 ja C-vitamiini. See mollusk on koormatud oomegade, raua, kaaliumi ja magneesiumiga, mis kõigil on näidanud meeleolu suurendavaid eeliseid.

kaalulangus pie skeem

Õnneks teevad kõik need monoküllastumata ja rasvarikkad avokaadod midagi enamat, kui lihtsalt meeldivad maitsele; aastal avaldatud uuringud Füsioloogia ja käitumine näitab, et tervislikest rasvadest koosnev dieet vähendas rottide ärevuse sümptomeid. Tass keedetud kaelarohelist sisaldab rohkem kui poole teie C-vitamiini RDA-st, mis ei saa teid aidata võidelda nende külmetushaiguste ja grippidega kontoris ringi liikudes, kuid seda on seostatud meeleoluhäirete, nagu ärevus ja depressioon, paranemisega.

mis on kiireim viis keha rasva poletamiseks

Need luuviljad on täis C-vitamiini ja beetakaroteeni, mida India teadlased on seostanud depressiooni ja ärevuse vähenenud sümptomitega. Chia seemned pakivad untsist rohkem depressiooni tekitavaid oomega-3 kui lõhe ja nende kõrge kiudainesisaldus aitab teil nautida tervislikumat soolestikku ja rõõmsamat meeleolu.

Warren Buffett: How To Invest For Beginners

Õnneks 40 parimat toitu kiudainete jaoks muudab ka selle soolebakteri tasakaalu saavutamise lihtsamaks. Need pisikesed puud ei ole mitte ainult hea aneemiat võitva raua allikas, vaid pakivad ühe tassi kohta rohkem kui ühe päeva väärtuses seda vana immuunsüsteemi kaitsjat ja meeleolu tõstvat C-vitamiini. Kui sidestate sidrunite kõrge C-vitamiini sisaldusega, on teil retsept teile õnnelikumaks. See rasvane kala on midagi enamat kui lihtsalt võileivatoidu; pikkuim-tuun on lihtsalt juhtumisi üks parimaid meeleolu tõstjaid turul.

Uuringud kas kaalulangus teeb teid onnelikuks avaldatud aastal Euroopa neuropsühhofarmakoloogia on leidnud, et oomega-3 toidulisandil on märkimisväärne mõju meeleolule ja õnneks juhtub, et tuunikala pakib lihtsalt üle milligrammi kraami kolme untsi portsjonisse. Lihtsalt veenduge, et piiraksite tuunikala tarbimist mõne võileiva või sushirulliga nädalas; Soovitatav on meestel süüa mitte rohkem kui 14,5 untsi kraami ja naistel tarbida kuni 12,5 untsi, et hoida elavhõbeda tase minimaalsena.

Kreeka pähklid on õnne edendavate oomegarasvhapete allikas, samuti on need täis südametervislikke mono- ja polüküllastumata rasvu. Veelgi parem, teadlased New Mexico ülikool leidis, et noormehed, kes lisasid oma igapäevasesse toidukavasse pool tassi kreeka pähkleid, kogesid vaid kaheksa nädala jooksul meeleolu märkimisväärselt. Õnneks on igas kukeseenes peaaegu kolmandik teie päevasest D-vitamiinist, mille puudus on seotud kas kaalulangus teeb teid onnelikuks ja väsimusega.

Kuigi paljud D-vitamiini rikkad toidud põhinevad liha- või piimatoodetel, on kukeseenel ka vegan-sõbralik ja ka maitsev lisakasu. Karbid on üllatav õnne edendava, immuunsust tugevdava C-vitamiini allikas, samuti on see koormatud üle protsendi päevasest Bvitamiinist. Arvestades, et toidus sisalduva B puudumine on olnud seotud kõigega, alates ajuubast kuni depressioonini, pole vanaaegse merekarbi küpsetamiseks valmis praeguse aja sarnast aega.

Kommentaarid

Muutke iga hommik hetkega tervislikumaks, täiendades seda kohvi ühe kohviga 37 parimat hommikusööki kaalulanguse jaoks Neli, viis Läätsed Shutterstock Läätsede valmistamine oma menüüs on esimene samm õnnelikuma teie poole. Läätsed on hea aneemiaga võitleva raua allikas ja B-6 energiat andev toit, samuti on see juhtumisi suurepärane viis veganitel ja taimetoitlastel suurendada oma toidus sisalduvaid valke.

Uuringud on seostanud kõrge valgusisaldusega dieeti ärevuse ja depressiooni kas kaalulangus teeb teid onnelikuks, seega pole praegu parimat dali retsepti väljatöötamiseks aega.

Uuringud on avaldatud aastal BMC psühhiaatria näitab, et gluteenivabast dieedist kinni pidanud uuritavad uurisid oma depressiooni ja ärevust. Pruun riis aitab tänu raua tervislikule abistamisele võidelda ka meeleolu kurnavate seisundite, näiteks rauavaegusaneemiaga. Keefir on lihtne viis toidukava probiootikumidega pakkimiseks, suurendades soolestikus heade bakterite hulka.

body sleimming wonder wrapsi kommentaare

Ajakirjas avaldatud teadusuuringute ülevaade Üldpsühhiaatria aastaraamatud leidis isegi tugevat seost probiootiliste lisandite ja meeleolu paranemise vahel. Kui arvate, et soolestiku parem tervis võib tugevdada ka teie immuunsüsteemi ja aitab teil haigestuda, on teil kindlasti midagi naeratada.

Makrell on üks parimatest oomega-3 allikatest. Nagu varem mainitud, on see rasv seotud depressiooni, ärevuse ja põletiku vähenenud sümptomitega.

Makrell on suurepärane vitamiin B-6 allikas, mis on hea uudis õnne otsivatele inimestele.

Suhetel on võimalus oma seatud rutiini häirida. Vaid kõige distsiplineeritumad isikud hoiavad püsisuhetes püsivat kaalu. Tundub, et kõik suhted, eriti USA-s, keskenduvad söömisele, sööma minemisele ja alkoholi ja sooda kaudu kaloreid tarbivatele pidudele.

Aarhusi ülikooli haigla teadlased seostasid B6-vitamiini puudust suurenenud depressiooniriskiga. Proovige haarata apelsin: üks populaarsemaid toite, mis teid õnnelikuks teeb.

  1. See, mida teete iga päev hommikust õhtuni, mõjutab nii oluliselt seda, kuidas see teid kui inimest kujundab ja aitab teil õnnelikumat elu elada.
  2. Ideaalne kaalulangus puhvlid
  3. Kas stress mõjutab kaalu langetamist? - Tervis - sõsamm-sammult.ee
  4. Kas teie keha hoiatab teid, et ta pole teie jaoks õige? - Kommunikatsioon -
  5. Fat burning foods nimekirja napunaiteid

Lisaks sellele, et rahuldate oma magusaisu, laadite oma dieeti C-vitamiiniga. Seda vitamiini on seostatud ärevuse ja depressiooni vähenemisega.

Arvustused

Body slim waistline Naised, kes tarbisid kaks või enam portsjonit tsitrust päevas, vähendasid depressiooni riski kas kaalulangus teeb teid onnelikuks 18 protsenti. Kale sisaldab ka rohkesti kaaliumi, rauda ja B-6, mis kõik on osutunud tõsisteks õnne abistajateks.

Muutke iga toidukord tervislikumaks, pakkides oma menüüsse 30 parimat põletikuvastast toitu.